NEWS! 05 Φεβρουαρίου 2026 (Επιστροφή στη Σελήνη, Αρχαία άστρα, και πράκτορες AI εκτός ελέγχου)
News! ·Διάρκεια 01:03:13 · Download
Σε αυτό το επεισόδιο ταξιδεύουμε από τους πειραματικούς browsers και τα workflows των power users, μέχρι την επερχόμενη αποστολή Artemis II γύρω από τη Σελήνη. Μιλάμε για τις νέες ανακαλύψεις από το James Webb, αρχαίους αστρικούς καταλόγους του Ίππαρχου και τα παλαιότερα ίχνη ανθρώπινης τέχνης. Κλείνουμε με ένα ανησυχητικά συναρπαστικό after show για πράκτορες AI που χειρίζονται υπολογιστές, και το Moltbot.
- Pre-show: Ο Γιώργος άλλαξε browser, πάλι
- 40 years after Challenger disaster, NASA faces safety fears on Artemis II | Scientific American
- JWST spots most distant galaxy ever, pushing the limits of the observable universe | Scientific American
- JWST could finally spot the very first stars in the universe | Scientific American
- SLAC scientists use X-rays to search for the world’s oldest star map – The Mercury News
- Alzheimer’s scrambles memories while the brain rests | ScienceDaily
- 430,000-Year-Old Wooden Tools Unearthed in Greece Are the Oldest Ever Found - GreekReporter.com
- Oldest cave art ever found discovered in Indonesia | Scientific American
- Almost Everything About NASA’s ESCAPADE Mission to Mars Is Unusual - The New York Times
- Post-show: Αχαλίνωτοι πράκτορες ΑΙ, Moltbot, Moltbook
- Επικοινωνία
- email: hello@notatop10.fm
- Instagram: @notatop10
- Threads: @notatop10
- Bluesky: @notatop10.fm
- Web: notatop10.fm
📝 Απομαγνητοφώνηση επεισοδίου ▾
[0:00:00] Λοιπόν, θεμογράφουμε από καινούργιο browser αυτή τη φορά για όσους παρακολουθούνε καλά το έχω αφήσει πολύ καιρό τώρα. Ωραία τώρα ήτανε το αρκ για το τελευταία 2 χρόνια περίπου. [0:00:16] Μέχρι που η εταιρεία που το φτιάχνει ουσιαστικά το παράτησε γιατί εξαγοράστηκε από την ατλάσια που; [0:00:25] Όταν είχε βγει ο Arc Είχανε πέσει πολλοί και λένε, αλλά είναι αυτό ρε παιδί μου. Δεν πιστεύεσαι ότι θα παραμείνει για σε βάθος χρόνου να επενδύσεις τόσο. [0:00:36] Θέλω να το κάνεις. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είχε ο αρκ. [0:00:43] Ήταν μακράν ο καλύτερος browser, γιατί ήταν παραπάνω από browser. Ήτανε, δεν ήτανε για το μέσο χρήστη. [0:00:51] Αλλά είχε πάρα πολλά βολικά πράγματα. [0:00:56] Που λοιπόν; [0:00:58] Το τελευταίο καιρό τις τελευταίες συνέχιζα να το χρησιμοποιώ γιατί κάνανε software ότι έδινε η Google από το Cromium. Τέλος πάντων, τέλος πάντων η Google από το Cromium. [0:01:11] Θέματα ασφάλειας. [0:01:13] Τέλος πάντων, τις τελευταίες εβδομάδες άρχισε να κρασάρει όλη την ώρα στο Makebook, οπότε λέω δεν γίνεται. Πρέπει να το αλλάξουμε λοιπόν, οπότε στην αναζήτηση λοιπόν έφτασα σε 2 σε 2 πισσόπερα. Όχι ρε λοιπόν, το ένα είναι το το οποίο είναι Open Source Project Τάκη, ούτε που το έχω ακούσει αυτό