Special! - Το Μάρκετινγκ των 3 Μάγων με τα Δώρα (feat. George Stefanis από τους BadGuys)
Specials! ·Διάρκεια 01:08:36 · Download
- Σπέσιαλ Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο, παρέα με τους μισούς BadGuys, aka George Stefanis.
- Πάρι μας λείπεις
- Αναλύουμε την επιστημονική βάση των 3 Μάγων, του άστρου της Βηθλεέμ, και τη χρονολογία γέννησης τους Ιησού.
- Αλλά και:
- Ταξίδια
- Λαμία
- Χιλή
- Χριστούγεννα
- Στολίδια
- Social media
- Επικοινωνία
- hello@notatop10.fm
- @notatop10
- @timaras
- @giorgos.dimop
📝 Απομαγνητοφώνηση επεισοδίου ▾
[0:00:00] Λοιπόν έχουμε τον επειδή είναι σπάσια, αλλά αυτό το επεισόδιο και χριστουγεννιάτικο φέραμε καλεσμένους τους μισούς bad guys. [0:00:23] Τα πέρα απτα αγαπημένα μας, όση όσοι μας έχουν ακούσει εμάς απτην αρχή ξέρουν ότι το δικό μας αυτό podcast ξεκίνησε επειδή ήμουνα guess του PAD Guys και πήρα το μικρόφωνο. [0:00:33] Το αγόρασα για να ακούγομαι καλά και να είχατε να το κάνω και ξεκίνησα το. [0:00:39] Εγώ δεν ξέρω πως κατέληξες αυτό, αλλά τους πήραμε και τους 2 τις κόψαμε στη μέση τους ενώσαμε. [0:00:46] Και φέραμε να. [0:00:48] George τι γίνεσαι πρώτα από όλα να πω ότι εκπροσωπώ και τον εν γένει, δηλαδή θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. [0:00:59] Για να αντιπροσωπεύσω το και ο πάρις δεν αντιπροσωπεύεται. Είναι ο μοναδικός, αλλά σας ευχαριστώ για την πρόσκληση. Χαίρομαι. Χαίρομαι που σε αυτή την προσπάθειά σου θέμο να κάνεις απόσβεση σε αυτή την επένδυση που έκανες για το μικρόφωνο. Τελικά έκανες την πιο σωστή κίνηση και ξεκίνησες ολόκληρο podcast, δηλαδή κομματικά χαίρομαι πράγμα είναι. [0:01:21] Είναι μία αντιμετώπιση της της για να κάνεις την απόσβεση σε μία αγορά. Χαίρομαι μπράβο και μάλιστα είναι ιστορικό. Το σημερινό επεισόδιο γιατί είναι το; Είχα κι άλλα POP παλιά από το 2007. [0:01:35] Το θέμα ως podcast και για το lost που είχαμε μετά που έκανα τα δίδυμα, εντάξει κόπηκαν για 5 6 χρόνια 7 τα πάντα να πάρεις δεν ξέρω πώς καταφέρνει και βρίσκει χρόνο να γράψετε. Εντάξει Θεός είναι, θα σας κάνω παρένθεση και θα σου πω ότι για μας το για τους είναι κάποια στιγμή μέσα στο θα στείλει ο πασης θα πει Έχω 01:00 τώρα αυτή τη στιγμή μπορείς. [0:02:02] Να φάση έγινε. [0:02:05] Ναι, έγινε όλο το πρωί, ξέρεις Σάββατο δεν έχω ξυπνήσει καλά καλά το ξέρω, το ξέρω και εγώ αυτό έτσι κάνω τσαλέω απτις 2 μέχρι τις 6 ξέρω γω. [0:02:13] Κάποια στιγμή ένα μήνυμα που στα επόμενα 5 λεπτά best να μιλήσουμε. [0:02:19] Ναι, οπότε στο θέμα ως podcast ήτανε είχα κάνει 59 επεισόδια ήμουνα μόνος μου και αυτό το σημερινό είναι το εξηκοστό επεισόδιο του νότια top TEN, οπότε είναι το μακροβιότερο podcast τώρα για μένα χαίρομαι Θεέ μου κύριε Γιώργο, να είστε να είστε τυχεροί να τα λέτε και έλεγα κιόλας εδώ στα παιδιά πριν ξεκινήσουμε το ότι γενικά σας ακούω onf αλλά αυτό που μου άρεσε τελευταία από το επεισόδιο που αν δεν το έχετε ακούσει. [0:02:46] Ακροα είναι αυτό με το με τη μου εκεί πέρα και τα λοιπά και έλεγα πως άμα βάλεις λίγο θανατικό μέσα και λίγο tragety. Όλα τα πράγματα ξαφνικά γίνονται πιο ενδιαφέροντα και πολύ πιο καλό. Πιστεύω εκείνο και μάρεσε πολύ αυτό. Λέγαμε και όλη τη σεζόν γενικά ότι ο χαμός και ο θάνατος πουλάει, όπως και να το κάνεις όταν δουλεύουν τα πράγματα είναι βαρετά. [0:03:10] Νομίζω ότι το. [0:03:13] Τα πιο ενδιαφέροντα είναι πρώτα να όταν έχεις κάτι είδους καταστροφή, θάνατο και δυστυχία και λοιπά και το δεύτερο είναι να βάλεις ένα θέμα έτσι που να ξέρεις ότι ο κόσμος κατά πάσα πιθανότητα. [0:03:26] Έχει λανθασμένη άποψη για αυτό είναι θα το πω λαϊκά είναι να του βάλεις ένα επεισόδιο που το θέμα να είναι ο άλλος να λέει εντάξει Εγώ το ξέρω αυτό και να ακούσεις και να καταλάβει ή δεν το ξέρει. Ακούει κάτι άλλο; Ότι ξέρει λάθος. [0:03:40] Αυτά είναι τα 2 πιο νομίζω. [0:03:44] Ότι το ξέρει. [0:03:46] Που είχες πιθανότητες βρίσκει και τους χωρίς να θέλω παιδιά το φιλοθεάμων εκείνο εδώ πέρα είστε άνθρωποι οι οποίοι εκτιμάται την επιστήμη. Προφανώς και η επιμόρφωση, αλλά δεν ξέρω αν αυτή η συνταγή θα έπιανε γενικότερα στο ελληνικό κινόα. Δεν πιστεύω ότι Έλληνας θα πει πω πω τελικά ρε φίλε, ναι, είχα λάθος άποψη για αυτό δεν το χα δεν το ξερα σωστά, δεν ξέρω εγώ πιστεύω όλοι είναι σε βάση σήμερα είμαι φυσικός και αύριο ήτανε βιολόγος προφανώς αλλά, αλλά όταν θα το πατήσει το κλικ για να το ακούσει. [0:04:14] Είναι περιμένει την επιβεβαίωση ότι το ήξερε. [0:04:17] Αλλά το κλικ θα στο δώσει και τη και το. [0:04:21] Και την ακρόαση να το πω έτσι γιατί δεν είναι view. [0:04:24] Είναι μια συνταγή και αυτή γιώργο, θα μου πεις Τι θα μου πεις στα επόμενα 60 επεισόδια στο 100, στο 20 στο επεισόδιο θα μου πεις τι έγινε εκεί πέρα θα σε ξανά θα ξανάρθω στο 120 επεισόδιο να με περιμένετε Δεν ξέρω το κρατάμε παντελώς Χομπίστα πάντως τώρα είναι και αδύνατο να γίνει πιο. [0:04:41] Πιο επαγγελματικό να το πω έτσι. [0:04:46] Κοίταξε, είχαμε αυτή την κουβέντα με τον πάρε, απλά δεν βρίσκω τον μπάρη καλά. Εσείς έχετε μεγαλύτερα προβλήματα γιατί ο ένας είναι στη Χιλή. Δεν το ήξερα. By the way, δεν ξέρω γιατί δεν το ήξερα, αλλά δεν το ήξερα. Σήμερα έσκασα μύτη και ο Γιώργος είναι με το κοντομάνικο και έχει φως και εμείς με το θέμα του σκότωσαν το πουλόβε εδώ πέρα το αναφέρομαι στο podcast, αλλά όχι πάντα εντάξει δηλαδή τοχουμε πει όταν πρωτοξεκίνησε και μετά οι Passing ναι. [0:05:11] Έχω αναφέρει και κάποια ταξίδια, αλλά μπορεί ο κόσμος να νόμιζε ότι απλά πήγα ναι. [0:05:17] Μπράβο αυτά οι διακοπές του Γιώργος Μπράβο του τι φάση του; Αλλά όμως είσαι εκεί να πούμε στη Χιλή Μπράβο διηπειρωτικό podcast. [0:05:28] Γιώργο, ποιο είναι το καλύτερο πράγμα που έχει η Χιλή ότι είναι δίπλα στην Αργεντινή αυτό; Αυτό είναι το καλύτερο να το ξέρεις και το καλύτερο πράγμα που έχετε. Ο Σαντιάγο είναι ότι είναι 2 ώρες από το Μπουένος αυτό και είχα έναν, είχα έναν συνάδελφο αργεντινό, ο οποίος έλεγε τόσα πολλά καλά πράγματα για το. [0:05:50] Για την πατρίδα του, το οποίο δεν τον πίστευα. Δηλαδή ξέρεις όταν κάποιος ήταν τόσο πολλά καλά και φαντάζομαι έτσι αισθάνονται οι μη Έλληνες όταν εμείς οι Έλληνες λέμε καλά πράγματα για την Ελλάδα, ωχ άσε μας ΡΕ Μεγάλε τέλος πάντων, οπότε κάποια στιγμή θα πάω όμως αυτή την τιμή και η Χιλή θα ήθελα, αλλά πιο πολύ Αργεντινή. Δεν ξέρω γιατί. [0:06:07] Νότια Αμερική εκεί πρέπει να είναι μεγάλο ταξίδι ρε άνθρωποι τώρα είναι, αλλά άμα έχεις πάει μέχρι το myami ΡΕ εσύ θέμο εντάξει τώρα clime mine έχεις πάει Μαϊάμι Ναι, έχω πάει άρα δεν έχεις δικαιολογία σιγά το παε. [0:06:21] Ωραία θα πούμε την χριστουγεννιάτικο πώς το βλέπουμε το να μπούμε στο κλίμα της εποχής; [0:06:29] Εδώ να πω ότι εγώ δεν έχω καθόλου κλίμα εποχής, γιατί τώρα δεν σου πάει η καρδιά να γιορτάσεις Χριστούγεννα και αν στο λύσεις με 30°C και 32 στολίζουν όμως έχει ας πούμε στολισμένα ταλίζια και κοίταξε σε ένα mall. Είναι τόσο δυνατό το air condition που μπαίνει σε ένα mode. [0:06:46] Έχει και το χριστουγεννιάτικο δέντρο και είναι θερμοκρασία. Θα μπορούσε στην Ελλάδα. [0:06:52] Δεκέμβρη με λιακάδα να έχει 20°C. Μία δεν είναι τόσο παράξενο Άγιο Βασίλη. Το έθιμο του τηρούνα, πράγματα τηρούνε. [0:07:02] Δεν ξέρεις, είναι λίγο μπασαρδεμένα αμερικανοφάση; Η αλήθεια είναι η Χιλή, οπότε τα γιορτάζουν όλα τώρα γενικά στο Λι δηλαδή θα δεις σε μπαλκόνια, φωτάκια και τέτοια. [0:07:20] Αλλά π χ. Στο δρόμο τύπου. Πόσο σολίζουνε; Ξέρω γω την Αθήνα, την Πράγα το Λονδίνο. Δεν ξέρω ποια πόλη αυτό δεν το έχω δει ακόμα. Να σου πω την αλήθεια. [0:07:30] Στο Λονδίνο Full Στολισματα εδώ και κάνα μήνες θα σου πω. [0:07:35] Άρα θα σου πω τι γίνεται επειδή το έχω συζητήσει; [0:07:40] Πολύς κόσμος επειδή είναι καλοκαίρι, φεύγουν από τον Σαντιάγο, δηλαδή μου έχουν πει Π χ event πυροτεχνήματα και τέτοια γίνονται στο βαραΐσιο που είναι το λιμάνι εδώ κοντά που είναι γύρω στη μιάμιση 2 ώρες. Ας