NEWS! 25 Ιανουαρίου 2024 (Πυρηνικές Μπαταρίες, Μυστηριώδες μιόνιο, και πώς περάσαμε τις γιορτές)

Διάρκεια 01:02:59 · Download

📝 Απομαγνητοφώνηση επεισοδίου

[0:00:00] [0:00:20] Καλά Γιώργο, Είπαμε το ίδιο περιμέναμε ποιος θα μιλήσει πρώτος και ειδικά να μιλήσαμε και οι 2 λοιπόν 2024. [0:00:32] Απίστευτο, όχι το 2024. Το γεγονός ότι ακόμα κάνουμε το Podcast ναι ναι, θα κλείσω 3 χρόνια Ιανουάριο του είναι μία ας το πούμε. [0:00:45] Μια δραστηριότητα, ένα χόμπι, ένα commitment που λένε και στο χωριό μου. [0:00:54] Που ξέρεις από τη μία, μερικές φορές ξέρεις, μπορεί να με κουράζει. Από την άλλη δεν νιώθω άσχημα να τη σταματήσω. Δεν θέλω να το σταματήσω, δεν ξέρω τι παρακαλώ, είναι καλό καλή καλό χόμπι, είναι καλό, είναι καλό, είναι είχα άλλη μία συνέντευξη. Θέμω. [0:01:11] Την τέλος πάντων δεν έχει σημασία τη Δευτέρα. Τώρα το ακούνε το επεισόδιο άκυρη στιγμή, αλλά μία Δευτέρα, μια Δευτέρα στο παρελθόν ναι και και χρειάστηκε να. [0:01:24] Να αναφερθώ στο podcast που έχουμε 2 φορές αλήθεια σε 2 περιπτώσεις σε 2 ερωτήσεις που μου έκαναν. [0:01:33] Η συνέντευξη ήταν και κάτι για να για μια δραστηριότητα εδώ πέρα στη στη Χιλή σε σχέση με το διδακτορικό. [0:01:44] Οπότε στη μία στη μέρα ερώτηση που μου κάναν και έφερα ως παράδειγμα το podcast ήτανε. [0:01:53] Πώς μπορώ να εξηγήσω σε κάποιον που δεν είναι ειδικώς το τι κάνω σαν project; Εννοώ το διδακτορικό μου ναι και συγκεκριμένα με ρώτησαν Άμα ήταν ένα μικρό παιδί τύπου Ξέρω γω 5 6 7 8 χρονών κάτι τέτοιο δηλαδή να μην ξέρει η φυσική και τέτοια πράγματα με απλό τρόπο. [0:02:16] Οπότε εκεί πέρα πάλι ξεκίνησα την απάντησή μου λέγοντας, έχω ένα podcast, οπότε γενικά. [0:02:24] Εξασκούμαστε οι προπόνηση σε αυτό το πράγμα, αν και στο συγκεκριμένο δεν έχει τύχει ποτέ βασικά, δεν ξέρω καν αν ο κόσμος ακούει, ξέρει τι κάνουμε και ήταν η ιδέα παιδιά Αυτό τώρα είναι, δεν είναι προγραμματισμένο που κάνουμε το θέμα Γιατί άλλα λέγαμε πριν ξεκινήσουμε να γράψουμε πριν μήνες λέγαμε ότι πρέπει να κάνουμε ένα επεισόδιο, ας πούμε, τι κάνουμε δηλαδή πραγματικά τι κάνουμε στη ζωή μας Κανονικά; [0:02:48] Και τελικά μάλλον ούτε σήμερα θα γίνει αυτό γιατί έχουμε άλλο σένα θα κάνουμε στο επετιακό εκατοστό Επεισόδιο που έρχεται ωραία Q και a μαζί με το τι κάνουμε εμείς; [0:02:59] Στο επετειακό επιβίσος ο κόσμος έχουμε βγάζουμε σεζόν και αυτά και σπέσιαλ έχουνε βγει 92 επεισόδια. Αυτό είναι το ενενηκοστό τρίτο. [0:03:10] Και οπότε πλησιάζουμε στα 100. [0:03:13] Και το εκατοστό θα είναι ένα επεισόδιο. Το κάνουμε μία λίστα με top ten. Μεταξύ άλλων θα πούμε και τι κάνουμε ναι τώρα και θα είναι στα ισπανικά, λέει το επεισόδιο λοιπόν. [0:03:31] Ναι και η δεύτερη ερώτηση που μου έκαναν κι ήτανε και λίγο πολύ. Αυτή η ερώτηση ήτανε αν έχεις; [0:03:38] Τώρα η άλλη θα με ενδιέφερε να μας έστελναν. [0:03:43] Στο email ή στο Instagram; Όσοι μας ακούς αν τους έχουν κάνει αυτή την ερώτηση σε δουλειές ή διδακτορικά post dock θέσεις οτιδήποτε τέλος πάντων σε συνεντεύξεις για το πώς μπορείς να πώς θα διαχειριστείς ή θα διαχειριζόσουν ένα. [0:04:00] Ας το πούμε διά μάχη κάποιο missander standy conflict δηλαδή contribute χρησιμοποιεί ένα ναι, αλλά. [0:04:11] Αλλά με κάποια που σε περίπτωση που υπάρχουνε κάλ Tal Different. [0:04:16] Αν σε περιμένει αν κάνεις ένα αστείο που μπορεί κάποιος που είναι από μία άλλη χώρα, άλλη κουλτούρα και να το παρεξηγείς το οποίο μου φάνηκε, θα σου πω γιατί μου φάνηκε περίεργη ερώτηση γιατί με όσο στόχο συζητήσει τείνουν αυτές οι ερωτήσεις να γίνονται σε ποιο με πιο υψηλές θέσεις; Δηλαδή αν πας να γίνεις στάνο ή καθηγητής που θα έχουμε. [0:04:42] Άτομα εκεί πέρα, οπότε τώρα εμένα αυτό είναι ένα εξάμηνο. [0:04:49] Ίντερ που απλά θα πηγαίνω σε ένα θα πηγαίνω στο στερεσκο αντί για το πανεπιστήμιο για 6 μήνες. Αυτή είναι η ιδέα δηλαδή; [0:04:55] Που τώρα μεταξύ μας 6 μήνες τώρα τι να σου πω; Άμα κάποιος με παρεξηγήσει παρεξηγηθώ, εντάξει, ας μην μιλάει, δεν θα του μιλάω για 6 μήνες ξέρετε τις ρωτήσαν αυτό. Αυτό τους έβγαλε το chat gpt που ρωτήσαν τι να ρωτήσουμε σε ένα interview για το ring τους έβγαλε και αυτό. [0:05:14] Μπορεί, οπότε εκεί πέρα πάλι η αλήθεια είναι, δεν την περίμενα αυτή την ερώτηση γιατί κάποιες άλλες είχα προετοιμάσει, αλλά ναι, οπότε πάλι έφερα το. [0:05:25] Το podcast σαν παράδειγμα, όχι λόγω ότι και καλά ξέρεις εκτίθεσαι στο κοινό, ξέρεις to the public, οπότε πρέπει να γενικά να προσέχεις. Τι λες, Πώς το λες και τέτοια. [0:05:39] Και ναι, δεν ξέρω τι να σου πω. Ελπίζω ότι τους άρεσε στα υπόλοιπα. Πιστεύω πήγε πολύ καλά απλά. [0:05:47] Αν κάτσε αυτό θα σας έχω feeback από το paran που είναι το vlt, το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο στον κόσμο, οπότε θα πάω εκεί. [0:05:54] Κάτσε, οπότε θα έχουμε. [0:05:57] Πατάμε το. [0:06:01] Και αυτό ήταν το intro του του σημερινού επεισοδίου ωραίος ΠΕΣ για το site και για το Youtube θέμα. [0:06:09] Ναι, 2 μεγάλες αλλαγές και thrids έχουμε 3 καινούργια brows. [0:06:16] Το λένε τρόπους επικοινωνίας. Ναι δίαυλος δεν είναι ναι κανάλι επικοινωνίας στο Ε. Όλα αυτά τα λόγια που χρησιμοποιείς εσύ με βασικά ασχοληθήκαμε λίγο πρώτα με site. Τώρα δεν είχαμε ποτέ κανονικό site για το podcast, χρησιμοποιούσαμε του τους υπηρεσίας που. [0:06:42] Διανέμε και αποθηκεύει και τα αρχεία, αλλά για να έχουμε λίγο παραπάνω έλεγχο και τα λοιπά φτιάξαμε το είναι το ίδιο με πριν top TEN. FM απλώς τώρα αντί για αν σε πηγαίνει στο uncorn είναι ένα δικό μας από πίσω. Όχι τίποτα φανταχτερό ρε παιδί μου, αλλά βασικές λειτουργίες. Πώς να γραφτείς; Πώς να επικοινωνήσεις και έχει και τα επεισόδια εύκολα προσβάσιμα; [0:07:08] Επιπλέον αυτού ανοίξαμε και στο thridge σε ένα λογαριασμό. [0:07:14] Θυμούνται παλιά ακροατές οι δυό μας είχαμε προσωπικούς λογαριασμούς instagram και must don T Twitter και τέτοια και έχουμε και για το. [0:07:26] Podcast στο Instagram επίσης τώρα αυτό έχει αδερφάκι και στο thrends το. [0:07:35] Οποίο εντάξει το νομίζω στα podcast. Ευτυχώς δεν είναι τόσο σημαντικό γιατί το βασικό είναι η εγγραφή σε έναν player να έρχονται τα καινούργια επεισόδια και η ομιλία εδώ οπότε είναι, αλλά για όποιον θέλει λίγο παραπάνω έτσι. [0:07:52] Τις έξτρα ενοχλήσεις ή κάποια έτσι appdes μπορεί να γραφτεί και σε αυτά; [0:07:58] Κυρίως οι πιο ενδιαφέρουσα αλλαγή για μένα είναι το Youtube. Τώρα το podcast σαν ήχου χωρίς βίντεο, όπως τώρα μας ακούτε υπάρχει τώρα