είναι cromium, άρα η βάση είναι Google Crom, οπότε δουλεύουνε όλα τα πράγματα. Βασικό αυτό. [0:01:43] Και φτιάχνεται από κάποιους τύπους, οι οποίοι σιχάθηκαν τον Brave. Για όλα αυτά τα blog που έχει με crypto και μαλακίες, οπότε έφτιαξαν ένα πουν είναι πάρα πολύ ελαφρύ, δηλαδή μιλάμε όλα ανοίγουνε κατευθείαν αλλά περιορισμένες τις δυνατότητες βέβαια και είναι έχει πάνω κατευθείαν με το κατεβάσει στο you blog. [0:02:05] Και μπλοκάρει πολλά με τα data που κανονικά πηγαίνουνε σε στην Google για παράδειγμα ή σε άλλες εταιρείες. Έχει κάποια έξτρα φίλτρα; [0:02:19] Παράδειγμα αν θες μπορείς να βάλεις και να μείνει το Google ή το το προεπιλεγμένο πρόγραμμα για μηχανή αναζήτησης. Ας το πούμε να βάλεις το και λοιπά. Τέλος πάντων αυτά δεν είναι πολύ σημασία. [0:02:32] Σημασία έχει ότι φαίνεται ελαφρύ και γρήγορο, αλλά το θέμα είναι ότι λίγο λείπουν όλα αυτά τα project που είχε το Arc. [0:02:40] Λοιπόν, οπότε υπάρχει μία άλλη επιλογή, ο κ. Είναι ο ζεν Browser, ο οποίος έχει φτιαχτεί. Είναι εγώ να έχω ακούσει να ναι, γιατί αυτό είναι copy paste, δηλαδή αυτοί που το φτιάχνουνε ουσιαστικά και αυτό Open Source Project είναι είπαν ότι ξέρεις κάτι αναλαμβάνουμε εμείς γιατί ήτανε πολύ καλός sark, αλλά επειδή ξεπουληθήκατε. [0:03:03] Θέλουμε να μείνει κάτι ζωντανό. [0:03:05] Το πρόβλημα που έχει. [0:03:11] Είμαι. [0:03:12] Ότι είναι firefox based. [0:03:15] Okay μα δεν είναι crom, δεν είναι crom, είναι βασικά, είναι far Fox, cromium και το suffair. Μετά αυτές οι 3 μηχανές υπάρχουνε ναι το web kit. [0:03:28] Το οποίο OK ναι μεν έχει μεγάλο Community, υπάρχουν και τα extension, τα περισσότερα που ψάχνεις τα αλλά π χ. Τώρα το νομίζω σε far fouc the base ούτε σε σαφής νομίζω παίζει. [0:03:39] Νομίζω το zehncaster ο zancast που γράφουμε και εμείς τώρα ναι, νομίζω παίζει problems. Ναι, τέλος πάντων δεν ξέρω η ανάμεσα σε αυτά τα 2 το ένα είναι φουλ, απλό, πολύ γρήγορο και δεν έχει τίποτα περιττό. Έχει μόνο αν είσαι σελίδες ξέρω γω. [0:03:57] Το ζεν έχει σχεδόν όλα αυτά τα ωραία φύτσε που είχε το Arc με τα spaces που αλλάζεις να έχεις διαφορετικά tabs σε διαφορετικά spaces διαφορετικά. [0:04:09] Πώς το λένε προφίλ και όλα αυτά τα έχει και τα vertical tabs. Φυσικά έτσι που μπορείς να τος και να είναι όλοι μαζί στην οθόνες και νομίζω το βασικότερο και θα κλείσω μαυτό που έφερε το ήτανε. [0:04:30] Έχει δει ωραία ότι μπορείς να φτιάξεις φακέλους που μέσα σε αυτούς τους φακέλους να έχεις books. [0:04:37] Το οποίο το κάνουν όλοι, αλλά αλλά έχει κανείς hover το ποντίκι και μπορείς να διαλέξεις κατευθείαν το site. Δεν χρειάζεται να κλείνεις αυτό, κλειτώνεις πάρα πολύ χρόνο. [0:04:50] Έτσι με το okay οι θέσεις που μπαίνει τα books είναι δυναμικές με βάση το ποια site επισκέπτες πιο συχνά όχι με τη σειρά που τα έβαλες δεν θα πάει στον πάτο αν ένα site το