πούμε, το αυτοκίνητο από το σαντιάο δηλαδή εκεί π χ άμα πάρεις να κλείσεις airbnb για εκείνες τις γιορτές. Τώρα δεν βρίσκεις να το πω έτσι εκείνο που θα πάει ο κόσμος δεν είναι το Σαντιάγο. [0:08:04] Επίσης έχουνε κάτι περίεργα εδώ πέρα είναι αργία τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά. [0:08:08] Αλλά όταν λέω αργή αργή δηλαδή δηλαδή ότι δεν μπορείς να πας έξω, είναι όλα κλειστά και τα εστιατόρια και τα κλαμπ και τα μαγαζιά και μου το λέγανε και τους λέω πρέπει να κλείσω από τον Οκτώβρη στην Αθήνα για να βρω Πρωτοχρονιά να πάω έξω και εσείς ταχετε κλειστά εδώ. [0:08:23] Χριστολίνο να σου πω την αλήθεια; Την ημέρα εκείνη τη το Bank Holdy Pretty Πρωτοχρονιά δεν είναι και πολύ live League τα πράγματα εκτός δηλαδή οι μαγαζιά είναι κλειστά, δεν λειτουργούνε το το μετρό και τα λοιπά εντάξει πάλι θα βγεις να πας κάπου μόνο θες αλλά θες αλλά λες κλείσει 37 μήνες νωρίτερα. [0:08:40] Χριστούγεννα ανήμερο στο Λονδίνο, η μόνιρα του χρόνου που δεν λειτουργεί το μετρό. [0:08:45] Παλιά πήγαινα εντάξει και έβγαζα αυτό πήγαινα 6 07:00 το πρωί των Χριστουγέννων στο κέντρο να βγάλω φωτογραφίες με έρημα τα πάντα ξέρω γω τι καντήλι σέρους και αυτά χωρίς ούτε ένα άνθρωπο δηλαδή ήμουν εγώ και η ανφωτογράφη. [0:09:05] Μία φορά το χρόνο το τραγικό εδώ πέρα είναι θυμάμαι ότι τοχω κάνει και εγώ μία φορά αυτό και θυμάμαι να σκέφτομαι πω πω ΡΕ φίλε. Ποιες πιθανότητες υπάρχουνε να ξανασυμβεί αυτό; [0:09:16] Χιλιάδες 20 με το covid και δεν χρειάζεται Χριστούγεννα μετά Εντάξει Ναι ναι, το κάναμε αυτό τον Απρίλη μήνα. [0:09:25] Και την Πρωτοχρονιά είναι εντάξει που δεν τα πυροτεχνήματα είχα πάει μία φορά. [0:09:30] Πριν τα μεσάνυχτα να δούμε το χειροπροτεχνήματα στο κέντρο. [0:09:35] Τα θέλει πολλή θάρρος και. [0:09:41] Δεν τα ξαναπήγα ποτέ το. [0:09:44] Δεν το προτείνω ρε συ Γιώργο μιας έχουμε εδώ πέρα, OK, όλα αυτά τι τοπικό έθιμο όμως έχει η Χιλή δηλαδή δεν μπορεί προσέξει στην Ελλάδα κάποιος θεωρείται το καραβάκι το οποίο του θέλω μία βλακεία Δεν μπορώ, δεν μπορώ να πιστέψω το καραβάκι είναι έθιμο όπου έρχεται από κάπου, αλλά ας το πιά. [0:10:00] Μια άλλη στιγμή αυτό τι έθιμο έχει τα Χριστούγεννα είναι πολύ παρόμοιο Ε ναι ρε παιδί μου έτσι χριστουγεννιάτικα Ξέρω γω τι. [0:10:07] Λοιπόν, μην πιάσουμε το φαγητό, Δεν υπάρχει φαγητό στη Χιλή Δεν υπάρχει 1000 κουζίνα. [0:10:15] Τοχουμε πιάσει όχι και η Χιλιανοί το λένε οι ίδιοι επίσης παιδιά σταματήστε να με ρωτάτε άματρόπικα και μεξικάνικα. Το Μεξικό είναι 7 ώρες πτήση από δω δεν είναι κοντά και ειδικά οι Χιλιανοί ούτε αλάτι και περί δεν βάζουμε στο φαΐ, οπότε δεν τρώνε τίποτα από πικάντικο. [0:10:32] Αυτή ξέρωγω. [0:10:34] Επειδή είναι θεωριανό σε βίτσα είναι περουβιανό και είναι η καλύτερη κουζίνα. Τα perviana περιβιανό ήρθε ωραία μου είναι επειδή η χείλη είναι έτσι. Μακρόστενη πιάνει πολλά γεωγραφικά πλάτη και έχει και τα βουνά. Δεν είχε χώρο να αναπτυχθούν. Ξέρεις, πρέπει να σαι οριζόντια για ναχεις την τα ίδια αυτά και και ζώα αυτά αναπτύξεις και τις κουζίνες. [0:11:00] Και ξέρεις κάτι; Δεν έχει την πιάσαμε αυτή η κουβέντα. [0:11:02] Ειρηνικός δεν έχει τίποτα και να δεν έχει Ιταλία ξέρωγω Ισπανία που είχαμε εμείς να φέρεις κάνα μακαρόνι. [0:11:12] Το πρόβλημα είναι ότι και δεν υπήρχε και κάποιου είδους, δηλαδή εδώ που είναι το Σαντιάγο. [0:11:18] Δεν υπήρχε κάτι πιο πριν, ενώ π χ. Στο Μεξικό υπόλοιπο Μεξικό υπήρχαν οι αυτόχονες που κατακτήθηκαν στο Σαντιάγο δεν υπήρχε τίποτα έγινε. Είναι σαν τις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή κάποια στιγμή μαζεύτηκαν και φτιάξαν ένα settment γύρω από το ποτάμι εδώ πέρα και τα βουνά γιατί είναι καλό το κλίμα και εξελίχθηκε στο. Δεν υπήρχε κάτι πιο πριν. Τέλος πάντων γενικά για Χριστούγεννα δεν έχω ακούσει ότι κάποιο ιδιαίτερα παραδοσιακό φαγητό. [0:11:45] Η Χιλή είναι λίγο περίεργη με τις γιορτές, έχει πολλές αργίες και. [0:11:49] Γιορτές και λοιπά, αλλά οι χριστιανικές γιορτές δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα. Δηλαδή σκέψου αργία είναι μόνο 25 και πρώτη και και το Πάσχα είναι μόνο πρακτικά. Δεν έχεις αργία γιατί και τη Δευτέρα δουλεύουνε και την Παρασκευή δουλεύουνε και πάντα το Πάσχα είναι Κυριακή, οπότε δεν έχεις κάποια αργία. Υπάρχουνε γιορτές που είναι σαν να λέμε εθνικές εορτές. [0:12:16] Που αυτές έχουν περισσότερα έτσι φεστι και κάνουνε φεστιβάλ και χορούς και φαγητά μπάρμπεκιου έξω. [0:12:24] Και τύπου πανηγύρι πώς το έχουμε εμείς στην Ελλάδα, αλλά σε πιο ας το πούμε εθνικές εορτές να το πω έτσι τα έχουν αυτά στις ελληνικές εορτές να έχει πριν από το χρονιά στην Ελλάδα δεν έχουν 26 την παραμονή, εντάξει, είναι η μη αργία που την ειρηνική πατέντα Εγώ λέω ότι ούτε και στο πανεπιστήμιο δηλαδή μπορείς να πας κανονικά τη 2 μέρα πριν από το και θα είναι ανοιχτά. [0:12:51] Μάθημα δεν ξέρω αν θα έχουνε οι προπτυχιακοί, αλλά. [0:12:56] Λειτουργούν η Αγγλία, ξέρεις, έχει και 26. Είναι επίσημη αργία το για να ψωνίσει ο κόσμος το. [0:13:05] Ε και το Πάσχα η Δευτέρα είναι αργεία και στην Ελλάδα επίσημη αργία για όλα κάτω Πάσχα. Ναι, εντάξει στην Ελλάδα ναι, αλλά σε πολλά μέρη η Δευτέρα είναι αρχεία και στην Ευρώπη. [0:13:18] Αλλά εδώ πέρα είναι, αλλά έχει πάρα πολλά holly δηλαδή συνέχεια καμιά φορά το μήνα κάτι γιορτάζουνε και είναι μία μέρα όπου κι όμως Γιώργο, όχι τώρα δεν θέλω να σε χάσω συνέλευση στο δικό σου το podcast, αλλά βάλε βάλε έλα λες τώρα έτσι φαΐ δεν έχει λες ούτε αλάτι και πιπέρι OK OK δυστυχήσαμε εδώ λίγο μου κατέρες μου ριξες μου κατέβηκες τα σχέδια αν και ξέρω έτσι μας κατέψεις κι άλλα σχέδια για το για τους Μάγους που τα δώρο αργότερα αλλά ας το αφήσουμε αυτό ας βάλουμε μία παρατήρηση. [0:13:47] Φαΐ καλό δεν έχει. [0:13:49] Αργίες, τίποτα δουλειά εκεί να πούμε σαν τους ζήλωτες δουλεύετε τους Σκοτωμού Χριστούγεννα, τίποτα γεμιστό ψάρι φαΐ κάτι τοπική; Γιατί γιατί πήγε στη Χιλή Ρε συ; Γιατί η επιστήμη σε σε τράβηξε στη Χιλή ή ο έρωτας Τι απτα 2 συνέβαινε λοιπόν; Αρχικά κοίταξε να δεις εννοώ ότι δεν έχει υπάρχει χιλιανή κουζίνα, αλλά φαγητό, καλό ντάξει, μπορείς να βρεις γιατί οι πρώτες ύλες υπάρχουνε και φυσικά υπάρχουν οι φίλοι μας, οι περουβιανοί. [0:14:19] Ναναι καλά έρχονται και πολλοί μετανάστες και έχουνε πάρα πολύ ωραίο φαγητό καλά στο Black που έχει καλό φάει αλλά δεν θα πάμε. Ας πούμε ξέρεις τώρα είναι λίγο. [0:14:29] Εντάξει ναι, προσπαθώ να σου εξηγήσω το πώς επιβιώνεις μετά τι άλλο; Εντάξει ναι. Η επιστήμη με τράβηξε γιατί η Χιλή τι έχει πολλά βουνά καθαρό, ουρανό και πολλά τηλεσκόπια. Βασικά το μοναδικό μέρος στον πλανήτη είναι, δεν υπάρχει άλλο με. [0:14:44] Γιατί έχει ένα; Έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά η η Χιλή που την κάνουνε το καλύτερο μέρος στον πλανήτη για. [0:14:55] Να μπορείς να φτιάξεις τηλεσκόπια γιατί έχει πολλά αυτά. [0:15:00] Πολύ χαμηλή υγρασία, έρημο και επίσης έχεις τον Ειρηνικό ωκεανό που είναι κρύος. Ο αέρας δεν είναι θερμός από τον αττικό να δημιουργεί πολλά κρίση, υγρασία, σύννεφα και αυτά τα πράγματα που έχετε και εσείς εκεί στην Αγγλία. [0:15:14] Είναι ψυχρός ο αέρας απτον υγειο στην Αγγλία Ποτ οπότε καθαρίζει η ατμόσφαιρα και ταυτόχρονα έχει σχετικά. Είναι σταθερή η χώρα σε σχέση με δηλαδή τι να σου πω; Μπορεί να έχει ψηλά βουνά και στο Κονγκό αλλά δεν πας να φτιάξεις εκεί πέρα πράγματα ίσως όχι βέλτιστη επιλογή στο Κονγκό, Εντάξει, ναι, ίσως όχι οπότε. [0:15:39] Επίσης κάτι έξτρα είναι και ότι γενικά είναι μία ασφαλής έτσι χώρα σταθερή οπότε. [0:15:45] Η πιο ανεπτυγμένη στη Νότια Αμερική. [0:15:48] Οπότε όλα αυτά είναι το ιδανικό μέρος για να κάνεις αστρονομία, να το πω έτσι για εμάς τους μία αστρονόμους Γιώργο που είμαστε οπαδοί του φαγητού να πούμε και τέτοια πράγματα μας το ΠΡΟΤΕΊΝΕΙΣ να πούμε για τουρισμό ή δεν αξίζει λοιπόν Αν είσαι οπαδός του φαγητού; Όχι, δεν αξίζεις τον κόπο. Αυτό μας