και στο Youtube. Δηλαδή αν ψάξει κάποιος not top ten. [0:08:15] Θα μας βγάλει, θέλω να πω κάτι σε αυτό λοιπόν, το πρώτο είναι ότι η μεγάλη αλλαγή που έκανε το Youtube θα βρείτε κι άλλα podcast πλέον στο Youtube, δηλαδή το έχω κοιτάξει και υπάρχουν κι άλλα και η μεγάλη αλλαγή που έκανε είναι ότι πλέον κάνει διανέμει η podcast, οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις Apple όλα τα βίντεο στο. [0:08:40] Και τέτοια πράγματα. [0:08:43] Podcast πιο μεγάλα το κάνανε χειροκίνητα. Αυτό δηλαδή πέραν το επεισόδιο το ανεβάζανε. [0:08:50] Αλλά το Youtube ενεργοποιεί σε ένα μηχανισμό και στήσανε όπου δίνεις το R SS Feed που είναι του επεισοδίου. Κάτι δημόσια, ας πούμε και ρουφάει από κει τα επεισόδια φτιάχνει βιντεάκια και τα ποστάρει στο. [0:09:07] Οπότε πλέον υπάρχει και. [0:09:11] 720 εντάξει, τι θα πω; Αλλά είμαστε περίπου μέσα τέλη Ιανουαρίου και θα πω πηγαίνετε και κάντε subscribe και πατήστε το καμπανάκι. [0:09:22] Like subscribeoster ναι αυτό που λένε όλοι το κλισέ αλλά ναι τώρα τι γίνεται Θα το βάλουμε το link στο θα είναι στα shown other θα μπει και σε story στο instagram. Το πρόβλημα είναι ότι ο τίτλος του του Podcast μας επειδή δεν θέλαμε να είναι fixx λίστες την έχουμε πει την ιστορία στα πρώτα επεισόδια και στο πρώτο πώς βγαίνθηκα αυτός ο τίτλος θα μπήκε στο επετειακό. Το θέμα είναι ότι το να γράψεις note top ten στο Youtube. [0:09:52] Καλή τύχη να μας βρείτε αυτό. Έχω να πω μόνο. [0:09:54] Θα σας βγάλει ένα δισεκατομμύριο από από αστεία πράγματα με σκυλιά από γά. [0:10:00] Οτιδήποτε υπάρχει στο Youtube με top ten θα σας το βγάλει, οπότε καλό είναι να χρησιμοποιήσετε κατευθείαν το να το κάνω τώρα Live. Δεν είμαι περίεργος τώρα, εσείς έχεις κάνει subscribe οπότε παίζει να στο βγάλει, αλλά γενικά θα βγάλει τέτοιο. [0:10:17] Πρώτο πρώτο. [0:10:18] Ναι, not top ten βάλτε και το podcast μαζί not ten podcast για να το βρείτε όλες μαζί πάντως not top TEN χωρίς κενά είναι βρίσκεσαι αρκετά εύκολα, πρέπει να ανοίξω ένα. [0:10:36] Μία καρτέλα στο browser για να μην έχει το προφίλ μου να δω άμα θα το θα το βγάλει πολύς vp κάπου στην παθητική ξέρωγω. [0:10:46] Λοιπόν, οπότε. [0:10:48] Καλωσορίζουμε και το Youtube. [0:10:50] Δεν ξέρω πόσοι ακούνε εμένα. Μου αρέσει το Youtube για να ακούω πράγματα, γιατί ακούω γιατί έχω και το premium, οπότε το κλείνω. [0:10:57] Την οθόνη και ακούω εγώ δεν μπορούσα ποτέ να καταλάβω πώς γίνεται να θέλει κάποιος να ακούει. [0:11:07] Ήχο μόνο στο Youtube, δηλαδή δεν το διανούνταν το μυαλό μου, το ξέρεις τι γίνεται πολύ κόσμο έχει πάρα πολύ κόσμο και δεν είναι επειδή. [0:11:20] Βλέπουνε βιντεάκια και Παίρνεις Βάρνα και τα Podcast δεν είναι αυτός ο λόγος. [0:11:26] Κοίταξε, υπάρχει το αυτό η έννοια του videocast που συνήθως έχεις εικόνα, αλλά δεν έχει και πολλή σημασία η εικόνα το οποίο αυτό μπορείς να το βάλεις είτε για παρέα, απλά να το βάλεις να παίζει, αλλά ταυτόχρονα άμα το βάλεις. Αυτοκίνητο κλείνεις και την οθόνη και πας στο μετρό και το ακούς ομολόγος. Πιστεύω που έχει πρώτα απόλα είναι τεράστιο το Youtube δηλαδή. [0:11:52] Μόνο και μόνο ακόμα και ποσοστιαία να είναι λιγότερος ο κόσμος από το spotify. [0:11:57] Over roll επειδή είναι πάρα πολύς ο κόσμος που μπαίνει στο Youtube πάλι τα νούμερα θα είναι μεγαλύτερα. Έτσι κι αλλιώς ο αλγόριθμος είναι καλύτερος σίγουρα και το βασικότερο είναι, θα σου πω τι πιστεύω και τον αλγόριθμο ότι έχω καταλάβει ότι το spotify Άμα βάλεις ένα podcast και τελειώσει θα σου βάλει μετά. [0:12:19] Ένα καινούργιο επεισόδιο από κάποιο άλλο podcast που ακούς που δεν έχεις ακούσει, ενώ νομίζω το Youtube θα σου πάει με βάση τη θεματική κάποιο αντίστοιχο. [0:12:32] Δηλαδή, όσες φορές έχω όσες φορές έχω ακούσει γιατί πολλές φορές κοιμάμαι και εγώ όπως πολλοί ακροατές μας κοιμούνται με το portast μας, θυμάμαι με άλλα podcast. Είναι ένα χάος δηλαδή το πρωί που θα ξυπνήσω έχει παίξει από επιστήμη, ταινίες, αθλητικά, έχει ταχει περάσει από όλα. Αν συνεχίζει επ άπειρον βάσια μετά το άλλο όλο το βράδυ. [0:12:56] Ναι, όλο το βράδυ, αλλά τι τα υπόλοιπα δεν τα ακούς έτσι κι αλλιώς; Τέλος πάντων αυτά Youtube, οπότε θα βάλουμε το link, subscribe και καμπανάκι και τα λοιπά. [0:13:10] Να μας ακούτε και από κει εντάξει έχει και ωραίο. Είναι τι καλύτερο interaction το comment Section, το Youtube, οπότε είναι πιο εύκολο να γράψετε ένα σχόλιο, να το δούμε να το απαντήσουμε Ναι και είναι πιο interactive από το spotify που κι εκεί γίνεται, αλλά εντάξει τώρα. [0:13:25] Ποιός περίεργους γράφει σχόλια Στις Όχι; Εμένα δεν ξέρω. Είμαι παραδοσιακός με podcast client audio, ας πούμε το. [0:13:36] Παρά σε Youtube δηλαδή νομίζω. [0:13:39] Youtube θα θα πάρουμε άτομα που είναι δεν μας ακούν ας πούμε τακτικά φανατική ακροατές, αλλά αυτοί που εντάξει ακούνε διάφορα πράγματα και μπορεί να το κατά καιρούς να τους έρθει κάτι για το συγκεκριμένο θέμα, ας πούμε να τα ακούσουνε, αλλά δεν. [0:13:57] Για να δούμε δεν ξέρω. Θα δούμε σε κάνα εξάμηνο ένα χρόνο. Πώς θα είναι τα πράγματα; Θα το συζητήσουμε πολύ. [0:14:05] Αυτά. [0:14:07] Λοιπόν. [0:14:09] Και πάμε στο επόμενο θέμα της ημέρας που ήτανε που είναι οι γιορτές πέρυσι έγινα και πρωτοχρονιά το αναμενόμενο. [0:14:19] Το κομμάτι που σήμερα, ενώ δεν εννοούσαν επιστημονικά ναι τα δικά μου. [0:14:27] Εντάξει εγώ Ελλάδα ήμουνα 2 εβδομάδες φουλ. [0:14:34] Δεν ξέρω αν πήρες χαμπάρι, αλλά ήταν εξαιρετική λαμία. [0:14:39] Ήταν και ένα χάος με αρρώστιες και τέτοια φέτος πρωτόγνωρη εμπειρία, δηλαδή πραγματικά όλοι μα όλοι που είτε μίλησα είτε βρέθηκα, είχανε μέσα στο Δεκέμβριο κολλήσει κάτι άλλη κορονοϊό άλλη. [0:14:57] Η γρίπη, άλλοι how one No άλλη στρεπτόκο, όλα όλα τα πάντα. [0:15:05] Ότι υπήρχε με αποτέλεσμα. [0:15:09] Είμαστε σε μία φάση, ακυρώθηκε ρεβεγιόν Χριστουγέννων, ακυρώθηκε ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς. [0:15:16] Γιατί δεν μπορούσα να μαζευτούν αρκετά άτομα; [0:15:21] Εντάξει; Είδα όμως ήπιες το frendo. [0:15:24] Ήτανε σαν Πάσχα ήλιος ζεστόλα, εντάξει, λίγο ψύχρα, ας πούμε το βραδάκι, έτσι λίγο ψύχρα πήγαμε και μία βόλτα γιατί δεν ξέρεις τα χιόνια σπανίζουνε πια το ένα από τα νέα που είδα που δεν ταχα για το σημείο επεισόδιο το σημερινό επεισόδιο, αλλά είναι οι Ολυμπιακή Επιτροπή των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων. [0:15:51] Αλλάζουν εντελώς το πώς διοργανώνονται. [0:15:56] Απονέμονται οι διοργανώσεις