μας γάψα χριστουγεννιάτικά δεν πάει δηλαδή αυτό πήγαινε στην αργεντινή, σου λέω. [0:16:13] Θα πάω στο τσακ να φταίει 1000 αλλά να το χάλασες τώρα επειδή επειδή είμαι και εγώ φαν του Φαγητού σούπα Αργεντινή εκεί. [0:16:23] Κρέας εγγύηση μπορώ να σου πω και που θα πας να φας μπριζόλα; Ωραία σοβαρή λοιπόν και με πολύ καλά χρήματα, δηλαδή στο Λονδίνο αυτή θα έκανε 300 ξέρωγω δεν θα σημειώσεις εδώ πέρα 100 κατάλαβες; [0:16:37] Τι ενδιαφέρον κουβέντα; [0:16:38] Λοιπόν, μην την πιάσουμε Αυτά μπορείς να δεις, είναι κοίταξε αυτό που αξίζει είναι να πας στην Παταγονία Σίγουρα. [0:16:47] Επειδή ξέρω γω πως θα ξαναπάς στην πανταγονία να το πω και έτσι δηλαδή άμα θες να το να το βάλεις στο μπάσκετ; Λύση ότι πήγα στην Παταγονία, τότε αξίζει στη χιλία ανήκουν τα νησιά του Πάσχα με εκείνα τα μεγάλα τα πέτρινα τα κεφαλάκια. [0:17:03] Μονοπολιτικά στιγμή αυτά. [0:17:06] Να ξέρεις, έχω ακούσει. [0:17:09] Δηλαδή είναι. [0:17:12] Εμείς έχουμε τους κράχτες στα νησιά που προσπαθούν να σας σκαμάρουν και να σου φάνε λεφτά με οποιοδήποτε τρόπο. Έχω ακούσει τα χειρότερα για τα νησιά του Πάσχα σε αυτό το στυλ. Δηλαδή είναι ο ορισμός του overprice, θα τα πληρώσει τα πάντα πενταπλάσια. [0:17:29] Και είναι για μιάμιση μέρα γιατί είναι πρακτικά 1 2 μικρά νησιά ο κωνσταντίς αυτά τα πας δηλαδή πιο πολύ αξίζει για να πεις ότι α εγώ έχω πάει εκεί και θα σου λένε Πού είναι αυτό και θα ανοίξεις το Google AD και θα κάνεις scroll γύρω γύρω να πας στη μέση του Ειρηνικού. [0:17:45] Να κάνεις πάρα πολύ zoom και να πεις αυτή η υπέρτη μαλακία έχω πάει. [0:17:49] Παρά ότι αξίζει κάτι πώς συγκεκριμένα να το παιδιά εγώ είμαι πάρα πολύ κυνικός σε αυτά, οπότε δεν ενθουσιάζομαι απλά α Κοίτα το άμα είναι μαλακία, είναι μαλακία, δεν πάω να είναι άσταξ άστο άστο θέμα Ας πάμε στη Λαμία Ρε φίλε άστο άστο πάμε λαμία χρήση καλύτερα εγγύηση πάνε και βουνά να πούμε εκεί πέρα και τα λοιπά και φαγητά και από όλα θα θελα μία τα Χριστούγεννα τώρα η Αγγλία πώς θα τα έτσι για τους μη δεν ξέρεις εγώ και ο θέμος. [0:18:17] Είμαστε και οι 2 απ τη λεβεντογένιά Λαμία και φυσικά θα επισκεφτούμε την Λεβεντογέννα Λαμία. [0:18:22] Να τιμήσουμε αυτά τα πάτρια εδάφη πρέπει να βρεθούμε και εκεί. Εντάξει βέβαια θα κάνουμε special, δεν θα δεν θα τα κουνιά το ηχογραφήσουμε θα κάνουμε special μία για Χριστούγεννα απλά και πέρασε είναι πολύ μαζεμένα όλα είναι 5 λεπτά από το σπίτι σου και βλέπεις τους πάντες. Ξέρεις φίλους, γνωστούς και επειδή όλοι είναι κάπου εσείς να μείνει γάμος ξέρεις όλη η γνωστή σου από όλα τα χρόνια τυχαίνει εκείνη το χρονικό. [0:18:50] Διάστημα να είναι όλοι μαζί. [0:18:51] Οπότε βολεύει τα οποία είναι δίκοπο από μαχαίρι. Ε δηλαδή ξέρεις όταν για μας που είμαστε εκεί πέρα μιας το φεύγα είναι τέλεια θα βγει στο δρόμο και θα δεις ωχ ο τάδε από το σχολείο που δεν θυμάμαι πώς το λένε, ξέρεις, αλλά αν μένεις εκεί στη συνέχεια ίσως να μη θες να δεις κάθε μέρα τον Μπάμπη τον σουγιά ας πούμε και αρχίζεις και μετά και παραγνωρίζεστε ας πούμε, αυτά είναι κάτω του Λονδίνο. Δεν ξέρω στη Χιλή πώς είναι αν βλέπεις φαντάζομαι είναι μεγάλος Σαντιάγκο, έτσι το Σαντιάγκο έχει 7 εκατομμύρια κόσμο. [0:19:22] Είναι είστε καμπόσιο, εντάξει, είστε μεγαλύτερη; Αθηνά, Όχι χαλούπολη, μεγαλούπολη, εντάξει, έχει η πόλη κόσμο. [0:19:30] Και ωραίο μέτρο. [0:19:33] Για να κλείσω όμως ο Νότος της Χιλής είναι πάρα πολύ ωραίος, δηλαδή όλοι μου το έχουνε πει αυτό. Ηφαίστεια πολύ πράσινο λίμνες, ποτάμια, ωραίες πόλεις, καλύτερο από γωνία δηλαδή ε η Παραγονία είναι το κάτω κάτω μέρος. Είναι τεράστια δηλαδή να από ένα σημείο και μετά πιάνει πράσινο και δεν είσαι στην έρημο είναι τώρα ξέρεις κάτι είναι και λίγο στον άνθρωπο γιατί ένας μπορεί να. [0:20:00] Στην έρημο Ατακά γιατί θέλει να πάει στο πιο ξηρό μέρος του πλανήτη, αλλά αυτό είναι σαν mille thatone προσωπικό, αλλά μην περιμένεις να δεις κάτι δηλαδή έρημος. Είναι δηλαδή χώμα αυτό. [0:20:10] Αλλά είναι ο τρόπος που συζητάμε αν ήταν κάποιος που ήτανε με την έρημο φουλ πουρωμένος τώρα γιατί λες Ρε φίλε; Ξέρεις τι μπορεί να δίνεις την έρημο; Κατάλαβες έτσι; [0:20:21] Ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που άμα τα έχεις σαν backet list της ζωής, δηλαδή θες να το δεις αυτό τότε αξίζει, αλλά δεν είναι ότι θα δεις τι να σου πω; Το άγαλμα της Ελευθερίας; Ξέρω γω ή που αυτό μπορεί να είναι αδιάφορο για κάποιον άλλον να το πω έτσι ενώ στη Λαμία αλλά θα δεις στην πλατεία ελευθερίας, ελάτε στη Λαμία απίστευτη Χιλή, ελάτε ελάτε λαμία όλοι. [0:20:42] Έχουμε και το άγαλμα του Αθανασίου Διάκου, το οποίο είναι λίγο παρόμοιο. Πάλι κρατάει αυτό ψηλά; Απλώς ένα σπασμένο σπαθί ψηλά χοντρά παιδιά. [0:20:51] Του Άγαμε της Ενθείας στη Νέα Υόρκη ο Διάκοςκος στη Λαμία δεν έχετε ταχω δει και τα 2 εντάξει τα χωρίνα είναι. [0:20:59] Και δεν ξέρουμε γεωγραφικό πλάτος μπορεί να είναι και το ίδιο ή λαμία με τη Νέα Υόρκη δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά. Θα μπορούσαμε το μάθημα, αλλά δεν θα το κάνουμε γιατί δεν μας συμφέρει. Οπότε ας υποθέσουμε ότι θα μπορούσε ναι. [0:21:11] Και τι άλλο να κλείσω; Αλλά το καλύτερο χαρακτηριστικό που έχει για να ζήσει εδώ είναι ότι γενικά αν θες να ταξιδέψεις στη Νότιο Αμερική και θες να ζήσεις το Σαντιάγο είναι το καλύτερο μέρος να ζεις και μπορείς να κάνεις τα ταξίδια σου γύρω γύρω, να πας να δεις το Περού ΠΙ χι τη Βραζιλία. [0:21:29] Ή την Αργεντινή, δηλαδή είναι το καλύτερο μέρος να ζεις; Μου τοχουν πει και ξένοι και άλλοι από τη Νότια Αμερική, δηλαδή από άλλες χώρες και ξένοι, άλλοι από την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι. [0:21:42] Για την καθημερινότητά σου, τη ζωή σου, το πόσο ασφαλές είναι τους μισθούς και αυτά είναι το καλύτερο να ζήσεις το και μπορείς να που δεν είναι καθόλου φθηνό. Έτσι το Σαντιάγο είναι Άστο Μαδρίτη Βαρκελώνη πιο ακριβά από την Αθήνα σίγουρα. [0:21:59] Δεν δηλαδή αν έχεις με. [0:22:01] Θα πάω εκεί και θα είναι φτηνά, όχι, καθόλου, καθόλου ευχαριστούμε πολύ. Ευχαριστούμε. Γιώργο, ευχαριστούμε Γιώργο για το που μας έκανες αυτό το τις διακοπές μας να ξέρουν. [0:22:15] Αισθάνομαι πιο ενημερωμένος εγώ για τη Χιλή, δηλαδή αν θα πάρω κάτι τουλάχιστον με αυτό το podcast, σήμερα είναι ότι θα δεν ξέρω θα κάνω π χ. Δηλαδή με μπέρδεψες λίγο να πούμε, μπορεί να μην έχει τώρα όταν θα ψάχνεις θα είναι εκεί και ίσως να κάνεις ένα search παραπάνω ή εκεί. [0:22:33] Μπας και πας κάποτε; [0:22:36] Μα και εγώ θαθελα να πάω κάποια στιγμή κάνω νοτιοαμερική καλά εγώ δεν έχω εσένα. Δίνω για παράδειγμα ποτέ, οπότε ο δρόμος ούτε κάποιο layover έχω κάνει στο Λονδίνο. Δεν ξέρω πάντα είναι από αλλού εκεί. Πώς γιατί ναι αυτοί οι τύχη λέει και για ταξίδια. [0:22:57] Αυτό εγώ διαπιστώσει ότι τα τελευταία για μένα 20 χρόνια τώρα ταξιδεύω από τότε που πήγα. Μερικοί βασικά είναι, δυστυχώς όσο περνάει ο. [0:23:06] Καιρός και τα χρόνια εντυπωσιάζεσαι από όλο και λιγότερα πράγματα. Δηλαδή ισχύει αυτή 22 χρόνια που πήγα Αμερική; Ας πούμε και τα προ 3 4 5 χρόνια ταξίδευα μέσα στην Αμερική και κάθε μέρος του πήγαινα ήταν ουάου ΡΕ παιδί μου, δηλαδή βραχώδη όροι, Νέα Υόρκη, ξέρεις Μαϊάμι αυτά μέσα. [0:23:29] Εντάξει; [0:23:32] Μες στα χρόνια και με δουλειές και για βόλτες και Ευρώπη λίγο και προστασία έχω πάει. [0:23:37] Και Τόκιο, Σιγκαπούρη ή Χονγκ Κονγκ αυτά. [0:23:42] Όσο δυστυχώς σου περνάει ο χρόνος, ξέρεις το σε εντυπωσιακό λιγότερα πράγματα και χρειάζεσαι κάτι όλο και πιο extreme για να πεις ουάου ας πούμε. Αυτή τη στιγμή είμαι της άποψης ότι δεν έχει νόημα για μένα τουλάχιστον να να πηγαίνει σε πόλεις ιδιαίτερα μεγάλες σαν το δηλαδή Άμα πας σε 4 5 μεγαλουπόλεις. Ναι, είναι τόσο διαφορετικές. [0:24:09] Μεταξύ τους. [0:24:11] Δηλαδή τα μαγαζιά είναι λίγο πολύ ίδια. Εντάξει, έχουνε κάποια μουσεία εκεί έχει να περπατήσεις, αλλά δεν έχει ουάου factor. Μετά πρέπει να πας σε μερικές βέβαια εντάξει, όχι απτο μηδέν. [0:24:25] Κοίταξε επειδή είσαι εσύ τώρα παταγορία ματσου πίτσου αυτά έρημο. [0:24:33] Και τα λοιπά έχει πιο πολύ ενδιαφέρον. Κοίταξε έχει ταξιδέψει σίγουρα περισσότερο από μένα. Δεν ξέρω και ο Γιώργος, αλλά το μπορεί να σου αρέσει. Έχει ένα πολύ vibe. Αλήθεια, σας το λέω αυτό δηλαδή δεν είναι τόσο, δηλαδή ότι θα δεις τα κτίρια, τα ωραία δηλαδή δεν είσαι ξέρω γω στη Βουδαπέστη ή στην, αλλά έχει ένα πολύ ωραίο vibe να πας και στον ποινέρα εκεί με την θα δεις και Μαραντόνα γκράφιτι παντού. [0:24:59] Θα έχει όλο αυτό το έχει ωραίο, είναι ωραίο απόλυτο ποδοσφαιριστής. Το προτείνω Live και 10 100 κόσμος 11. Πόσο είναι μεγαλύτερο από την Ελλάδα; Καλό και αυτό είναι τεράστια, τεράστια. Εγώ δεν έχω ταξιδέψει τρομερά να πω την αλήθεια, αλλά εμένα μου αρέσει το City Living, δηλαδή ξέρεις ίσα ίσα αυτό το γνώριμο, αλλά ταυτόχρονα και λίγο διαφορετικό της κάθε πόλης, δηλαδή ο κ είναι γνώριμο; Ξέρω πώς να συμπεριφέρονται ταυτόχρονα. [0:25:28] Έχει και εκπλήξεις, αλλά αυτό εμένα μου αρέσει και στο Λονδίνο. [0:25:30] Δηλαδή είμαι στο Λονδίνο 10 χρόνια και βρίσκω τον εαυτό μου στο Λονδίνο κάποιες φορές να είμαι τελείως. [0:25:36] Τουρίστας και όχι μόνο κεντρικά είναι φοβερό αυτό με το Λονδίνο. Ναι δηλαδή και δεν πάω τόσο συχνά στο κέντρο όσο πιο παλιά προ παίδων, αλλά οπότε πάω πάντα έχει κάτι καινούργιο και λες αυτό ήταν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έτυχε ποτέ να το δω. Ας πούμε, είναι σούπερ ουάου ναι είναι το έχουν αυτό οι μεγάλες πόλεις ας πούμε και γενικά το ότι αυτό το ξέρεις τι γενικά με το το Παραμε και το ανεβάσουμε ένα επίπεδο, την κουβέντα, την κουβέντα αυτή λίγο πιο αφηρημένο νομίζω. [0:26:05] Όλο αυτό που συζητάς και που νομίζω που λες όλο αυτό το. [0:26:09] Του Sensoff Adventure ΡΕ παιδί μου και το Senens of Adventure σαν σαν πράγμα σαν έννοια το που το βρίσκει ο καθένας και πώς το ικανοποιήσεις ξέρεις είναι περίεργο. Δηλαδή πριν συζητάγαμε για τρέξιμο και για ανάβαση σε 3000 M στο βουνό μπορεί να είναι το research για μετα material C για να μπεις καινούργιο πλανήτη ξέρεις, δεν ξέρω. Γενικά έχω το sense of adventures αν καταφέρεις και το vals κάπως όμορφα στη ζωή με κάποιο τρόπο είμαι το ταξίδι, ξέρεις δεν έχει να κάνει εμένα για παράδειγμα το ταξίδι. [0:26:40] Δεν με ενθουσιάζει, δηλαδή θεωρώ όλη αυτή τη φάση να πάρω τα πράγματα, να πάω στο αεροδρόμιο, να φάω στη μάπα όλη αυτή τη βλακεία για να κατέβω σε ένα ξενοδοχείο σε ένα το οποίο θα είναι 70. Τα 100 θα είναι λίγο ψιλό, κάτι μούφα και θα μπω μέσα. [0:26:58] Ξέρεις γιατί με ξέρω τι παράξενος άνθρωπος ή με κάτι πράγματα ξέρεις, δεν το κυνηγάω. Μηδενικές διακοπές. Πώς είναι για σένα; Ας πούμε, με το καλοκαίρι δύο 3 βδομάδες Ξέρω γω σπίτι κάπου χαλαρά με φίλους να κάνεις switch off μπράβο αποκόβομαι τελείως απ τα πάντα. Δηλαδή οι καλύτερες διακοπές τα τελευταία ξέρω γω 4 5 χρόνια έχουν πάει με τον Κουμπάρο μου στην Αντίπαρο και ακούγομαι σαν λινάρας κλασικά ενώ δεν θέλω να περάσω αυτό αλλά αυτό σήμερα ρε φίλε. [0:27:25] Και δεν είχε ούτε αμάξι να νοικιάσεις ούτε τίποτα βρήκαμε εκεί ένα παράπτυγμα να πούμε, μείναμε. Ήτανε τέλειο πως δίπλα από μία ταβέρνα και 400 M μία παραλία μιλάμε έσπασαν, έσβησα μηχανές. Δεν θυμάμαι δηλαδή ξέρεις, δεν υπήρχε καν κουβέντα με το με τον Κουμπάρο μου σε φάση τι θα κάνουμε; Ξέρεις απλά ξέρεις τι άλλο κοιτάζεις ο κιόλας ναι, έχουμε 2 επιλογές, τη μία την κάναμε έχει μείνει η άλλη αυτό. [0:27:57] Άντε Γεια πάμε για φαΐ τέλεια. Δεν είμαι δηλαδή αν με παρέμβαση με τραβήξει κάποιος δεν θα δεν θα πω ποτέ όχι απλά μάλλον μόνος μου δίσκο ας πούμε μόνος μου έχω πάει στη Νέα Υόρκη και το κατά διασκέδασα νομίζω ήταν πολύ special neyk είναι και το Λονδίνο, αλλά το Λονδίνο εμείς θέμα το ζούμε για τον Γιώργο που δεν έχει έρθει αλλά νομίζω η Νέα Υόρκη το Λονδίνο, ίσως η Σιγκαπούρη και το Τόκιο. [0:28:25] Νομίζω είναι πολύ σπέσιαλ μετροπόλεις σε αυτές που. [0:28:28] Πιστεύω αξίζει ίσως να κάπως να τις εξελίξεις γενικά ξέρεις να πας σε πόλεις και περιοχές που ήταν ανά τους αιώνες το pi του πολιτισμού παγκοσμίως, ας πούμε, η Αθήνα αρχαία Αθήνα ήταν για μία εποχή ρε παιδί μου. Οι τοπικές στον κόσμο και το Λονδίνο ήταν κάποτε η Νέα Υόρκη ήτανε κάποτε εντάξει, τώρα έχουνε πάει στην Ασία. [0:28:56] Όλα αυτά; [0:28:57] Η Ρώμη, ξέρω γω όλες αυτές οι περιοχές πόλεις που κάποια στιγμή ήταν παγκοσμίως top, νομίζω αξίζει να πας. [0:29:07] Και για να κάνω μια εγώ τώρα και δεν μου λες, είναι θέμα για να πάμε σε όλες αυτές τις πόλεις χρειαζόμαστε κάποιο αστέρι να μας οδηγήσει να πάμε εκεί πέρα ή απλά το μπαίνουμε στο αεροπλάνο και πάμε στην ιστορία του Podcast. Έβγαλα σέντρα με διαβήτη που θα έλεγε και κάποιος ποδοσφαιριστής τώρα πάμε. [0:29:31] Μετά τις διαφημίσεις. [0:29:35] Αυτό το επεισόδιο υποτίθεται, θα μιλούσαμε από την αρχή για το πέρασε κάναμε για τον Άγιο Βασίλη. [0:29:46] Ένα special επεισόδιο φέτος είμαι να κάνουμε για το αστέρι της Βηθλεέμ και τα τη γέννηση του Χριστού και τα λοιπά. [0:29:54] Ας ξεκινήσουμε από τους απτο αστέρι που είναι το. [0:30:00] Το πιο βασικό και να πεταχτώ εγώ βέβαια και να πω ότι είναι κρίμα από μερικά podcast δεν έχουν βίντεο γιατί μακάρι αυτή τη στιγμή δεν μπορούσε κάποιος να δει τι να απογοήτευση στη Φάτσα του Γιώργου, δηλαδή ξέρεις, δεν θέλω να πω άλλα, αλλά μακάρι να μπορείς να το δείτε. Αυτοί παίζει γιώργο συγνώμη από Γιώργος, πρέπει να μας θα μπορούσε να είναι δικό σας να τελειώσει εδώ το επεισόδιο ή να συζητήσουμε για διακοπές. [0:30:25] Και να το αφήσουμε. Γιώργο πάντως είναι ότι λέει αυτοί οι 3 οι μάγοι ήτανε το αντίστοιχο των Αστρολόγων Αστρονόμων. [0:30:33] Της εποχής ήταν η τεχνική, το τεχνικό γκρουπ ή λέω που το είδα; Ούτε αυτό δεν είναι consistent. Αυτό είναι το χειρότερο. Δηλαδή ας ήτανε. [0:30:45] Οι αστρολόγοι της εποχής, αλλά συμφωνούσανε όλοι στα κείμενα τους ότι ήταν οι αστρολόγοι της εποχής. [0:30:53] Θα ξεκινήσουμε με τους Μάγους ή με το αστέρι; [0:30:56] Τώρα, αν με ρωτήσεις διάσημα πάμε για τους μάχους που υποτίθεται ότι ακολούθησα το αστέρι για να βρουν το τον Ιησού και να του δώσουν τα δώρα. [0:31:08] Είναι αυτά τα δώρα; Ναι, μαζεύει, πάνε αυτά. [0:31:15] Ναι. [0:31:17] Κοίταξε κοίταξα λίγο την ιστορία γύρω από. [0:31:24] Θα το λέω οι μάγοι με τα δώρα βέβαια. [0:31:28] Όλα είναι αμφιλεγόμενα, αν πήγαν μάγοι, αν ήταν μάγοι, αν πήραν δώρα, από πού πήγαν, πώς πήγαν δηλαδή όλα έχουνε μπορούνε να αμφισβητηθούν, ας πούμε. [0:31:41] Νομίζω θα ξεκινήσω με το συμπέρασμα και θα αρχίζω μετά να το αναλύω στο συμπέρασμα. [0:31:49] Αυτό που κατάλαβα εγώ με τον τρόπο δηλαδή που αντιλαμβάνομαι εγώ τα πράγματα. [0:31:56] Ο τρόπος με τον οποίο καθιερώθηκε αυτή η ιστορία. [0:32:03] Είναι ότι χάθηκε σε ένα να το πω έτσι καλλιτεχνικά σε ένα πέπλο αβεβαιότητας, δηλαδή έγινε τόσο ιστορία που. [0:32:17] Δεν μπορείς να αμφισβητήσεις αν ήταν πραγματικότητα ή όχι. [0:32:21] Γιατί είναι τόσες πολλές διαφορετικές ιστορίες, το οποίο επιστημονικά αυτό είναι παντελώς λάθος, δηλαδή είναι regeide 100%, δηλαδή δεν γίνεται να είναι όλα, τότε δεν υπάρχει, αλλά επειδή δεν είναι επιστήμη. Τώρα το τα κείμενα. [0:32:38] Χάνεται κάπως έτσι πληρώσω εγώ όχι πως να δεις δεν είμαι σκληρό πρόσκαιρα. Εγώ το βλέπω σαν. [0:32:49] Το πώς ή χτίζεται η ιστορία και το. [0:32:52] Με πώς να το πω σε σχέση με την εκκλησία και λοιπά που εντάξει τώρα αυτά δεν έχει; [0:32:59] Ακριβώς ας ξεκινήσουμε το βασικό. Η μόνη αναφορά σε Μάγους γίνεται μόνο από το ματθαίο σε μόνο ένας ευαγγελιστής κάνει αναφορά σε σε μάγους. Εδώ δεν μπορώ να πω πρώτο redflak, αλλά θα κόψω αυτό. [0:33:16] Μαθαίως εδώ λίγο αλλά okay οπότε το πρώτο εικον το πρώτο ας το πούμε σε σχέση με το πώς λέγεται το ότι αυτό στα ελληνικά ότι. [0:33:28] Ότι δεν είναι κάποια δεν είναι η πρώτη ανακρίβεια είναι ότι δεν υπάρχει