από δω και πέρα, γιατί λέει μέχρι το 2050 είναι περίπου 10 ή 12 πόλεις στον κόσμο που θα μπορούν να το διοργανώσουν χειμερινούς. Οι μόνες δηλαδή που έχουνε χιόνι και ταυτόχρονα να έχουνε και facilities και infrastructure. [0:16:20] Οπότε. [0:16:23] Και αυτό τώρα στην Ελλάδα, ας πούμε, το ψάχναμε χιόνι. Εκεί πήραμε το αυτοκίνητο, πήγαμε στην κορυφή του παρνασσού πάνω στο χιόνι, δομικό κέντρο και είχε κάτι χαζοχιόνια εκείνα, αλλά αυτές τις μέρες χιονίζει. Από τι βλέπω στην Ελλάδα; Έχει γεμίσει το. [0:16:39] Κρύο σε πάλι για μία εβδομάδα και τώρα πάλι 25°C 30. Πόσο έχει δε ξέρω αυτό τέλος πάντων, οπότε αυτά τα 2 ήτανε για μένα τα Highlights, οι Αρρώστιεςες και το η ζέστη το. [0:16:54] Εντάξει, εσύ που με ακολουθείς στο Instagram το είδος λογικά; [0:16:57] Και όσοι με ακολουθούν εγώ πήγα στην πιο. [0:17:01] Ελληνική χώρα εκτός Ελλάδος που έχουμε κάνει λοιπόν; [0:17:08] Με κάθε. [0:17:11] Γεμίζουν ευθύνη τα λόγια μου αυτή τη στιγμή και θα πω ότι πήρα στην Ουρουγουάη για μένα την Πρωτοχρονιά πρώτη του μήνα πήγα. [0:17:21] Στο Μοντεβιδέο. [0:17:23] Και είναι ό, τι πιο κοντινό έχω δει στην Ελλάδα. [0:17:27] Ever στο εξωτερικό, πρώτα από όλα ας ξεκινήσουμε ότι η Ουρουγουάη πρέπει να μπει στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι. [0:17:34] Είναι πολύ πιο κοντά από οτιδήποτε έχω. Έχω ταξίδι, δεν έχουνε βρω ε το όχι, αλλά. [0:17:42] Προσγειώνεσαι στο αεροδρόμιο και έχουνε για το passport control έχουνε τα sengen αυτά που απλά σκάνε άριστο διαβατήριο. Άμα είσαι από Ευρωπαϊκή Ένωση. Ηλεκτρονικές πύλες Ναι ναι και τοχουν εκεί πέρα στην Ουρουγουάη, οπότε πας Μπαίνεις βγαίνεις από τη χώρα αέρα ντε σε ένα λεπτό δεν χρειάζεται να μπλέξεις. Με την αστυνομία λοιπόν πρώτα αυτό λοιπόν πάμε τώρα τα Highlights Ωραία πήγα η χε λιακάδα είναι καλοκαίρι. [0:18:11] Το μοντεβιδίο είναι μοιάζει με τον Πειραιά. [0:18:14] Μοιάζει υπερβολικά πολύ με τον Πειραιά έστελναν πολύ κατοικία και κίνηση και τέτοια και λίγο θάλασσα είναι θάλασσα. [0:18:24] Με πολυκατοικίες φουλ, αλλά όχι αυτό που έχει το Σαντιάγο που έχει πολυκατοικίες 26 27 ορόφους που είναι τεράστια κτίρια το μοτοβιδό επειδή έχει γύρω στο ένα εκατομμύριο κόσμο η πολυκατοικίες είναι σαν τον Πειραιά, δηλαδή 6 7 ορόφους. Αυτό δεν είναι παραπάνω και πράσινη nintenda. [0:18:45] Κλασική ΠΑΣΟΚ βασικά είναι σε μία πόλη που σαν να ξέρεις ναι, αυτό της αντιπαροχής δηλαδή ήταν αυτή η αυτή η πολυκατοικία της αντιπαροχής; [0:18:56] Αλλά ταυτόχρονα είχε μία μεγαλύτερη ηρεμία από την Αθήνα, δηλαδή δεν ήταν Αθήνα, ποιο αν δηλαδή βάζαμε τη γραμμή στον Πειραιά θα πηγαίναμε προς Πάτρα, Θεσσαλονίκη και όχι προς Αθήνα. Δηλαδή ποιο δεν είχε, δεν έχει με τρόπους και Θεσσαλονίκη. [0:19:16] Οπότε αλλά είχε την παραλία που είχε κόσμο περπάταγε, ψάρευε. Ξέρεις αυτά που παίζουνε μουσικές μουσική στο δρόμο. [0:19:27] Να πουλάνε φυστί και αστραγάλια, τέτοια φουλ ελληνικό. [0:19:35] Ο κόσμος full normal, δηλαδή χαλαρά πολύ ποδόσφαιρο, Είδες; [0:19:44] Παίζανε φουλ στα πάρκα μέχρι και το βράδυ με φώτα παίζανε μπάλα και στην παραλία παίζανε μπάλα και το motive είναι έτσι. Είναι μία. [0:19:52] Είναι κάπως μακρόστενη Πώς λέγεται πενινισούλα στην ελληνικά; [0:19:59] Χερσ. [0:20:00] Ωραία είναι μία χερσόνησος και είναι από τη μια μεριά. Είναι το λιμάνι και από την άλλη μεριά είναι αυτό που λέμε το παραλιακό μέτωπο που είναι το πιο καλό μπορεί να έχει και εστιατόρια έχει και την παραλία. [0:20:12] Και οπότε γιαυτό είπα λίγο τι μοιάζει με τον Πειραιά, δηλαδή έχει και τη μεριά του λιμανιού, έχει και τη μεριά την πιο καλή. [0:20:20] Λοιπόν. [0:20:23] Τι για ποιο πάμε άλλους λόγους που πάει μια Σπην Ελλάδα Λοιπόν; [0:20:27] Δεν είχε πεζοφάρα, αν και στην Ελλάδα υπάρχουνε, αλλά δεν περιμένει και κανείς πότε θα ανάψει το πράσινο για να περάσει ο πεζός όταν δεν περνάνε αμάξια περνάει, βλέπεις, Ας πούμε τον αυτοκινήτων και αυτό ακριβώς αφού σου λέει και να τα βάλουμε δεν θα τα ακολουθεί κανείς. Τα βγάλανε τελείως από ότι φαίνεται και είναι αυτό ακριβώς που είπες ότι όταν έχει κόκκινο για τα αυτοκίνητα περνάνε, περνάνε οι πεζοί. Αυτό είχε δηλαδή είχε 1 2 που πέτυχα, αλλά πρέπει να πας να λέμε τι να σου πω στην πλατεία Συντάγματος, δηλαδή στο πιο κεντρικό σημείο. [0:20:58] Εκεί είχε, αλλά στα υπόλοιπα δεν είχε. [0:21:03] Και ούτε η διάβαση είχε αυτό τη ζέπρα. Δεν ξέρω απλά πήγαινες περίμενε όλοι. Βλέπω περνάγανε αυτό που μουκανε όμως εντύπωση είναι ότι τα όρια ταχύτητας. [0:21:15] Ήταν χαμηλά και τα ακολουθούσαν αρκετά, δηλαδή ήταν ένας παραλιακός δρόμος σαν να λέμε. [0:21:23] Το τυπικό σου παραλιακός δρόμος πώς είναι και στην Αθήνα κάτω η Ποσειδώνος; Εντάξει, όχι τόσο μεγάλο σαν την ποσειδώνος, όποιος έχει πάει Πάτρα δηλαδή είναι σαν εκεί που είναι το θεατράκι και αυτά κάτω στην Ηρώων Πολυτεχνείου. [0:21:37] Η αντίστοιχα πώς λέγεται στη Θεσσαλονίκη δρόμος μπροστά πάνω από τη θάλασσα. [0:21:43] Εκεί το εκεί αυτός ο παραλικός δρόμος, δηλαδή με δύο λωρίδες σπάνε 2 έρχονται. [0:21:49] Που ενώ έχεις άπλα δηλαδή μπορεί να τρέξεις γιατί είναι μία ευθεία πηγαίνανε σιγά, οπότε μπορούσες πολύ εύκολα να διασχίσεις το δρόμο. Δηλαδή έβλεπες ότι έβλεπες το άλλο αμάξι ήταν άδειος ο δρόμος, αλλά δεν ερχότανε πατημένος, πήγαινε με το όριο που ήταν 45 km έτσι; [0:22:09] Ή ίσιο δρόμο δηλαδή δεν είχε τίποτα πολύ χαμηλά. Τέλος πάντων, τι άλλο θέλω να πω για την ουρουγουάιμ ότι εντάξει η θάλασσα ήταν ζεστή, αλλά επειδή είναι στις εκβολές του ποταμού είναι λίγο καφέ, όχι ότι είναι βρώμικο απαραίτητα. Απλά είναι η ανακατοσούρα από τα χώματα και αυτά γιατί υπάρχει συνεχή η ροή. Νομίζεις έχει παραλίες; [0:22:32] Η Ουρουγουάης στο Μοντεβιδέο εννοώ για μπάνιο, είναι μια δραστηριότητα που την κάνουνε ναι, γιατί υπάρχει και το punda Deleste που δεν πήγα εγώ που είναι; Θεωρείται το Μαϊάμι της Νοτίου Αμερικής. Η κυρία πάνε όλοι οι πλούσιοι με τα κότερά τους και αυτά που είναι, αφού που κάνει τη στροφή γιατί η ουρουγουά είναι είναι υπάρχει αυτό το μεγάλο το ποτάμι Νομίζω 2 νομίζω λέγεται που είναι από τη μία μεριά είναι το μποέο και από την άλλη μεριά είναι το Μοντεβιδέο και είναι στο δέλτα είναι το ποτάμι. [0:23:02] Και μετά κάνεις τροφή που πάει προς Βραζιλία, που εκεί είναι Ατλαντικός ωκεανός και εκεί πέρα έχει πολλές παραλίες. [0:23:10] Εκεί είναι και αυτό το μέρος που πάνε με τα κότερα και αυτά OK λοιπόν. [0:23:15] Και μετά το εντάξει το νούμερο ένα που μου έκανε εντύπωση. [0:23:21] Είναι ότι στο Mode video είχε ψησταριές και δεν εννοώ ούτε stakehouse ούτε κάτι παράξενο ψησταριές γωνιακό μαγαζί, κάρβουνα κι αυτά και λίγο βρώμικα και ξύλινα τραπεζάκια, κάτι από κόκα κόλα πέψη που μπορεί να είναι από το 1990. Εκεί πέρα γωνιακό. Ακριβώς αυτό που λέω ψησταριά. [0:23:45] Δηλαδή σε Έλληνες που μας ακούνε τώρα καταλαβαίνουνε τι λέω θα δω, δεν μπορούσα να τους εξηγήσω τι ακριβώς ήταν αυτά γιατί δεν είναι stakehouse ούτε είναι. [0:23:55] Κάποιου είδους εστιατόριο που έχει αυτό που λένε παρίσα ή το το μπάρμπεκιου είναι ψησταριά. Αυτό ακριβώς δεν είναι γύρο, είναι μόνο με με ψησταριά, δηλαδή σε όλες τις παράκια. [0:24:12] Ήταν τέλειο, αυτό δεν το είχα, δεν το είχα ξανά και σουβλάκια χοιρινά, το σουβλάκι χοιρινά δεν βρήκα αλλά έφαγα και τα όμορφα πράγματα εκεί πέρα. [0:24:26] Κάθε μέρα με διαφορετικούς τρόπους. Εντάξει τούμπανο έτσι πολύ πολύ ωραία τα κρέατα. [0:24:34] Και είχε και ένα μέρος που λεγότανε μερικά, δηλαδή η αγορά του λιμανιού. Ας το πούμε αν δεν έχει σημασία, μετάφραση που ήταν ένας χώρος ο οποίος είχε πολλά. [0:24:49] Σκέψου ήτανε σαν να πας σε ένα μπαρ που έχει μόνο μπάρα με σκαμπό και κάθεσαι και από πίσω από την μπάρα είναι ψησταριά. [0:24:58] Και ψήνεί κρέατα δηλαδή δεν κάθισε τραπέζι για να φας το ξέρω κάτι σαν γιαπωνέζε. Ναι που είναι ο ψήστης μπροστά σου ας πούμε και. [0:25:10] Ναι, κάπως έτσι αυτή είναι η λογική, οπότε ένα με πλάκα βέβαια εντάξει άλλο αυτό που λες είναι κυριλέ εγώ σου λέω τώρα αυτό ήτανε το πιο απλό. Ναι, εντάξει εκεί πέρα ήταν λίγο πιο φανσι, αλλά η ιδέα ήταν ότι ήτανε ναι. Ήδη λίγο μετά barboy είναι να έμοιαζε αν έχει πάει κάποιος στην Ισπανία. [0:25:31] Οπότε πας εκεί πέρα κάθεσαι στο σκαμπό έρχεται ο ξέρω γω αυτός του λες Τι κρέαςθες; Ξέρω γω ή κάτι τέτοιο; [0:25:40] Και μία μπύρα π χ. Και στο φέρνει εκεί μπροστά σου τρως και πίνεις μπύρος και φεύγεις. [0:25:46] Πολύ, πολύ δυνατό αυτά με την αυτά με την Ουρουγουάη Έλληνα λοιπόν η ερώτηση άμα αξίζει να πάτε στην Ουρουγουάη γιατί είναι και travel εκπομπή αυτή; Έτσι ταξιδεύουμε και οι 2 αρκετά. [0:25:59] Κοίτα να δεις δεν αξίζει αν εσύ φύγεις από την Αγγλία και μου πεις θα πάω στην Ουρουγουάη Θα σου πω Μην πας γιατί μοιάζει τόσο πολύ με την Ελλάδα που δεν αξίζουν πραγματικά, αλλά γενικά νομίζω Νότια Αμερική για κάποιον που είναι από Ευρώπη δεν θα πας σε μία χώρα θα κάτσεις μία δύο εβδομάδες να επισκεφτείς 3 4 4 μέρη. [0:26:20] Σωστό ναι αυτό ναι, αλλά και πάλι δε θα την πρότεινα όμως βίντεο και την Ουρουγουάη γιατί είναι μοιάζει τόσο πολύ σου και πάλι skipper ναι. [0:26:30] Με την καλή έννοια το λέω, αλλά μοιάζει τόσο πολύ. Αν παράδειγμα μας ακούει κάποιος γιατί βλέπω εκεί στα analytics ότι μας ακούνε από ότι πιο περίεργες χώρες κάποιος βάζει VPPN, έτσι δεν υπάρχει κάποιος να πηγαίνει σε όσες αυτές τις χώρες που βλέπουμε. [0:26:42] Αν ας πούμε κάποιος μένει στην Αργεντινή ή μένει στη Βραζιλία ή μετακόμισε πρόσφατα στη Νότιο Αμερική, αν μένει στο αντιάγονα μου στείλει και μήνυμα να βρεθούμε. [0:26:51] Και θαθελε να πάει σε ένα μέρος με μία αρκετά οικονομική πτήση, γιατί είναι κοντά και βρίσκεις πολύ φθηνές πτήσεις κάτω από 150€. Δηλαδή η Γενέλα Πας να νιώσεις λίγο viber Ελλάδας να νιώσεις κακά τα ψέματα. [0:27:09] Και από θέμα ασφάλειας Vibe Ελλάδας επαρχίας δηλαδή δεν έχω νιώσει στη Νότια Αμερική τόσο safe όσο έχω νιώσει το δηλαδή ήτανε ούτε καν Αθήνα ένιωθα σαν να μαι στην Πάτρα, δηλαδή δεν είχε κανένα αστυνομία. Ναι, δεν είχε καν αστυνομία στο δρόμο με την έννοια ότι είναι τόσο safe που δεν είχε καν αστυνομία. [0:27:31] Ήτανε πολύ χαλαρά. [0:27:33] Γιαυτό το είπα πιο πολύ. Η Θεσσαλονίκη Πάτρα μοιάζει. [0:27:38] Αυτά. [0:27:39] Άσχημο μέρος δεν είναι προφανώς και το πρότεινό. Αν πήγα και σε ένα μέρος σε ένα κοντινό εκεί με ένα λεωφορείο που λέγεται Κολόνι o είναι ένα παλιό φρούριο που είναι απέναντι από το Μπουένος. Το είχανε χτίσει αυτό από ότι διάβασα οι Πορτογάλοι για να ελέγχουνε το. [0:27:57] Την κίνηση με τα πλοία γιατί απτην άλλη μεριά ήτανε οι Ισπανοί; [0:28:02] Εντάξει, αυτό είναι σαν να πας στη Ναύπακτο για να καταλάβεις κάτι τέτοιο. [0:28:07] Μια σαν παλιά πόλη με το τώρα στις συγκρίσεις με την Ελλάδα, έτσι το είμαστε στο καλύτερο μέχρι του κόσμου. Ναι, ναι. [0:28:16] Ντάξει αυτά τώρα άμα βρεθείτε εκεί δεν είναι πολύ οικονομικά, δηλαδή είναι σαν. [0:28:23] Στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία. Κάπου εκεί δηλαδή το θέμα κόστου σας στη Νορβηγία. [0:28:28] Αλλά δεν είναι ότι άρα πήγα στην Αργεντινή που είναι φτηνά αργεντινή ταινία. [0:28:35] Είναι αρκετά οικονομικά. Ναι, εντάξει Αν πας στα πολύ τουριστικά δεν είναι τόσα γιατί κατά κύριο λόγο έχουνε ξένους, αλλά στα υπόλοιπα είναι φθηνά. Ειδικά άμα πληρώνεις με δολάρια μπορείς να κάνεις και παζάρι να τα στρογγυλοποιείς. Δηλαδή πόσο κάνει αυτό; Θα σου πει 13$, Άμα έχεις 10€ 10$ πάνω σου δίνεις 10$ και το παίρνεις έτσι γιατί και εγώ και στην Ουρουγουάη χρησιμοποίησα δολάρια. Η αλήθεια είναι. [0:28:59] Αυτά. [0:29:03] Λοιπόν και οπότε την προτείνω, αλλά και δεν την προτείνω. [0:29:07] Δεν αξίζει να χαλάσει τόσα πολλά λεφτά αν έρχεστε από την Ευρώπη για να πάτε να το δείτε αν είστε εδώ πέρα πηγαίνετε εντάξει, ωραία ωραία. Θα περάσετε ωραίο φαγητό. Ναι, αυτό που λες τώρα και το εξαρτάται από πόσο μακριά έρχεσαι. [0:29:21] Αυτό το φίλτρο χρησιμοποιώ εγώ και για εστιατόρια όταν μου λένε μου προτείνουν κάποιος κάποιο εστιατόριο. Η ερώτηση που κάνω για το δεν με ενδιαφέρουνε ratings και τέτοια αστεράκια και αυτά λέω. [0:29:34] Πόση ώρα θα οδηγούσες για να πας να φας σε αυτό το εστιατόριο; [0:29:41] Μόνο αυτό ξέρεις ο χωρίς σαλάτα τέτοιο. [0:29:46] Οπότε σε αντίστοιχο τώρα με τα μέρη και την Ουρουγουάη είναι ότι. [0:29:52] Από πόσο μακριά θα θα πήγαινε στην Ουρουγουάη; Ας πούμε, Όχι από την άλλη ήπειρο, αλλά άμα είσαι στην ήπειρο Ναι το. [0:30:00] Ναι αυτό είναι. [0:30:04] Αυτό ακριβώς δεν ξέρω. Είναι σαν τι να σου πω σαν να λες τώρα Ναναι κάποιος ότι λέω τη Αμερική και να πάει να κάνει ένα ταξίδι στην Ευρώπη, δεν θα πετάξει να πάει σαν ντιγο Βουδαπέστη Άμα πάθει δεν τίποτα τα άλλα. Εντάξει άμα θες να κάνεις τουρ και περάσεις και από κει Ωραία είναι δεν είναι άσχημη η Βουδαπέστη αλλά δεν θα έλεγα σε κάποιον που δεν έχει πάει ποτέ στην Ευρώπη. Το πρώτο πράγμα που θα πάω να δει να πάρει τη Βουδαπέστη. [0:30:29] Σωστός, ναι, κάπως έτσι να το πω