συστηματική αναφορά, δηλαδή από όλους τους ευαγγελιστές. Ωραία μόνο ο ένας αναφέρει στην ιστορία αυτή. [0:33:40] Τώρα δεν ξέρω καν αν είναι δόκιμη η λέξη ιστορία, γιατί δεν ξέρω αν μπορείς να αναφερθείς στα κείμενα αυτά virus και λίγο θα το πούμε εντάξει περιεχόμενο. Τώρα κάποιοι σίγουρες θα ξέρει καλύτερα γιατί εγώ απλά κοίταξα γιατί δεν με ενδιέφερε να πω τι λένε τον βαγγέλη γιατί εντάξει αυτό είναι το το default κείμενο. Αυτό που ξέρουμε όλοι. Η ιστορία είναι που πήγανε οι μάγοι. [0:34:04] Για να. [0:34:07] Προσκυνήσουν ας το πούμε το βρε θείο βρέφος και λοιπά αυτό είναι που ξέρουμε όλοι έτσι. Ιστορία αυτά που διάβασα είναι ότι. [0:34:16] Υπήρχε μία άποψη ότι ο Ηρώδης που ήταν εκεί, ο βασιλιάς ότι έστειλε όντως κάποιους να δούνε γιατί υπήρχε στην Κοινότητα. [0:34:30] Η είδηση, ξέρεις στόμα με στόμα ότι γεννήθηκε ο βασιλιάς των ιουδαίων και επειδή αυτός ήταν ο βασιλιάς. [0:34:37] Έστειλε 3 ανθρώπους δικούς του να δούνε. [0:34:42] Τι ποιος είναι αυτός; Ποιο είναι το μωρό αυτό; Οπότε υπάρχει αυτή η ιστορία μετά τώρα διάβασα ότι σε ο Προφήτης Ησαΐας λέει ότι όταν γεννηθεί το θείος βρέφος βασιλιάδες θα πάνε να τον προσκυνήσουνε, οπότε υπάρχει και η θεωρία ότι ο ένας είναι βασιλιάς από την Αίγυπτο. Ο άλλος είναι ξέρω γω από τη Βαβυλώνα και ο άλλος είναι από την. [0:35:06] Όχι τη Συρία αυτό που λέγαμε τότε κάτι τέτοιο δεν το θυμάμαι. [0:35:12] Τώρα εντάξει να είχαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε μετά έχεις και κάποιες άλλες ιστορίες ότι. [0:35:21] Επειδή ξέρεις ότι το αστέρι της Βηθλεέμ. [0:35:26] Φαινόταν στην Ανατολή. [0:35:28] Προφανώς θα πρέπει να είναι κάποιος. Ξέρεις από τα δυτικά για να πηγαίνει προς τα εκεί έτσι, οπότε έχουμε και κάποιες αναφορές ότι μπορεί να ερχόντουσαν από τη Ρώμη. Ή ξέρω γω από την Αίγυπτο που είναι πιο δυτικά ή από την ξέρουμε. Σίγουρα δηλαδή από πού οι Ιταλοί την Κάναν τη φάση ΡΕ ήταν σίγουρα ιταλοί να πουλήσουνε πράγματα. [0:35:52] Αυτό ήταν σίγουρα ήταν μην κάνεις δουλειά. [0:35:55] Επίσης, κάτι άλλο που διάβασα είναι ότι. [0:35:59] Η αναφορά στο ότι ήτανε κάποιοι σοφή άνθρωποι και μάγοι για τη μάγοι τώρα δεν είναι harry πότε έτσι; Οι μάγοι αναφορά είναι ότι είχανε μια περισσότερη γνώση, οπότε ήτανε σαν σοφή δική σοφή ακόμα και αυτό. [0:36:15] Δεν είναι κι αυτό έτσι συνεπές σε διαφορετικά κείμενα, δηλαδή κάποιοι άλλοι λένε ότι ήτανε απλά φτωχοί άνθρωποι. Διάβασα μία ιστορία που έλεγε ότι ήτανε. [0:36:32] Και παίρνω απόσταση από αυτό. [0:36:35] Από δω μέχρι το Λονδίνο. [0:36:38] Ότι ήταν η στην αυλή του Βασιλιά Τύπου ξέρεις μουσική γελωτές. [0:36:49] Δηλαδή αυτοί που ήταν για να όταν τρώει ο βασιλιάς να του κρατάνε παρέα, να το πω έτσι δηλαδή εποχή έλεγες, εντάξει, το μειώνεις πολύ, δεν θα ήθελα συγνώμη, δεν πάρα πολύ συγνώμη. [0:37:06] Προφανώς. [0:37:10] Η το κείμενο που τώρα αυτά που σας λέω είναι από διάφορες ιστορίες που. [0:37:15] Έχουνε γραφτεί η εκκλησία αποδέχεται μόνο την ιστορία που είναι από το μαθα γιατί είναι ο ευαγγελιστής και αυτή δεχόμαστε απλά στην πορεία των χρόνων. [0:37:27] Δημιουργήθηκαν κι άλλες αναφορές. Για παράδειγμα, διάβασα ότι το τα ονόματα δόθηκαν από έναν μοναχό κάποια στιγμή τον όγδοο αιώνα. [0:37:38] Οπότε φαίνεται ότι. [0:37:42] Φαντάζομαι. [0:37:43] Πρώτα ήταν ο ευαγγελιστής ο Ματθαίος που είπε τι; [0:37:47] Θα πω εγώ το πραγματικό γεγονός και τα συμπεράσματα για πάνω σε ακροατές. [0:37:55] Και μετά φαντάζομαι σε διαφορετικές περιοχές και με άλλους σε άλλους τόπους και με την εξέλιξη της ιστορίας για να γίνει η ιστορία πιο εύκολη, φαντάζομαι να έρθει πιο κοντά πολιτισμικά στους διαφορετικούς λαούς που εν τέλει ακολούθησαν το χριστιανισμό. Μάλλον ξέρεις, έγιναν οι αντίστοιχες τροποποιήσεις. [0:38:19] Για να φαίνεται πιο κοντινό γενικότερα. [0:38:25] Προφανώς όταν θες. [0:38:27] Να πείσεις κάποιον και να του τραβήξει την προσοχή. [0:38:32] Χρειάζεται. [0:38:34] Να κάνεις την ιστορία λίγο πιο πικάντικη; [0:38:38] Και αυτό ισχύει τώρα γιατί το βλέπουμε όλοι που έχουμε το το instagram και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ίσχυε και όχι τότε και πριν 150.000 χρόνια. Εδώ τα παγόνια ανοίγουν τα φτερά τους για να τραβήξουν το θηλυκό για να ζαν δηλαδή δεν γίνεται να μη χρειάζεται να τραβήξει την προσοχή κάποιου. [0:38:58] Ωραία ακόμα και ο σκοπός θα έρχεται μέσα. Δεν λέει έτσι κι αλλιώς η παροιμία, οπότε προφανώς έγιναν τροποποιήσεις στην ιστορία. [0:39:07] Το αν πήγανε πραγματικά κάποιοι να ξέρεις τι ποιο είναι το πρόβλημα, ότι το να πήγαν 3 άνθρωποι. [0:39:18] Πώς να το πω επίσκεψη; Δεν ξέρω να δούνε το θείο βρέφος και λοιπά δεν είναι κάτι παράλογο από μόνο του, οπότε μπορεί να είναι πραγματικό γεγονός και πάνω σε αυτό χτίζεις το lore. [0:39:31] Για να το κάνεις πιο πικάντικο την ιστορία για να τραβήξεις την προσοχή μετέπειτα του κόσμου. [0:39:39] Δηλαδή τώρα πήγαμε 3 σημαντικοί άνθρωποι εκεί ή ακόμα και αυτό που είπα ο βασιλιάς να έστειλε 3 να δούνε ποιοι είναι αυτοί που λέει ότι γεννήθηκε. Ο βασιλιάς των δίνει για πηγαίνετε να δείτε ποιος είναι και μετά πάνω αυτός. Εμείς οι χιλιετίες το χτίζεις διαφορετικά με όλα αυτά τα Βίβλο και τα ευαγγέλια και αυτά. Εντάξει είναι γνωστό ότι γράφτηκαν μεταγενέστερα. [0:40:00] Δηλαδή όλα αυτά δεν γράφτηκαν live, ας πούμε, ιστορίες κράτα και σημειώσω όλα γράφτήκανε μετά με βάση τι είχαν ακούσει. [0:40:08] Για αυτό είναι λίγο αχταρμάς και εμένα το οποίο είναι το αντίστοιχο στη σημερινή εποχή. Δεν ξέρω τι γράφονται proposal με πολλούς ή κάποια report αναφορά με πολλούς ohors που ναναι 4 5 άτομα και ο καθένας να βάζει τα δικά του Ε. Κάπως έτσι είναι και τα ευαγγέλια, αλλά φαντάσου το proposal ναναι για κάτι που έγινε. Ξέρω γω πριν 100 χρόνια. [0:40:30] Για το οποίο να εξ ελάχιστα στοιχεία, δηλαδή. [0:40:35] Και ξέρεις κάποιον; [0:40:38] Εγώ θέλω το αντίστοιχο στη σημερινή εποχή θατανε να γράψεις κάτι, αλλά για ένα πείραμα πείραμα που έγινε ξέρω γω που είναι 100 χρόνια και να βρεις τον εγγονό αυτού που έκανε το πείραμα και να τον πάρει συνέντευξη χωρίς να έχεις χαρτιά. Τι είχε κάνει Ο παππούς σου; Ας πούμε και να το κάνουν 4 5 άτομα αυτό και να βάζεις όλα μαζί σε ένα κείμενο. [0:41:01] Δεν τους ένοιαζε, Έλα πες πάνω σε αυτό. Θέλω να πω ότι αυτό δεν έχει σχέση με τη συγκεκριμένη ιστορία, αλλά γενικότερα ότι έχει σχέση με κάτι που έρχεται από παλιά είτε είναι ο τρωικός πόλεμος, είτε είναι οποιοδήποτε ζούμε σε μία εποχή που βλέπουμε μέσα τελευταία 10, 15 χρόνια. [0:41:20] Το πώς η έννοια της πληροφορίας. [0:41:24] Καπηλεύεται από τους πάντες από fake news, από social media δηλαδή. [0:41:30] Και το μόνο που θα ήθελα να πω έτσι και μπορεί αν θέλει κάποιος μπορεί να μπορεί και να μας ξανακούσει ποτέ είναι ότι δεν βρίσκω κανένα λόγο αυτό να είναι κάτι που ξεκίνησε τα τελευταία 15 χρόνια. Θεωρώ ότι σε όλη τη διάρκεια της αστεροπότητας πάντα γινότανε. Η διαφορά είναι ότι το fact checking που μπορείς να κάνεις πλέον είναι το μόνο που έχει αλλάξει στην εποχή μας, δηλαδή η παραπληροφόρηση, το fake news. [0:41:56] Άνετα μπορείς να ισχύει και πριν 10.000 χρόνια, όπου ισχύει και τώρα. Η διαφορά είναι ότι τώρα απλά μπορείς να το ελέγξεις και αυτό. [0:42:06] Ιστορία έχει σχέση με τα πάντα. [0:42:10] Τα παίρνουμε πάντα αυτά έτσι που λένε και στη Λαμία. [0:42:15] Δεν το λέτε στη Λαμία; [0:42:19] Γκρέμησε ναι με τα λάθη. Ειδικά έχουμε θέμα στη Λαμία. Είναι ένα γεγονός αυτό ισχύει; [0:42:26] Για τι άλλες ερωτήσεις έχεις Γιώργο σχετικά με τους Μάγους να ρωτήσω κάτι; Το γιο τον George λίγο για το τώρα που είναι για αυτό πώς; Για την ενημέρωση λίγο το τοχεις και εσύ πρόγνωση σε αυτό το πρόβλημα. Ξέρεις πώς αποφασίζεις τι; Τι να που παρακολουθείς; Ας πούμε, τα νέα, Τι εμπιστεύεσαι το προφανώς από το Twitter, αρκετά πρέπει να σε όχι όχι ίσα ίσα. [0:42:54] Κοίταξε το Twitter, ξέρεις τι γίνεται; Το