τι είπανε Βουδαπέστη επειδή έχω πάει ξέρω γω αλλά εντάξει στην Ελλάδα πας σε αυτή να πας με τη raner. [0:30:38] Με αυτή τη λογική το λέω. [0:30:42] Κάπου εδώ κλείνουμε το επεισόδιο. [0:30:46] Το ταξιδιωτικό πήγε καμία, αλλά όχι μόνο αυτό είναι. [0:30:54] Η λέμε έχει ανεύρεση, φίλε, πλάκα, πλάκα είναι τι της λείπει κάστρο έχει φαΐ έχει αυτή τη στιγμή θα την πρότεινα για κάποιον που ανεβαίνει από αυτή, όχι να πάει στη Λαμία, αλλά αν ανεβαίνει μία στην Αθήνα προς τα πάνω, ναι ένα. [0:31:12] 2 3 ωρίτσες καλή είναι και η θάλασσα κοντά. [0:31:16] Ε ντάξει πόσο είναι η χειρότερη θα άρρωσα της Ελλάδας; Έχει by Fart το ο μαλικός βούρκος που λέμε ο κ. [0:31:28] Αυτά πάμε να πούμε λίγο πολύ σύντομα ο για όσους δεν τοχουνε κλείσει το επεισόδιο για την επόμενη σεζόν ή έτσι κάνα νέο. [0:31:40] Τα νέα και μετά στο τέλος γιατί και κλείνουμε με την επόμενη τι θα κάνουμε; Ναι, ναι το ξεκίνησε γιατί εγώ δεν μας ακούει κανείς για πρώτη φορά και καταρχήν μπερδευτεί εντελώς από αυτό το podcast το νησί αυτό θα πάω να δω αν μας έχει ακούσει ποτέ κάποιος από την Ουρουγουάη. Πραγματικά όσο εσύ ξεκινάς με τα νέα. [0:32:04] Που λέτε για αν κάποιος είναι καινούργιος και δεν μας έχει κλείσει ήδη αυτά τα επεισόδια που βγάζουμε που λέγονται News; [0:32:11] Καλύπτουμε ενδιαφέροντα επιστημονικά νέα από τους περασμένες εβδομάδες και το τα βγάζουμε, ξέρεις μία φορά το μήνα ή κάθε 2 μήνες τώρα. [0:32:22] Αυτό είναι το βασικό. [0:32:25] Σώμα του επεισοδίου απλώς εντάξει, τώρα είχαμε γιορτές αυτά πέρασε λίγο καιρό στο. [0:32:32] Και να καλύψουμε κι άλλα άσχετα θέματα. [0:32:36] Έχω μαζέψει. [0:32:40] Κρατάμε κάποια notots ενδιαφέρουσες ειδήσεις νομίζουνε καμία τριανταριά. [0:32:47] Από την τελευταία φορά που κάναμε που ήτανε το Νοέμβριο και τα οποία προφανώς δεν προλαβαίνουμε να τα καλύψουμε. [0:32:56] Και κάθε φορά ειδικά τώρα πρέπει να διαλέξουμε και είναι κρίμα γιατί είναι πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. [0:33:08] Που γίνανε; [0:33:09] Λοιπόν, το πρώτο viral ναι της νέας χρονιάς που είδα είναι για την πυρηνική μπαταρία. Αυτό το είδα σε κάποια το είδα σε ένα ελληνικό site. Μετά έρχεται τοδα και σε άλλο τοδα και στο Facebook το είδα την αρχή. Αυτό στην αρχή το αγνόησα και εγώ, αλλά μετά εντάξει είδα να παίζει πολύ και λέω θα γίνει viral, οπότε λέω ας το πούμε, μπορεί να μας ακούει και κάποιους που να έχει να το έχει δει και να θέλει να μάθει. [0:33:34] Λοιπόν, τι σημαίνει η πυρηνική μπαταρία, όπως καταλαβαίνει, έχει κάτι σχέση με το New Clear Ωραία new clear but οπότε είναι κάποιος τρόπος να έχεις; [0:33:42] Ρεύμα με πυρηνικά, αλλά όχι με κάποιον αντιδραστήρα ή με κάποιο δεν θέλουν, δεν είναι ογκώδες αυτό το πράγμα. Πώς λειτουργεί; [0:33:54] Δεν θες νερό και νετρόνια και όλα αυτά δηλαδή. [0:33:58] Όχι τόσα, όχι απαραίτητα λοιπόν, τα πρώτα πειράματα έγιναν τη δεκαετία του 50 και 60 που είπα και Σοβιετική Ένωση. [0:34:09] Το η πρώτη χρήση ποινικής μπαταρίας που είναι μικρό πράγμα σε μέγεθος, είναι δηλαδή σαν τις κανονικές. Ξέρω γω τις βασικά. Οι πρώτες ήτανε σε μέγεθος. Πώς είναι αυτή η μπαταρία; Η τετράγωνη Πώς λέγεται αυτή δεν είναι η 9 βόλτα. [0:34:28] Αυτή αυτές αν και δεν είναι 9 βόλτη πριν και θα το πούμε μετά αυτό. [0:34:33] Είχε είχε μπει σε βηματοδότη τη δεκαετία του 70. Γιατί θέλανε κάτι που την πυρηνική μπαταρία; [0:34:42] Ναι, ήθελαν κάτι long Blasting Ας το πούμε κάτι που να κρατάει πολύ, οπότε πώς λειτουργεί; [0:34:50] Υπάρχουνε 2 τύποι θα πούμε το πρώτο. Ο πρώτος είναι υπάρχει ένα φαινόμενο στη φυσική ότι αν έχεις ας το πούμε 2 υλικά που ακουμπάνε μεταξύ τους και έχουνε μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας, τότε τείνουνε να έχει εισροή ηλεκτρονίων από το ένα προς το άλλο ωραία και τα φωτοβολταϊκά. [0:35:08] Με κάποιο παρόμοιο τρόπο. Ας το πούμε αυτό είναι το φαινόμενο του Pel 3 Pelter που λέμε που χρησιμοποιείται για κιόλας. [0:35:19] Λοιπόν αυτό τώρα πώς σχετίζεται; Τι γίνεται; Έχεις ένα layer που είναι το ραδιενεργό υλικό. [0:35:27] Μετά έχεις τη μία επιφάνεια, ας το πούμε. [0:35:32] Και τη θερμαίνεις με το ραδιενεργό υλικό, οπότε έτσι έχεις ζωή ηλεκτρονίων προς την άλλη ωραία αυτό λέγεται. [0:35:43] Radio Iicop θερμο Electric Generator η διαφορά θερμοκρασίας είναι που θα σου δώσει. [0:35:51] Το τη ροή ρεύματος λοιπόν τι γίνεται τώρα; Έχουν κάποιο ελαφρά ραδιενεργό υλικό, δεν έχει αλυσίδα αντίδραση και τέτοια, τα οποία ορμαίνεται λίγο. [0:36:04] Ο κ. Ναι λοιπόν άκου να δεις τώρα εδώ πέρα έχουμε μία ενδιαφέρουσα ιστορία για τη ΔΕΚΑ τελευταία χρόνια, δηλαδή και την προηγούμενη δεκαετία φαίνεται να υπάρχουν αρκετές σε startup, οι οποίες υπόσχονται να φτιάξουνε πυρηνικές μπαταρίες, οι οποίες να κρατάνε πάρα πολύ. [0:36:24] Το πρόβλημα με τις ποινικές, με τις πυρηνικές μπαταρίες είναι 2. Το ένα είναι ότι έχουνε πάρα πολύ μικρή ισχύ, δηλαδή μιλάμε για μίλι. [0:36:39] Βάτ και σε βόλτερ είναι συνήθως κάτω από volt. [0:36:45] Δηλαδή δεν είναι ούτε ένα volt OK; [0:36:49] Και το δεύτερο είναι ότι υπάρχουνε τουλάχιστον 2 εταιρείες που είδα, οι οποίες υποσχέθηκαν πράγματα που δεν γινόντουσαν και μάλιστα έχουν κλείσει αυτές. Δεν υπάρχει ούτε το site. Η μία δέχτηκε μία μήνυση για αφρό για απάτη, γιατί έταζε άστο. Υπήρχε μία εταιρεία αμερικάνικη Τρίτη Uternis, η οποία. [0:37:14] Βασικά τα τρί ting but υπάρχουνε υπάρχουν ποινικές μπαταρίες, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο για πειράματα. [0:37:20] Ή για συσκευές σε σχέση με την υγεία, όπως είπα Βητες και λοιπά. Αν και τώρα πλέον η βματοδότες χρησιμοποιούν οι λίθιου μπαταρίες, οι οποίες αλλάζουν μια φορά τα 10 χρόνια. [0:37:36] Λοιπόν και υπήρχε μία εταιρεία, η British Sark and light, η οποία έκλεισε και αυτή γιατί έταζε και αυτή λαγούσμα πετά του ναι και μετά υπήρχε και μία εταιρεία αυτή που έκλεισε λόγω απάτης η American Diamond, η οποία αυτή έταζε 28.000 χρόνια. Διάρκεια διάρκεια, εντάξει το μήπως το κάνανε λίγο; [0:38:02] Εντάξει, το είπε εντάξει κάπου ωπ ας πούμε. [0:38:06] Οπότε αυτοί κλείσανε μετά και το διαφημίζαν αυτό στο site τους και δέχτηκαν μήνυση ότι είναι απάτη λοιπόν και πάμε τώρα στο σήμερα στην κινέζικη αυτή εταιρεία τη beta Volt Ντάξει ωραίο όνομα, ένα άλλο μηχανισμό γιατί υπάρχει και άλλος ένας μηχανισμός για να έχεις τέτοιες μπαταρίες, το οποίο χρησιμοποιείς ημιαγωγούς σε MIC contactors. Τώρα άμα πω ότι. [0:38:32] Είναι σε συστοιχία PN junction, καταλαβαίνεις τι εννοώ Εγώ Καταλαβαίνω ναι ωραία όποιος κατάλαβε ωραία γενικά. [0:38:40] Είναι να έχεις προς τη μια μεριά ροή ας το πούμε έτσι ωραία αυτό π χ. Τα transo τα τα pnppn αυτά τα πράγματα μπορεί κάποιοι να καταλάβουνε πως δεν καταλαβαίνετε απλά να σκεφτείτε ότι βάζεις υλικά με μία σειρά, η οποία μπορείς να έχεις ρεύμα προς τη μία μεριά. Μόνο ωραία ας το πούμε έτσι απλοϊκά ωραία λοιπόν αυτοί χρησιμοποιούνε συγκεκριμένος ημιαγωγούς με αυτή την αντιστοιχία, δηλαδή με ένα PN junction και από τη μία έχουνε. [0:39:11] Κέλειο 63, το οποίο έχει χρόνο η ζωή σε 100 χρόνια και πρακτικά χρησιμοποιούνε beta adcade δηλαδή. [0:39:22] Την διάσπαση, η οποία απελευθερώνει ηλεκτρόνια, σωματίδια, βήτα και αυτά τα βήτα πρακτικά. [0:39:31] Ταξιδεύουν μέσα από αυτό το PN junction και έτσι έχεις τη ροή. Τι πετυχαίνουν με αυτό; Πετυχαίνουν ότι αυτή η μπαταρία είναι πάρα πολύ μικρή σε μέγεθος. [0:39:43] Δηλαδή είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτά τα χαπάκια, τις μπαταρίες που παίρνουν τα ρολόγια. Α μάλιστα ο κ λοιπόν, ποιο είναι τώρα όμως αυτή; [0:39:53] Και το μέχρι εδώ ακούγεται το τέλειο και βγάζανε κιόλας ότι θέλουν να το κάνουν. [0:40:00] Commercial και να έχουμε ποινικές μπαταρίες που κρατάνε ξέρωγω 100 χρόνια fasho good software που κάθε τώρα η μπαταρία αυτή που φτιάξανε όμως και κερδίσανε ένα διαγωνισμό. [0:40:11] Της κινέζης κυβέρνησης για development στην πυρηνική ένα τέλος πάντων κάτι αυτή η μπαταρία δουλεύει με 100 μικρό βατ τόση της και πιάνει 3 volt maximum, άρα δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε κινητό ποτέ ούτε καν σε smartwags. [0:40:32] Μάλιστα ναι, okay που μπορεί να έχει application αυτό, αυτό μπορεί να έχει application σε πράγματα, ίσως κάποιους αισθητήρες για ζάχαρη που μπορεί να τους έχεις μέσα στο σώμα σου ή πάλι αντίχα για βηματοδότες, για ακουστικά βαρηκοή ας πούμε, μπορεί να τα έχεις μέσα στο αυτί σου. Τέτοια πράγματα μόνο δεν μπορούν να τρέξουν έτσι και από πολύ χαμηλή με πολύ τάση παρόλα αυτά. [0:40:58] Οι φίλοι μας αυτοί υποστηρίζουν ότι μέχρι το 2025 26. [0:41:03] Θα βγάλουνε μπαταρία που θα είναι τη θα φτάσει τα βάτα, Ας το πούμε και το voltage Εντάξει το voltage και να μείνει εκεί στα 3 volts. Ξέρω γω μπορούν να το πάνε 5 αλλά άμα έχεις και περισσότερα wat θα είναι. [0:41:20] Moffine, εντάξει, λες στο φαίνεται αλλάξει; Ναι, γιατί εκείνη την ώρα τι γίνεται; Γιατί δεν χρησιμοποιούν κάτι που δεν υπήρχε; Δηλαδή είναι πράγματα που υπάρχουνε και υπάρχουν και σε εργαστήρια. [0:41:34] Γίνονται αυτά δηλαδή; Αλλά δεν είναι ότι ξέρω γω θα βάλεις στο κινητό spin την παταρία και θα κρατάει, αλλά είναι είναι εντελώς safe αυτό δεν έχεις καθόλου, δηλαδή δεν βάζουνε πλουτόνιο, ξέρω γω είναι υπάρχει, υπάρχει ένα άλλο με ένα ισότοπο του άνθρακα carbon 14 που είναι παρόμοιο ναι, αλλά επειδή αυτό γίνεται σάντουιτς με τα υλικά. [0:42:00] Τα εκεί το γύρω γύρω είναι safe, δηλαδή το μόνο που έχεις το Flow είναι τα ηλεκτρονια που πάνε μέσα από το. [0:42:08] Απτους σημιαγους δεν έχεις κάπου αλλού; Επίσης, τα ηλεκτρόνια γενικά τα blog card και με ένα φύλλο χαρτί δεν είναι κάτι. [0:42:15] Ναι, αυτά με την πύρινη μπαταρία. Μάλιστα το έχετε δει ο κ ωραίο ωραίο μάθαμε κοιτάτε, σου δίνω πάσα κάνει ένα poti και θα κάνω λίγο rapid fire μερικά νέα και θα σταθώ μόνο σε ένα τελευταίο που είναι με που είναι. [0:42:37] Δυναμικά έρχεται blockbuster εκεί τα επόμενα χρόνια το. [0:42:45] Λοιπόν ένα ξεκινά από μη με μη φυσικής τοχουμε αναφέρει και στο πολλές μερικές φορές τα βιολογικά είναι αυτή η μέθοδος που μπορείς να πειράζεις τα γονίδια, ας πούμε κόψε ράψες σχετικά εύκολα, οπότε το Δεκέμβριο βγήκε. [0:43:07] Ξεκίνησα από την Αγγλία και αμέσως μετά στην Αμερική η πρώτη επίσημη θεραπεία. [0:43:15] Για. [0:43:16] Είναι αυτή θαλασσιακή μεσογειακή αναιμία που είναι το. [0:43:23] Που έχει να κάνει με το που είναι ένα καθαρά γενετικό θέμα, πρόβλημα που έχει να κάνει με το το σχήμα των Ερυθρό Αιμοσφαιριών στο αίμα και τα λοιπά και έχει άτομα ας πούμε που είναι που υποφέρουν από πολύ, αρκετά, αρκετά. [0:43:41] Και έγινε. Εγκρίθηκε επίσημα τώρα και από τους Άγγλους και από τους Αμερικάνους να γίνει τέτοια θεραπεία σε άτομα είναι η πρώτη. [0:43:50] Θεραπεία αυτή. [0:43:54] Αυτού του τύπου, οπότε είναι μεγάλο. [0:43:57] Αυτό δηλαδή είναι φουλ γωνηθιακή θεραπεία. [0:44:02] Βέβαια, τώρα μιλάμε για άτομα πολύ συγκεκριμένα και με μεγάλο σοβαρό πρόβλημα και επίσης το κόστος είναι στα. [0:44:12] Στα εκατομμύρια αυτή τη στιγμή. [0:44:15] Δεν είναι κάτι απλό, αλλά το ότι και επίσημα προχωράει είναι μεγάλο. [0:44:23] Λοιπόν, νούμερο ένα. [0:44:27] Δεύτερο, πάμε στον Άρη. [0:44:32] Υπάρχουν 2 προβλήματα εκεί το Άρη είναι αυτό το ελικοπτεράράκι μου το ΠΕΣ κι εσύ ότι το που μετά από 70 πόσες πτήσεις; [0:44:42] Που είχε ξεκινήσει πολύ δοκιμαστικά, ας πούμε, δεξιά καν θα δουλέψει τώρα χάθηκε. [0:44:49] Μία και καλή. [0:44:50] Το δεύτερο μισό της ιστορίας είναι ότι το είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενα επεισόδιο με νέα της υποτίθεται το Rover που είχε πάει τώρα βάζει τα δείγματα σε ένα σε μία κάψουλα για να τα πάρει μελλοντική αποστολή. [0:45:08] Η οποία όσο πάει και χειροτερεύει, δηλαδή βάλαν κάτω τώρα να βάλουνε τα ξέρεις πως θα κοστίσει και αυτά και είναι σε φάση. Ξέρω γω 5 συν δις και 2035. [0:45:21] Καλά εντάξει; [0:45:25] Και είχα έχουμε αναφέρει, νομίζω σε άλλο επεισόδιο ότι Κινέζοι ετοιμάζονται να κάνουν κάτι αντίστοιχο. Αντίστοιχα, αποστολίδη δικιά τους, πολύ πιο φθηνά και πολύ πιο γρήγορα. [0:45:36] Να δούμε πώς θα πάει αυτό. Θα έχει ενδιαφέρον πολύ πιο γρήγορα, δηλαδή σε μία μέχρι τέλος της δεκαετίας. Είναι το γρήγορο σε αυτό. [0:45:46] Εντάξει, μια πενταετία δεν είναι τόσο πολύ. [0:45:52] Σε άλλα επίσης κακά νέα. [0:45:55] Το την αποστολή, την Άρτεμις που θα επιστρέψουμε. [0:46:00] Την την έχεις ακούσει; Φαντάζομαι, αλλά εντάξει, τι περίμενες ότι θα πάνε σε ένα χρόνο 2 που λέγανε υποτίθεται θα έχει ανθρώπους στο φεγγάρι Τέλος του 24. [0:46:13] Εντάξει δηλαδή αυτές της χρονιάς αυτό τώρα έχει πάει 25 και το 24 θα απλώς θα στείλουνε, αλλά ανθρώπους, αλλά όχι προς εδάφησης στη Σελήνη εγώ πιστεύω ότι είναι τίποτα κανένα πουθενά από το 30 και μετά. [0:46:32] Βέβαια, δεν γίνεται το όχι ρε το πρώτα από όλα. Πρώτα από όλα είμαι. Είστε σε προεκλογική περίοδος στις Ηνωμένες Πολιτείες, άρα δεν μπορεί να