Twitter για τα social media είναι μία. [0:42:58] Μια πηγή από. [0:43:02] Θόρυβος, τέλος πάντων δηλαδή για μένα κοίτα γενικά μόνο αυτά τα πράγματα για μένα στο μυαλό μου υπάρχει αυτή η έννοια του signal Vals Noise. Τι απαυτό είναι signal και τι είναι noise Το περισσότερο ακριβώς sign noise ratio ακριβώς και το μεγαλύτερο ποσοστό του Twitter και γενικά όλων των social media είναι ότι το single του Noise είναι. [0:43:25] Προς το No noise, δηλαδή τα περισσότερα είναι ανάγκη, αλλά μέσα μέσα. [0:43:28] Μπορεί να υπάρχει ένα oversing them, δηλαδή υπάρχει ένα θέμα, ένα δηλαδή για παράδειγμα αν κάτι σε ατομικά για παράδειγμα, ένα πράγμα που γίνεται η τελευταία στο Twitter και υπάρχει πολύς είναι για το Ai ωραία και αυτό το chat ai που υπάρχει αν κάτσετε ατομικά και διαβάσεις τι λέει ο καθένας ο CE; Ο αυτής της εταιρείας π χ ή ο η αντίπερα όχθη που λέει την Πατήσαμε παιδιά έρχεται το skynet θα θεο terminator και θα μας στερήσει. Ξέρεις αν πιάσεις ένα από τα οποιοδήποτε 2 άκρα. [0:43:57] Εντάξει, μετά ξέρω γω Άντε έτσι πολλώνεσαι, ας πούμε και γίνεσαι. [0:44:01] Είτε μιμητής του κάθε ίλον, είτε tanki που λένε που είναι μία έννοια που έμαθα τελευταία, ξέρεις αυτός που είναι σε φάση τα πάντα και τα λοιπά, γιατί το παρελθόν ήταν καλύτερο και όλα αυτά; Anyway, η δικιά μου είναι ότι πρέπει να πιάνεις ένα oversing them και αυτό το είναι αφορμή για research, δηλαδή OK, βλέπω ότι αυτό το θέμα υπάρχει, πρέπει να κάνω research και μετά στο Research εσύ βάζεις. [0:44:27] Τις πηγές που θεωρείς εσύ; [0:44:30] Καλές ως suting point και νομίζω ότι εσείς είστε και 02:00. Ερευνητές, ερευνητές και έχετε μία πολύ καλύτερη. [0:44:36] Έχουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, ναι με αυτά με τα θέματα που ξέρεις πρέπει να κάνουμε και εμείς έρευνα και να παρουσιάσουμε μέσα από το podcast την αλήθεια όσο γίνεται Κοίτα, κάποια είναι πιο εύκολα που είναι κάποια θέματα είναι καλά, ας πούμε καταγεγραμμένα, αλλά είναι λίγο. Ξέρεις τα πιο παλιά ειδικά δεν είναι τόσο εύκολο να δεις, είναι λίγο θολά και. [0:45:01] Ξέρεις με τι Πάμε Βίβλο και αυτά Ναι τρέχα γύρευε Ναι κοίταξε άκουγα το πρόβλημα, το πρόβλημα γενικά με όλα αυτά πάντως γιατί μου αρέσει; Μου αρέσει η συστημική σκέψη σαν να άνθρωπο προσωπικά. Εμένα μου αρέσει να τα σκέφτομαι τα πράγματα σε συστήματα. [0:45:14] Και συστημικά. [0:45:17] Το πρόβλημα το οποίο εγώ βρίσκομαι με όλο αυτό που συζητάμε αυτή τη στιγμή είναι ότι σαν άνθρωποι ίσως γιατί έτσι μας μεγάλωσε το σύστημα παιδείας, είτε γιατί έτσι είναι η κοινωνία. Δεν ξέρω τι ακριβώς από προέρχεται όλο αυτό, αλλά ψάχνουμε για δηλαδή ψάχνουμε για την σωστή. [0:45:38] Απάντηση την αλήθεια, μπράβο ψάχνουμε το απόλυτο δηλαδή και οτιδήποτε λιγότερο από το απόλυτο δεν είναι ικανό για να μας. [0:45:50] Ικανοποιήσει το πρόβλημα όμως είναι το εξής, δεν υπάρχει. [0:45:55] Μία αλήθεια, η αλήθεια είναι λίγο θολή, δηλαδή το τι είναι αλήθεια για έναν και γιατί είναι αλήθεια για τον άλλον είναι όσο αφορά το σύστημα θεώρησης που μαθαίναμε στη φυσική κινείται ή δεν κινείται και κινείται και δεν κινείται, αλλά από στέκεσαι δηλαδή που ξέρεις, θέλω να σου πω ότι και το θέμα με τις ειδήσεις και τα νέα και τα διάφορα πράγματα ακριβώς το ίδιο πράγμα βγήκε ο μάγος από την ανατολική βγήκε από τη Δύση. Τι να σου πω ΡΕ φίλε ξανά από το κοιτάς να πούμε Ξέρω γω είναι ένα θέμα. [0:46:24] Σαν φυσικός να σου απαντήσεις σε αυτό που λες. [0:46:27] Για αυτό είσαι εδώ γιατί; [0:46:31] Επικοινωνιακά. [0:46:33] Το μεγαλύτερο τρικ είναι όχι στην απάντηση στην ερώτηση, όταν ρωτάς λάθος ερωτήσεις, έτσι μπορείς να κατευθύνεις σε καλύτερα τον κόσμο και ακόμα και αυτό που λες το αν κινεί τη γη δεν κινείται και το σύστημα είναι γιατί δεν ρωτάς κάποια σωστή ερώτηση, δεν έχει τόση σημασία αυτό, κατάλαβες; Αυτό είναι το θέμα ότι γιατί; Γιατί πρόσεξε να δεις η λάθος απάντηση είναι εύκολο να νομίζει ο άλλος. [0:47:01] Ότι α τον κορόιδεψε ξέρω εγώ την αλήθεια. [0:47:06] Αλλά όταν σου παρουσιάζει άλλος μία ερώτηση στημένη με λάθος τρόπο, τότε ξέρεις, ακολουθείς μαζί. Είναι πιο δύσκολο να διακρίνεις ότι είναι λάθος η ερώτηση στην πραγματικότητα και δεν έχει καμία σημασία η απάντηση. [0:47:22] Και συμφωνώ, αλλά το θέμα όλο πάλι εκεί ξανακάνει κύκλο για μένα. Όλο αυτό είναι ότι μέσα σε όλα αυτά, είτε στις ερωτήσεις τις απαντήσεις, υπάρχει το προσωπικό buyers του καθενός. Υπάρχει το το δικό σου. [0:47:36] Που η δικιά σου ξέρω γω δεν ξέρω κάποιοι άνθρωποι έχουμε ένα buyers προς κάποια πράγματα, κάποιοι δηλαδή κάποιοι πιστεύουν, έχουν να πιστεύουν και να είναι πιο σπρίτσουαλ άνθρωπο. Ξέρω γω εγώ μπορώ να σου πω για τον εαυτό μου για πράγμα ότι είμαι τελείως σκηνικό θα την πιστεύω τίποτα. Δηλαδή ξέρεις αν δεν αποδειχτεί αν δεν αποδειχτεί χειροπιαστά, αλλά καταλαβαίνω ότι δεν είμαι σε όλα δίκαιο. Καταλαβαίνω ότι είναι ένα δικό μου buyes βασ κάπου πρέπει δηλαδή να χαβίλ τη face που λένε Ντάξει. [0:48:07] Μαζί συμφωνώ 100% και με το σημερινό δεν είναι ο σκοπός δεν έχει σχέση με την πίστη, έχει σχέση με τις συγκεκριμένες ιστορίες; Ας το πούμε κατά πόσο έχουνε βάση και ακόμα και εκεί. Για αυτό η ερώτηση δεν είναι, ποιοι είναι οι μάγοι και από πού ήτανε, αλλά γιατί χρειάστηκε να μπει αυτό το κομμάτι της ιστορίας και αν αυτό που είπα ότι το influencial ότι το κάνεις λίγο πιο πικάντικο, βάζεις κάτι εκεί; Νομίζω είναι η δεν έχει σημασία αν ήτανε από την Αίγυπτο. [0:48:38] Ή αν ήταν απλά ότι βλέπουμε ότι. [0:48:44] Όλοι βάλανε κάποιους για να δείξουν τη σημαντικότητα. Ας το πούμε του προσώπου, άρα δεν έχει καμία σημασία αν ήτανε μάγοι ή αν δεν ήταν μάγοι. Μπορεί να ήταν και ο Χάρι Πότερ, δεν έχει καμία σημασία αυτό. Βλέπεις όμως ότι διαφορετικές πηγές όλοι βάζουνε κάποιους ανθρώπους να πάνε να προσκυνήσουν, να δούνε να ελέγξουν ανάλογα την κάθε ιστορία ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Εκεί είναι η η ουσία, ας το πούμε πάντως εγώ αυτό που γενικά. [0:49:10] Θεωρώ για να βάλω μέσα λίγο και τη σήμερα και τη σημερινή εποχή λιγάκι σε όλο αυτό είναι ότι το marketing είναι αρχαία με στρατηγική και το μάρκετινγκ και στο business γενικότερα αλλά και στο academy. Επίσης τοχουμε νομίζω ότι σικάδα δεν είναι σημαντικό σαν κομματικότητα το marketing ή πάρα πολύ σημαντικό και στο academy για να βάλω και τη δικιά σας. [0:49:37] Την την ουρίτσα μέσα να πούμε βλέπεις ότι υπάρχουνε κάποιοι καθηγητές φίρμες που Βγάζουνε Papers. [0:49:43] Σήμερα πήγα και έφαγα πατάτες με τυρί και ορίστε paper γιατί πατάνε το τυρί και είναι ο άλλος να μπει κάτι και έχει παλέψει και είχε κάνει το paper που έχει και μας όχι το είναι καλό δηλαδή γιατί γιατί ο άλλος; [0:49:55] Έχει καλύτερο μάρκετινγκ, τι να κάνω καλύτερο σε όλα αυτά; Είναι πολλά. [0:50:00] Της δουλειάς πόσο καλοί είναι με αυτό το μάρκετινγκ και την παρουσίαση; Δηλαδή μπορεί να έχεις αδύναμη δουλειά να το παρουσιάσεις πολύ καλά ή μπορεί να είσαι πάρα πολύ καλός, αλλά να μην το παρουσιάζει ιδιαίτερα καλά και στις 2 περιπτώσεις ας πούμε, μπορεί να μη σε πάρουνε χαμπάρι. Άμα είσαι καλός και στα 2 Εντάξει ναι σούπερ αλλά για να τελειώσω την ερώτηση που έκανες που; [0:50:25] Αυτό που λέμε και στο podcast και με τον πάρη συνέχεια παιδιά Financial Times είναι η μόνη πηγή της αλήθειας. Εντάξει, τραλάω το μπάρε εδώ λίγο. [0:50:32] Που έβαλε πριν συνδρομή επιτέλους Financial Times και είναι δεν μπορεί να φανταστείτε τι άλφα μας στέλνει σε όλους μας. Κάνει απόσβεση παιδί μου σε αυτό το πράγμα. Να ξερα αν πόσοι από τους ακροατές σας το γράφτηκαν στο Financial Times Έχετε συζητήσει τόσο πολύ δηλαδή και εγώ. [0:50:50] Το σκέφτομαι, άρχισα το σκέφτομαι τώρα, το ξέρεις αυτό τώρα τώρα καμιά φορά αστειεύομαι, αλλά πρέπει. Δεν ξέρω αν γίνεται σε όλα τα πράγματα πρέπει να είσαι ένα divers. [0:51:03] Βέβαια. [0:51:04] Πηγές ας πούμε από. [0:51:08] News