γίνει τίποτα. [0:46:41] Από θέμα οικονομικό και funding aster, άμα δούνε ποιος θα βγει, πώς θα κάνει αναδιανομή τα λεφτά και τέτοιοι και μετά βλέπουμε αν θα είναι πράξη. Αυτή ήταν ιδέα του Trump. Βέβαια, ο οποίος τώρα μάλλον θα ξαναβγεί. Δεν ξέρω το σε αυτά τα καλός είναι ο Trump, οπότε ναι ναι δηλαδή στο FLEX να το πω έτσι ότι η Αμερική είναι η καλύτερη εντάξει τώρα στα άλλα. [0:47:07] Είναι. [0:47:10] Οπότε αργά και σταθερά εκεί. [0:47:12] Ναι. [0:47:14] Ένα άλλο που βρήκα ενδιαφέρον νέο που είναι από τα πράγματα που δεν τοχα σκεφτεί ποτέ στη ζωή μου, αλλά άμα στο πούνε είναι το προφανές. Δεν ξέρω αν έχεις προσέψει προσέξεις τα σκυλιά. [0:47:28] Σχεδόν όλα έχουνε καφέ μάτια. [0:47:31] Ναι, πριν από κάτι χάθηκε κάτι τέτοια; Ίσως νομίζω όλα τα υπόλοιπα και είναι βασικά 90 τα 100. Το ποσοστό δεν είναι από τους ανθρώπους, είσαι άλλα που είναι, παίζει το χρώμα, το. [0:47:44] Οπότε βγήκε έρευνα, το ψάξανε, ας πούμε, γιατί; [0:47:48] Και η απάντηση, εντάξει, λίγο αναμενόμενη ότι επειδή τα σκυλιά προήλθαν από από λύκους με την εκτροφή, ας πούμε, εξμέρευση και τα λοιπά το καφέ είναι το πιο ασφαλές χρώμα. Γιατί ο λύκος Μετά ξέρεις πιο ανοιχτόχρωμα μάτια και το βράδυ βγάζει ένα φόβο OK ναι, οπότε φοβόντουσαν είπε ότι μπορεί να είναι ακόμα να έχει λύσα. Ξέρω γω άμα έχει, οπότε δεν επιλέχτηκα να σου πω. [0:48:19] Τα κόκκινα μάτια στα σκυλιά από την άλλη θα ήταν ωραία αν είχαμε διαφορετικά χρώματα σε σκυλιά στα μάτια θα ήταν πιο ενδιαφέρον. [0:48:33] 2 άλλα πολύ γρήγορα εντάξει, το ένα πολύ αναμενόμενο το 2023 ήτανε το. [0:48:43] Το θερμότερο έτος καταγεγραμμένο στην ιστορία. Εντάξει, του χρόνου θα πούμε το ίδιο και το 24. [0:48:50] Είναι σε φάση που δεν ξέρεις, έλεγα να το πούμε αυτό το αξίζει. Δεν είναι καμία έκπληξη, λέει πια δεν έχει. Είναι σαν αυτά που λες. Το James Webb βρήκε τον πιο μακρινό γαλαξία σε ένα μήνα. Θα βρει τον πιο πιο μακρύ. [0:49:06] Άστο δεν έχει ναι. [0:49:09] Δυσάρεστο. [0:49:11] [0:49:13] Λοιπόν, προτελευταίο νέο είχε γίνει και ένα παρόμοιο έχουν αυτά τα λέιζερ που πετάνε με drones και με δορυφόρους και μπορούνε και βλέπουνε είναι στη Νότια Αμερική αυτά και στην Κεντρική Αμερική της κάτω από τη βλάστηση από τα. [0:49:31] Κάτι ναούς κάτι τέτοιο αυτό θες να πεις; [0:49:36] Όλα αυτό να παίζει κάπου στα MEDIA είχαμε βρεις το πιο δεν το θέλω να της το Περού ήτανε κάτι πόλης ας πούμε τεράστιες έχει πάρει φυλλωσιά και δέντρα και δεν και δεν είναι ενεργές αυτή τη στιγμή. [0:49:53] Και τώρα βρήκαμε την πιο παλιά πολιτεία στον Αμαζόνιο πριν δυόμισι χιλιάδες χρόνια. [0:50:00] Με την ίδια μέθοδο. [0:50:03] Δεν το χωράει το μυαλό μας με ότι υπάρχουν τεράστιες πολιτείες, ας πούμε, που απλώς είναι εκεί και έχουν ξεχαστεί και δεν έχουν ανακαλυφθεί. Δεν ήταν μικρό τώρα, πράγμα που βρίσκει κανένα τάφο. Ξέρω γω μιλάμε για ολόκληρες πόλεις με. [0:50:20] Που έχουνε θαυτοί πολύ ωραία τεχνολογία αυτοί; [0:50:26] Αυτά έχεις κι άλλο ναι, ναι, το βασικό είναι αυτό με το. [0:50:34] Υπάρχει μία κρίση αυτής της στιγμής στη φυσική OK στη μοντέρνα φυσική. [0:50:41] Υπάρχει μια τεράστια διαφωνία μεταξύ θεωρίας και πειράματος και ξέρεις οπότε γίνεται αυτό. Ξέρεις με το Standard Model ότι δεν συμφωνεί γίνεται. [0:50:52] Ναι. [0:50:54] Αυτή είναι φρέσα και έχει κι έχει κι έχει. [0:50:58] Έχουν προστεθεί τα τελευταία 5 χρόνια και έχει φτάσει σε ένα βαθμό τώρα που είναι. [0:51:06] Όλοι το έχουν αποδεχτεί, OK, δεν μπορούν να βρούνε γιατί καμία ιδέα όμως το ποιο είναι αυτό, ποιο είναι αυτό; Να λοιπόν η μαγνητική ροπή του Μειίου; [0:51:19] Ο κ. Εσένα ίσως σου λέει κάτι αυτό το εσύ όμως ναι α και ξέρω νομίζω και ότι το έχει και ένα για να ξέρουν το μειόνιο είναι ξαδερφάκι του Ηλεκτρονίου ναι που είναι αρνητικά φορτισμένο και λίγο πιο. [0:51:33] Και η μαγνητική ροπή απλώς μία ιδιότητα που δείχνει πόσο εύκολα στρίβει σε ένα μαγνητικό πεδίο μέσα χοντρικά. [0:51:42] Στην σε κλασική φυσική print μηχανική και αυτά και το ηλεκτρόνιο και το μειώνιο. Η τιμή αυτή ήταν είναι 2 2,0. Προβλέπεται αντη θεωρία. [0:51:58] Και πώς να το πεις και μάλιστα; [0:52:02] Του ηλεκτρονίου τώρα. [0:52:06] Η θεωρητική τιμή από την κβαντομηχανική είναι 2,03, έχει 10 δεκαδικά. [0:52:13] Και τα πειράματα που γίνανε τώρα δεκαετία 60 μιλάμε και 70 το μετρήσανε με αυτή ακριβώς την ακρίβεια είναι νομίζω. [0:52:24] Ένα στα στο δέκατο έκτο έβδομο όγδοο ψηφίο Okay; [0:52:30] Πάρα πολύ αυτό το είχε πει και ο fineman. Ας πούμε στις διαλέξεις του είναι πολύ γνωστό βιντεάκι. Αυτό που λέει ότι το θεωρούσε τη δεκαετία 60. Που το λέει αυτό; [0:52:42] Την πιο δυνατή επιβεβαίωση της βατομηχανικής θεωρίας, ας πούμε την ακρίβεια 10 δεκαδικών ψηφίων. [0:52:50] Η μαγνητική ροπή του ηλεκτρονίου, ας πούμε, προβλέπεται και μετριέται. Έχει επαληθευθεί τέλεια. [0:52:57] Έλα όμως που το πάμε τώρα στο Μεόνιο που είναι το πιο χοντρό και πάμε να κάνουμε ένα τέτοιο πράγμα και δεν τους βιάζει, δεν βγαίνει με τίποτα και η απόκλιση είναι μεγάλη, δηλαδή. [0:53:12] Μπορώ να πω 50 τα 100 μέχρι 2 φορές. [0:53:15] Να δείτε αρκετά ωραία, αρκετά χοντρό ναι. [0:53:21] Sorry. [0:53:24] 50 τα 100 μέχρι 2 φορές τα τα πρώτα δεκαδικά ταιριάζουνε, αλλά μετά όταν πας στα τελευταία και αποκλίνουνε πολύ το και είναι πάλι 2,0 κάτι ξέρωγω. [0:53:38] Και βγήκαν καινούργια πειράματα τώρα που και από κάτι από την Ασία που κι αυτοί άλλο νούμερο και όχι μόνο αυτό. Οι 2 βασικές θεωρίες προσπαθούν να το προβλέψουνε μεταξύ τους διαφωνούν και αυτές. [0:53:56] Δηλαδή έχεις το πειραματικό κάπως στη μέση το πείραμα, η μία θεωρία, το βγάζεις σίγουρα πολύ παραπάνω. Η άλλη το βγάζεις σίγουρα πολύ παρακάτω και κανένας δεν συμφωνεί μεταξύ τους. Αυτό είναι σαν την σταθερά του που ανάλογα πως τη μετρήσεις βγάζεις άλλο νούμερο τόσο είναι αυτό είναι ότι τα σφάλματα του της κάθε μεθόδου είναι γνωστά και. [0:54:24] Μικρότερα από τη διαφορά δηλαδή δεν είναι ότι είναι μέσα στο σφάλμα και λέμε άμποροι και τα λοιπά. [0:54:29] Υπάρχει πραγματική διαφορά και κανείς δεν έχει ιδέα γιατί. [0:54:37] Να πω εδώ πρέπει να το πω στην αρχή ότι ο λόγος που δεν είναι 02:00 και είναι 2,0 κάτι είναι την κλατομηχανικά. Υπάρχουν αυτά τα virtual σωματίδια που βγαίνουν από το κενό και άλλοι επιδρούνε με το ηλεκτρόνιο και το μειόνιο, οπότε αλλάζουν λίγο τη τη μαγνητική ροπή την τιμή. [0:54:58] Αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχουνε γκρουπ, ας πούμε, έχουν οργανωθεί