και όλα αυτά δηλαδή για παράδειγμα, θα διαβάσω ένα Times θα διαβάσω και το Guardian, θα διαβάσω New York Times αλλά ρε παιδί μου θα κοιτάξω να διαβάσω και κατά τα με την Αμερική δεν πολύ τραβιά μας προτιμάω την αλήθεια, θα τα βάζεις και γιατί δεν θα διαβάσει και πολλά πράγματα να διαβάζω και το Bloomberg Α Ξέρωγω στα ελληνικά τα νέα τα έκοψα γιατίζανε και τα άκοψε τελείως, οπότε i have no idea ξέρωγω αλλά θέλω να σου πω ότι όσο μπορείς κανείς δεν είναι τέλειος, ας έχεις ένα diverse. [0:51:36] Πηγές αποχνής, οπότε καλή Finance στα times παιδιά. Διαβάστε και κανένα galden ή κάνα BBC έτσι που είναι λίγο πιο κυβερνητικό μην παρεξηγηθούμε μάλιστα. [0:51:47] Ωραία μετά τις 3 μαύρες, για τι άλλο έχουμε; Το αστέρι; Δεν δεν υπήρχε, το κλείνουμε εδώ το podcast αυτό αντίο το κοίταξα άλλοι πέρασα αρκετή ώρα εγώ για το αστέρι να προσπαθήσω να βρω κάτι και είχες ελεύθερο χρόνο πολύ. [0:52:04] Ναι, όχι, αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ και λέω το έχω ξανακοιτάξει αυτό πριν πολλά χρόνια. Νομίζω είχα κάνει και στο δικό μου podcast επεισόδιο για αυτό και όντως δεν έχει κάτι. Σύνοδος πλανητών Ξέρωγω. Η ο Δίας πήγε πίσω από το φεγγάρι, αλλά κανένα από όλα αυτά δεν είναι κάτι που είναι σε αστέρι. [0:52:26] Μπορεί να ήταν και ένας κομίτης αν τα έκανα superova, αυτό θα ήταν το πιο πιθανόν. Δεν υπάρχουν άλλες αναφορές. [0:52:35] Κοίταξε μέσα σε ένα λεπτό, έτσι να σου πω Super Nova δεν γίνεται να ήταν γιατί θα είχαμε δει το super novare, όπως είναι με το crub Nebilla για κάποιους τώρα το vocable που τρώει είναι παντελώς άγνωστο, αλλά αυτό είναι έτσι λοιπόν. [0:52:53] Fake παιδιά μέσα από το σημείο, οπότε super nova δεν γίνεται να ήτανε πάει αυτό επίσης τύπου κάτι μετεωρίτης που απλά να έπεσε δεν γίνεται να ήταν αυτό γιατί αυτό κρατάει λίγα δευτερόλεπτα. [0:53:08] Υποτίθεται αυτή περπάταγανε μία εβδομάδα, ωραία πάει κι αυτό τώρα είναι περιττό να σχολιάσετε ότι το αν βλέπεις ένα αστέρι στον ουρανό και απλά να πηγαίνεις προς τα εκεί το να πετύχεις το συγκεκριμένο σπίτι είναι τι να σου πω σαν να πετάξω εγώ από δω μία μπάλα και να φτάσεις στο Λονδίνο; Έτσι στο σπίτι του Γιώργου δηλαδή περιμένω να το ξέρουμε, δεν σημαίνει ότι άμα κοιτάξει το φεγγάρι και το ακολουθήσεις ότι θα βρεθεί στην πλατεία Βάθης. [0:53:34] Απλά θα πας προς την Ανατολή όπου είναι αυτό έτσι, οπότε το αντιλαμβανόμαστε αυτό, οπότε προφανώς μιλήσανε και ρωτήσανε, όπως κάνουν όλοι οι άνθρωποι. [0:53:43] Ξέρετε πού είναι αυτό το παιδί που γεννήθηκε; Δεν χρειάζεται αστέρια, μιλάς στους άλλους ανθρώπους. Έτσι λοιπόν τώρα κάτι κομίτες και τέτοια λοιπόν αυτά δεν υπήρχανε και θα πείτε Μα που το ξέρεις; [0:53:57] Κοιτάξτε να δείτε τώρα τι γίνεται για κακή μας τύχη. [0:54:02] Και καλή. Γιατί ότι τυχαίνει η αστρονομία και μέσω της αστρολογίας. [0:54:09] Να ακολουθεί μία σχετική επιστημονική μέθοδο πάρα πολλά χρόνια και πολλά χρόνια και προ Χριστού και δεν γίνεται να έχουν καταγραφεί τέτοια φαινόμενα. [0:54:20] Μέσα στο βάθος της ιστορίας από πάρα πολλούς. Παράλληλα πολιτισμούς και κανένας να μην έχει δηλαδή δεν υπήρχε κομίτης, δεν γίνεται όλους τους άλλους κομίτες να τους έχουν γράψει Κινέζοι, Ασσύροι, Βαβυλώνι Έλληνες, Ρωμαίοι και εκείνο τον κομίτη δεν τον έγραψε κανένας, ενώ έχουμε δει ότι άλλα αστρονομικά γεγονότα έχουν καταγραφεί από διαφορετικούς ούτε ξαφνικά σταμάτησαν οι επιστήμονες της εποχής. Ας το πούμε οι αστυνόμοι και οι αστρολόγοι, όπως χθες ΠΕΣ ΠΕΣ τους. [0:54:47] Να σταμάτησα να δουλεύουνε εκείνη την περίοδο, γιατί όλα αυτά τα γεγονότα επειδή δεν ήξερε ο κόσμος τι ήτανε επιστημονικά πάντα τράβαγαν το ενδιαφέρον και υπάρχουν καταγραφές στη διάρκεια της ιστορίας. Ακόμα και ξέρεις αυτά που βλέπεις σε κάτι σπηλιές από ξέρεις παλαιολιθούς ότι α κάτι εμφανίστηκε το έχουνε ζωγραφίσει σε μία σπηλιά μαζί με τα ζώα και τα κυνήγι βάζουνε και ένα αστέρι και λες ότι κάτι θα έγινε τότε. [0:55:18] Δεν γίνεται όλοι να τα καταγραφαν και τότε να μην καταγράφει και τίποτα και βλέπουμε ότι αν δεν θαταν μόνο στο Ευαγγέλιο θαταν και σε άλλες πηγές αναφορές θα έπρεπε. Θα έπρεπε να υπήρχε, αλλά είναι αυτό που το κάνει λίγο πιο πικάντικο την ιστορία έτσι; [0:55:34] Άρα γιώργο για να ανακεφαλαώσουμε λίγο τη φάση, χιλιοί δεν ερχόμαστε. Οι μάγοι δεν υπήρχανε το αστέρι είναι μούφα. Supernova δεν έγινε. [0:55:46] Εντάξει Γιώργο, νομίζω αυτό είναι πραγματικά αν θέλουμε έτσι να το ανακεφάουμε αυτό το πιστό τέλειο χριστουγεννιάτικο επεισόδιο, ο Άη Βασίλης δεν υπάρχει και είναι καταπληκτικό. Είναι πάρα πολύ ωραίο το να το ακούς το επεισόδιο, το ότι έχει πολύ ωραίο ο άγιος θα το ακούσω γιατί ομολογώ δεν το ακούσω, θα το ακούσω και θα ακούσω γιατί στο αν υπάρχει ή δεν υπάρχει στο σπίτι γιατί δεν είμαι ενημερωμένος. [0:56:11] Θα το κρατήσω αυτό από όλα αυτά για τον Άγιο Βασίλη, με πιο πεπεισμένο σε ότι υπάρχει να σου πω εντάξει, εντάξει Δό δώρα που θα έρχονται μπαίνει από την καμινάδα ή είναι κομπλέ έρχεται κανονικά σαν άνθρωπος από την πόρτα είναι το το έχουμε πει Αυτό είναι το ο bezo ο άλλος γιος Βασίλης γιατί έχει το Amazon έχει το wishlight σου σαν στέλνει σπίτι σας στέλνει άλλο, οπότε νόμιζα έλεγες για τον Γιάννη Μέζο ΡΕ φίλε και λέω ο Γιάννης ο Μέζος. [0:56:37] Στριφλός έγινε η σειρά σουρεαλιστικό. [0:56:41] Εντάξει, εντάξει, απλά αυτό που θέλω να πω για το αστέρι είναι ότι είναι και αυτό μία περίπτωση ότι θέλει να τονίσει τη σημαντικότητα του γεγονότος είναι αλληγορικό. Προφανώς θέλω να πιστεύω ότι οι ακροατές μας καταλαβαίνω ότι είναι αλληγορίες. Πολλές από τις ιστορίες της Βίβλου έτσι; [0:57:01] Τώρα άμα δεν το ξέρω, δεν έχω ξέρατε εγώ βασικά, ούτε κι εγώ. [0:57:08] Απλά ούτε χάσαμε αυτά τα κείμενα. Ναι, δεν επιγράφηκαν ποτέ σαν. [0:57:13] Κείμενα ας πούμε για reference για σκοπούς ήταν, ας πούμε, εντάξει INSPIRE by Two Events ίσως. [0:57:25] Είναι κάποια πράγματα βάραν και αυτοί κάποιοι έτσι να τα ωραιοποιήσουνε και. [0:57:30] Ούτε έχουνε και κάποια σημασία σε σχέση με την πίστη. Εννοώ δηλαδή 2 ιστορίες αυτές είναι ξέρεις στο είναι δεν είναι ότι έχουνε σχέση με το τις με τις διδαχές του Χριστιανή μου και λοιπά. [0:57:44] Τότε ξεκινάμε σε ένα podcast, 2000 χρόνια μετά πάει να πει ούτε κάναν κάτι σωστά; [0:57:51] Είναι η ποινή, δηλαδή στον πέτυχαν το σκοπό. [0:57:55] Είναι να διδάσκεται στα πανεπιστήμια το πως έγινε dominant χριστιανισμός πραγματικά. [0:58:02] Βέβαια σκήγα να τελειώσουμε όλο αυτό το θέμα, να πω το εξής ότι το τι γίνεται για να βάλουμε το lore του Lord of the Rings και τον και τον Talking Ποιος σου λέει εσένα ότι μετά από 2000 χρόνια που δεν πιστεύω ότι θα έχει χαθεί ο talkinant υπάρχει ακόμα η γη; Δεν θα δεν θα το πιστεύουν ότι όντως υπήρξε ο sauron. Όντως υπήρξανε τα όχι ρε εντάξει; [0:58:27] Δεν θα είμαστε ζωντανοί, αλλά εγώ πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα κάθονται. Υπήρχε ο Sauron; Ναι υπήρχε. [0:58:33] Πάντως είναι καλά τι παραδείγματος γιατί είναι παρόμοιο στυλ ιστορίας με γέννηση και τα λοιπά, αλλά πολύ πιο consistent επειδή αυτό έγινε από ένα άτομο που τα σκέφτηκε όλα τώρα βαγγέλη και αυτά που ήταν έτσι πολύ μαζί να τη βγήκε η συγγραφής. Υπήρχε μία ένα οικοσύστηση. Anyway, Εντάξει, λογικό είναι γιατί είναι διαφορετικές πηγές που. [0:59:00] Πρέπει να συγκεντρώσεις και αυτός νομίζω ήταν και ο ρόλος της εκκλησίας ότι συγκέντρωσε πήγες από. [0:59:06] Διαφορετικούς και ποιος νομίζω ξέρω τότε ακούς αν ξέραν τότε ότι 2000 χρόνια μετά θα έπρεπε να έχουν καλή ακρίβεια αυτά που γράφανε τότε θαταν πολύ διαφορετικά τα κείμενα σε εκείνη τη φάση ήταν πιο πολύ κόσμος. Αμόρφωτος. Θέλουμε κάτι που να μπορείς να το πεις πιο πολύ με με ομιλία με ιστορία. Πώς έγινε ναναι λίγο; [0:59:31] Ας πούμε, βάλαμε μερικά πράγματα μαζί. [0:59:34] Και λίγο ότι τύπου να το βάλω αυτό μα είναι έτσι και του λέει καλά σε 1000 χρόνια δέσουμε κατάλαβες; [0:59:47] Γιατί γράφεις και στην τελική άνθρωποι ήτανε και αυτοί σαν εμάς οπότε. [0:59:53] Ενώ αυτοί που τα διάλεξαν μετά και στις στην πορεία της ιστορίας. [1:00:00] Γιατί εννοώ αυτοί που μετέφεραν τις ιστορίες να το πω έτσι; [1:00:04] Οι όλοι και. [1:00:05] Δεν εννοώ γιατρούς αγίους Εννοώ για τους ξέρεις out πώς πήγαινε η ιστορία; [1:00:12] Προφανώς δεν μπήκανε βάσουν θα τα ακούκανε η οικογένειά σου αυτό και θα γυρίσει πίσω Ελλάδα και θα σε πιάσουν και δεν θα μείνει γιώργο, αυτά τα πράγματα που κάνεις δεν είναι σωστά. Θα πρέπει να πας στην εκκλησία, θα σας τα πει ο παπάς να τα μάθεις. Δεν ξέρω όποτε βρίσκονται. Η γιαγιά μου είναι 92 χρονών η γιαγιά, κάποιες στιγμές είχε κλάψει εσύ είναι και δεν είναι μαζί μας, αλλά όποτε με δει η πρώτη ώρα που κάνει τρόπο θα πάνε Γιώργο Πας στην εκκλησία, τι να της πεις γιαγιάς; Ναι γιαγιά Πάω πας τι να της πεις αυτή την κουβέντα ελπίζω να μην ακούσω αυτό το podcast. [1:00:43] Εκκλησία έτσι τη Λαμία και αυτά που είναι εύκολα γιατί μαρέσει η φάση ο τζάντζελος, ξέρεις όχι για το πιστεύω 1000 τα 100 ας πούμε, αλλά μαρέσει η φάση αν έρθεις εσύ και μου πεις ότι τα αποδέχεσαι όλα αυτά, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα έτσι. [1:01:02] Κανένα και το Πάσχα, ας πούμε, είναι πιο νόστιμο την άλλη μέρα και όπως και να λέω εμείς τώρα συζητήσαμε για αυτό είναι αλήθεια στις ιστοριούλες. [1:01:11] Ναι. [1:01:13] Όχι για τη behast του καθενός, αυτό είναι προσωπικό. [1:01:16] Ωραία. [1:01:18] Το κλείνουμε κάπου εδώ, εντάξει, καλύψαμε αρκετά θέματα, μπήκαμε όλοι σε κλίμα. Έτσι το χριστουγεννιάτικο ελπίζω τώρα Γενάρη βγήκαμε έτσι να πούμε και μας εξοστράκησε. [1:01:34] Ας τα Χριστούγεννα είναι σημαντικά, έχει γεννηθεί ο Νεύτωνας ανήμερα τα Χριστούγεννα με απόλυτα μεγάλη ακρίβεια, οπότε για όποιον δεν του αρέσουν αυτές οι ανακρίβειες μπορεί να γιορτάζει λίγο το τα νεφτούγεννα. [1:01:48] Που λέμε. [1:01:49] Εκεί είναι, αλλά εντάξει, νομίζω είναι πιο πολύ ρε παιδί μου και για μας νομίζω δεν είναι τόσο ότι γιορτάζουμε. Ξέρεις το. [1:02:00] Του γεννήθηκε ο Ιησούς, ας πούμε, σώνει και καλά. Είναι όλοι φάσεις να είμαστε οικογενειακά και με φίλους μαζί, έτσι λίγο πιο χαλαρά απότι όλη την υπόλοιπη χρονιά. [1:02:09] Μήπως κοίταξες θέμα Ποτέ γεννήθηκε ο Χριστός ενός σαν γεγονός δεν είναι ότι ενημερωθεί γιατί νομίζω και αυτό το 25. [1:02:19] Δεκέμβρη μπήκε αργότερα για τις σχετίζεται με άλλη γιορτή που υπήρχε ή μάλλον γεννήθηκε. Άνοιξε του 4 προ Χριστού. [1:02:30] Είχαμε κάνει και επεισόδιο για το Πάσχα. Αν θυμάσαι και το και το Πάσχα είναι γνωστό με αρκε με ημερομηνία ακριβώς ας πούμε, πότε έγινε; [1:02:39] Το η γέννηση ναι, δυστυχώς δεν είναι το μηδέν και πολλοί που το ακούνε πρώτη φορά αυτό παθαίνουνε πλάκα ντάξει ένα ένα είναι αυτό το μετά Χριστόν προ Χριστούγεννα γύρω στο 500 μετά Χριστόν, όπου ένας Τύπος εκεί αποφάσισε και δεν θέλω θέλω να αλλάξω, ας πούμε, το σύστημα θα το βάλω με το Χριστό, Εντάξει, ένας Διονύσιος ξέρω γω. [1:03:06] Ε τότε δεν τα ξέραν και πολλοί με μεγάλη ακρίβεια αυτά ούτε πότε γεννήθηκα κι αυτά βάλανε μια ημερομηνία εκεί. [1:03:12] Μετά που το ψάξα λίγο παραπάνω άλλαξε με τις ιστορικές πηγές γενικά τον Ηρώδη, ας πούμε, εμπιστεύονται πολύ πότε ήτανε κυβερνήτης εκεί στην στην περιοχή, γιατί αυτό είναι αρκετά καλά καταγεγραμμένο. [1:03:28] Οπότε είναι το μετά Χριστόν που έχουμε τώρα δεν είναι καν. [1:03:36] Συνα άλλα 4 χρόνια για το καλά σύμβαση πραγματικό και τα Χριστούγεννα. Εντάξει ήτανε λέει μέσα τα ευαγγέλια για τα βοσκού και τα πρόβατα και αυτά που δεν το κάνουν το Δεκέμβρη. Αυτά τα πράγματα απλώς μεταφέρθηκε τότε η γιορτή, γιατί ήταν και άλλος γιορτές τότε και τα σατουρνάλια και αυτά και στη Ρώμη και. [1:03:57] Πήγα να κάνω λίγο, ας πούμε στο όλο τζέρτζελο του Δεκεμβρίου. [1:04:03] Καλά εντάξει το. [1:04:07] Είναι μία αφορμή για διασκέδαση εν τέλει. [1:04:13] Και αυτό θα κάνουμε. Σας ευχαριστώ που με είχατε καλεσμένο εγώ του διασκέδασα πάντως. [1:04:20] [1:04:27] Και να κάνουμε και ένα με το Μπάρι τώρα να τον κάντε τον μπάρετ για την πατρότητα, γιατί; [1:04:35] Να ανταλλάξετε τις πατεράδες εντυπώσεις για την κατάσταση. [1:04:40] Εντάξει μου είναι τώρα χρόνια. Μερικά αυτά είναι τα δύσκολα χρόνια. Σε λίγο θα στρώσει εντάξει σε 2 3 χρονάκια τότε θα κάνουμε. [1:04:50] Εντάξει, Ωραία ναι, ευχαριστούμε Τζωρτζ που είστε. [1:04:56] Που αφαίρεσε το βράδυ σου Ναι ναι ναι, να πω την αλήθεια ότι ήταν ότι έπρεπε τώρα γιατί πήγα; Έτρεξα αυτό το έναν αγώνα που είχα σήμερα και αυτή τη στιγμή τα πόδια μου είναι σε μία φάση. Παραπονιούνται για την κατάσταση τα οποία τα υπέβαλα, οπότε το να κάτσω εδώ και να κάνουμε μία ωραία κουβεντούλα ήταν απολύτως ότι χρειαζόμουνα σας ευχαριστώ πολύ ωραίο. [1:05:17] Λοιπόν καλές γιορτές, Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά. Εμείς θα τα πούμε και στη Λαμία ίσως κάπου θα βρεθούμε σίγουρα έτσι τι; [1:05:26] Ναι, θα υπάρξει και να μην το μειώσιμο Νομίζω. [1:05:31] Λοιπόν, ωραία. [1:05:33] Και τα λέμε με την επόμενη σεζόν που δεν ξέρουμε ναι ναι, το 23 νέα σεζόν θα δούμε τώρα βγάζουμε και tease νομίζω λίγο πριν. [1:05:44] Καλά εδώ δεν ξέρω που θα είμαι σε μία εβδομάδα, θα βγάλω tezer για το 23. [1:05:51] Και ωραία και παιδιά ακούτε και τους backgues ένα απτα καλύτερα της χαλαρά podcast, έτσι κουβεντούλα θυμιζόμαστε για να εμπνέουμε τον κόσμο για να πλύνει τα πιάτα, να κάνει κάνα τρέξιμο. Γενικά είμαστε όπως τοχουμε στο μυαλό μας το Concept εμείς είμαστε στον καναπέ πίσω και αλλάζουμε και τα λέμε και εσύ κάνεις δουλειές. Ξέρεις, είμαστε οι φίλοι που είναι φόρτομα. Αυτό είναι το Concept στο μυαλό που είναι στον καναπέ και λες ρε που στη ήρθαν εδώ 01:00 τα λέγανε που δεν σήκωσαν το χέρι να βοηθήσουνε αυτοί είμαστε. [1:06:20] Σημαντικός αριθμός επεισοδίων backgues έχω ακούσει σε αεροπλάνο η αλήθεια είναι download, το fline και τα ακούω στις και ακούς την πτήση. Εντάξει μετρό και τρέξιμο περπάτημα είμαστε για κύριε παιδιά αυτό αλλά με ρωτούσαν πιάτα εντάξει πιάτα, αλλά εκεί λίγο μας μπήκε σφήνα το πλυντήριο πιάτων σαν συσκευή και μας χαλάει λίγο το crowd αλλά. [1:06:48] Χαίρομαι που δεν είναι τόσο διαδεδομένο και επίσης ότι οι άνθρωποι κάνουν κι άλλες δουλειές. [1:06:53] Οπότε ναι αυτό μετά πια τα ξέρεις. Gortes ήταν τοχα γράψει στον Barry. [1:06:59] Όταν όταν ξεκινήσω το δικό μου podcast, είχε ήδη ο πάρις και του λέω ας σακούω το podcast σου όταν πλένω τα πιάτα 2007 λες να ήσουνα εσύ αυτός ο οποίος έκανε δεν ξέρω κάποιος το είχε πει πάντως αυτό και το και το πιει και το αν ήμουνα μόνος εντάξει είναι προφανές. [1:07:19] Το το έχω το έψαξα το e-mail δηλαδή πριν μερικές μέρες και υπάρχει. [1:07:24] Μπορούμε να το βάλουμε σε screenshot με τα πιάτα, έτσι; Αυτό το πιάτα Ο πρωτοδιδάξες του του Πρίσημο πιάτων με padg Guys, Ο Πάρης μου κι ο Paris απάντηση, έτσι έχω pi ξει, θα θα σου απαντήσω σε μερικές μέρες θα απάντησε. Ποτέ απάντησε, Ναι, απάντησε Ώπα εντάξει, εντάξει okay, και με αν δεν είχε απαντήσεις να μην είχα ξεκινήσει podcast το τότε γιατί το ζήτησα για συμβουλές; Ας πούμε τότε ήταν πολύ λίγοι και δεν υπήρχε υλικό. Ο πάρις το Community γενικά δεν ξέρω αν. [1:07:55] Αδένει, ας πούμε ότι ειδικά με το θέμα podcast και τα λοιπά καλά. Προφανώς okay, το podcast έγινε μόδα και δεν χρειάστηκε τον πάρει, αλλά όσον αφορά το δικό μας το TECH Community και τα λοιπά ο πάει σαν από τους πρωτοδιδάτες του. Το podcasting blogging του Java Community γενικά γενικά ο Paris και δεν θα το παρθεί ποτέ και στο άλλο το λέω εγώ σαν είναι άνθρωπος ο οποίος χτίζει communities, τα πόσα communities public και private έχει χτίσει ο Paris; Δεν τα ξέρει ο κόσμος, αλλά γενικά είναι άνθρωπος που χτίζει Community o Paris και. [1:08:26] Αυτό εντάξει το διασκεδάζω κι εγώ και όλοι ας πούμε, να πούμε με το Podcast, έτσι παρεΐστικο φάση έχει.