που να προσπαθούν να βγάλουνε ξέρεις μόνο και μόνο γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά με τι παίζει να είναι και. [0:55:10] Και καινούργια φυσική εντελώς. [0:55:14] Αυτό το πράγμα. [0:55:19] Αυτά. [0:55:21] Τώρα που έχει τραβήξει ήδη πολύ αυτό θα πούμε πολύ σύντομα για την επόμενη σεζόν ότι να μας περιμένετε μέσα στον Φεβρουάριο. Αγίου Βαλεντίνο τη βδομάδα του Βαλεντίνου θα το βγάλω από εκεί θα βγάλουμε τέτοιο Τώρα η θεματική της νέας σεζόν είναι, δεν ξέρουμε πολλά ψάχναμε να βρουν πώς θα το πούμε τέλος πάντων. Εν τέλει η ιδέα θα είναι για θεμελιώδη. [0:55:50] Έτσι ιδιότητες. [0:55:51] Έννοιες και ποσότητες στη φυσική. [0:55:55] Λίγο τι είναι; Γιατί είναι θεμελιώδη; Πώς τις βρήκαμε; Κάποια παραδείγματα είναι π χ. Το ηλεκτρικό φορτίο αν είναι του π χ. Το φορτίο του ηλεκτρονίου άμα είναι το βασικό το θεμελιώδες αν υπάρχει κάποιο λιγότερο κάτι περισσότερο είναι ιδιότητα της φύσης. Ξέρω γω το υλικό φορτίο, τέτοια πράγματα για τη μάζα αντέχεται φωτός ή υπάρχει κατώτερ θερμοκρασία; [0:56:23] Ναι, ξέρεις το απόλυτο μηδέν το -270 φεύγα, ας πούμε, γιατί να υπάρχει και γιατί να έχει αυτή την τιμή; Ξέρεις πόσο τέτοια πράγματα θα πιάσουμε. [0:56:35] Θα πιάσουμε και λίγο κάποιες φυσικές σταθερές. Πώς προκύπτουνε, τι σημαίνουν και λοιπά; [0:56:42] Και αυτό θα δούμε. Πιστεύω με θα είναι έτσι ενδιαφέρουσα, έχει καλό ζωμοί, θα έχει καλό ζουμί. Καλό ναι, αυτά δεν θέλω να πω περισσότερα γιατί θα το τραβήξουμε. Δεν θα το τραβήξουμε περισσότερο. OK να φτάνει εντάξει; [0:57:00] Φτάνει ναι λοιπόν αυτά θυμίζω you subscribe καμπανάκι και στο καινούριο Site αυτά τσεκάρω το site μας λίγο ναι βάλαμε τόσο χρόνο Δεν θα το δει κανείς βέβαια, αλλά τα side εποχή αυτή την εποχή ξέρεις το δεν έχουνε τόσο δεν είναι τόσιμα ειδικά στα podcast ακόμα λιγότερο στο να γραφτεί ο άλλος και εντάξει στο site. [0:57:26] Δεν χρειάζεται τόσο, αλλά εντάξει να υπάρχει κάτι για τους καινούργιους; [0:57:30] Αυτά ωραία καλή συνέχεια και τα λέμε σε όχι την επόμενη εβδομάδα, αλλά σε μερικές εβδομάδες. Ναι ναι. [0:57:41] Bye bye Choi. [0:57:45] Ce. [0:57:52] Πήρες Apple Vision Progress όχι βέβαια, αλλά καλά εκτός ότι είναι εντάξει είναι πάνω καλά εκτός είναι πανάκριβο. Κατά κύριο λόγο είναι πανάκριβο, αλλά με αυτά που διαβάζω κιόλας δεν ξέρω καν αν με ψήνει όλοι παραπονιούνται, λέει και στο Twitter γράφουν για το βάρος ότι είναι πολύ βαρύ. Βασικά παραπονιούνται για την κατανομή του βάρους, γιατί λένε ότι τη το oculus της Meta είναι λίγο πιο βαρύ; [0:58:20] Αλλά είναι πιο μοιρασμένο το βάρος μπρος πίσω, οπότε δεν το καταλαβαίνεις, ενώ αυτό. [0:58:25] Είναι μπροστά Φουλβαρη ναι, νομίζω 600 το Vision Prof Τακόσια της Meta και τα άλλα τα αντίστοιχα είναι λίγο πιο ελαφριά 400 500 νομίζω είναι κλασικό προϊόν που περιμένεις να βγει το 2 που θα είναι το καλό. Έτσι το πρώτο είναι. [0:58:44] Ναι, το θα κοιτάξω μόλις βγήκε στο δεν ξέρω δεν ξέρω αν βγαίνει εκτός δεν βγήκε εκτός Αμερικής τώρα αλλά θα. [0:58:57] Κοιτάξω να δω κάνα demox που θα μπορείς να πας σε μαγαζί της Apple να το δεις. [0:59:04] Θα με ενδιάμεσα σε πολύ ή αν πας στην Αμερική να πας να τα Δεις; Δεν ξέρω εγώ όλα αυτά τα vr και αυτό μαζί νομίζουνε πολύ cool σαν εμπειρία αλλά φεύγει πολύ γρήγορα. Αυτή είναι η εντύπωση που έχω, δηλαδή όχι κάνεις κάποια ωραία πράγματα, αλλά τώρα τι θα μείνει για σταθερή χρήση; Δεν ξέρω, ξέρεις ποιο είναι το θέμα σε αυτά. [0:59:30] Ότι αν και αυτό που λες είναι cul μου, φαίνεται ότι. [0:59:35] Ακολουθεί είναι μία τάση. [0:59:38] Που είναι ανάποδη από αυτή που θέλει ο κόσμος δηλαδή. [0:59:43] Δεν δεν βοηθάνε στην ευκολία την καθημερινή δηλαδή. [0:59:49] Όχι είναι μία εξειδικευ. [0:59:54] Είναι τώρα μπορείς να έχεις smart TV ή να μπορείς να βάλεις tv box στην τηλεόραση ώστε να μη χρειάζεται αυτό που έκανες παλιά. [1:00:00] Δίπλα στην τηλεόραση να βάζεις το htmi και να δεις την ταινία και τώρα βάζεις εκεί. Έχει το έχει Google από μόνη της η τηλεόραση και στον υπολογιστή στην τηλεόραση και. [1:00:13] Παίζεις τέτοιο δηλαδή; Αυτό είναι, δεν θέλω να πρέπει να φοράω κάτι στο κεφάλι μου, δηλαδή θέλω να είναι ακόμη πιο εύκολο. Δεν ξέρω ή ακόμα και η project πλέον έχουνε μερική Google πάνω για να είναι κατευθείαν όλα. Ξέρω αν τα έχουνε έτοιμα να μην ταλαιπωρήσει, οπότε πάει ανάποδα, δεν ξέρω. [1:00:30] Είναι μία εξειδικευμένη συσκευή κατανάλωσης περιεχομένου εικόνας. Βασικά φωτογραφίες, βίντεο αυτά. [1:00:41] Πόσες φορές βλέπεις τις φωτογραφίες, τα βίντεο στο κινητό σου πιο πολύ τις έχει σε περίπτωση που θες να τα δείξει σε κάποιον Ναι ναι δηλαδή και να πάω τώρα εντάξει θα τη δω και πρώτα από όλα κάτι βασικό είναι ότι το περιεχόμενο αν δεν μπορείς να το μοιραστείς με άλλο κόσμο, χάνει την ουσία του, δηλαδή άμα είναι π χ να πρέπει να έχει και ο άλλος το ίδιο πράγμα για να το δει ακριβώς όπως θα το δεις εσύ. [1:01:06] Δεν έχει νόημα. [1:01:08] Ναι, τέλος πάντων αυτό δε μου είναι. [1:01:12] Σαν τεχνολογία σίγουρα είναι ενδιαφέρον, θα την παρακολουθήσουμε και εγώ σίγουρα τώρα πόσο θα πιάσει να δούμε; [1:01:23] Να δούμε τι εφαρμογές θα έχει όταν βλέπω πιο πολύ σε αεροπλάνα ή σε κάνα ξενοδοχείο, ας πούμε, να προσφέρεται σαν σαν την άλλη την τηλεόραση. Ας πούμε, εκεί να σου δίνουν ένα τέτοιο να είσαι πιο χαλαρά. [1:01:41] Ρε συ πιστεύω εγώ σε αεροπλάνο παίζει να ζαλίσει δηλαδή τέλος, αεροπλάνο είναι νούμερο ένα χρήση νομίζω για αυτή τη συσκευή. [1:01:53] Τώρα περίμενε τρίγκαρες, σκέφτομαι να περιμένω σε security εκεί και να παίρνουν άλλο να πρέπει να βγάλει και αυτό το πράγμα το παιχνίδι να το περάσει εκεί από το Άντε Ναναι Κανένα ερωτώ από αυτά που δεν χρειάζεται να βγάλεις τα πράγματά σου πάλι καλά ναναι από αυτά που πρέπει να τα ξεπακερεις όλα και να πρέπει να βγάλει ο άλλος και αυτό εδώ θα είμαστε. Θα σου πω την πρώτη φορά που θα δω. [1:02:14] Κοίτα εσύ που κάνεις πολύ business πτήσεις, δηλαδή Λονδίνο Αμερική που είναι παίζει να είναι οι περισσότεροι για δουλειά και λιγότεροι για τουρισμό σε αυτή τη σύνδεση. [1:02:29] Θα μπορούσε να το νοικιάσω για μία πτήση να το δίνω, όπως δίνουν τα Wifi, να σου δίνει ένα τέτοιο. [1:02:37] Έχουν πολύ κόσμο και εγώ ας πούμε θα τα δινα το first class. Ξέρω γω να σου δίνουνε και αυτό ναι το vizer εκεί πιο καλή εμπειρία, καλύτερη ποιότητα εικόνας και τα λοιπά και αυτό είναι ένα πολύ niss τώρα. Αυτές οι περιπτώσεις εντάξει ναι, εντάξει, θα το δούμε σε κάποια χρόνια.