επισκέπτεσαι συχνά θα είναι πιο πάνω στα books από μόνο του, okay; [0:05:06] Αυτό είναι δίνει πολύ ταχύτητα και το άλλο είναι ότι τα workspase θα αλλάζεις με swipp με 2 δάχτυλα στο Touchpad. Δεν ξέρω τι να κάνεις. Click να αλλάξεις και τέτοια, οπότε και μετά από λίγο τα έχεις σπάσει και ξέρεις ότι έχω το workspect που είναι τα το Podcast και ξέρεις ότι αν θα ανοίξεις κάτι και μπορείς να σετάρεις αν μου στείλεις ένα link στο IM Messi στο Whatsapp αν π χ είναι από το. [0:05:35] Ξέρω γω απτο NASA ads να ανοίγει σε συγκεκριμένο workspase που είναι για δουλειά ενώ αν μου στείλεις ok αυτό λέγεται traffic control κι έχουνε βάλει και ένα πύργο ελέγχου για τέτοιο και μπορείς να διαλέξεις συγκεκριμένα σε ποιο θα δηλαδή όλα αυτά άμα δουλεύεις μέσα απτο browser που είσαι full Power users τώρα έτσι ο απλός κόσμος Δεν νομίζω να ασχολείται και εγώ είμαι user σχετικά αλλά μα για αυτό χρεοκοπήσαν αυτοί για. [0:06:05] Πολύς κόσμος έλεγε, τι είναι αυτά; Δεν τα χρειάζεται, αλλά το να μπορείς να ρυθμίζεις τα url που θα σου στέλνουνε που θα ανοίγουνε ήτανε. Είναι απίστευτο χαρακτηριστικό ναι, από αλλού θα ανοίξει αν μου στείλει στο x κάτι αλλού αν μου στείλεις κάτι για δουλειά π χ. Κάτι τέτοιο εννοούμε αυτό το τρίτο δεν θες να ανοίγουνε στη δουλειά του; [0:06:25] Θα πέσει θα μπορούσε. [0:06:29] Είχε όλα αυτά τα ωραία; Το ζεν προσπαθεί σιγά σιγά να τα ένα ένα να τα βάλει όλα τα fitu. Τέλος πάντων θα δούμε εδώ θα μαστε. [0:06:38] Στο στην αιχμή του δόρατος των browsers. Παιδιά ότι θέλετε comment μπορεί να σας προτείνω ότι θέλετε εγώ σε οποιαδήποτε πάρα πολύ χρησιμοποιώ. [0:06:50] Στο σοφό τα μισά πράγματα δεν δουλεύουν σε θέμα. Ναι μα εντάξει δεν είναι τόσο αποδετικός Εγώ είναι ο κύριος, επειδή βασικά είναι το πιο καλό σε μπαταρία. Δουλεύω αρκετά σε laptop σε μπαταρία. Okay, είναι το πιο καλό αυτό τώρα εσύ άμα είσαι εντάξει; [0:07:09] Άμα είσαι plack d in πιο πολύ εντάξει δεν καταλαβαίνεις διαφορά. [0:07:13] Χρησιμοποιώ όπερα γιατί είναι το μόνο που έχει δωρεάν το building VN. [0:07:20] Α, δεν έχεις ένα v πει ένα κατευθείαν πάνω στο laptop ή δεν θες να το βάζεις στο laptop; Θες να το έχεις μόνο στο browser Έχω αλλά ξέρεις. Πρέπει τέλος πάντων επειδή έχω και το όλο το VPPN, το tail Scale που όσοι ξέρουν είναι για να έχεις τις συσκευές σου μαζί, δεν πρέπει να κλείνω το έναν ανοίγω κανονικό. [0:07:39] Ενώ όπερα Ανοίγεις και αυτό το παράθυρο είναι, ας πούμε της Ελλάδας. Έχω ένα ελληνικό. Ξέρω γω τώρα δωρεάν VPN δεν ξέρω αν δεν το εμπιστευόμουνα αλλά τέλος πάντων εντάξει είναι κυρίως ξέρεις άμα θέλω να δω καμιά σειρά από την Ελλάδα κατεβάσω και ξέρω γω καμία φορά το χρησιμοποιώ και εγώ το βάζω Ελλάδα για να παίζει. [0:08:01] Ναι ναι okay μάλιστα ωραία αυτά πάμε στο πάμε στο κανονικό δε πάμε να εκτοξευτούμε τώρα Έλα αυτό. [0:08:26] Σε περίπτωση που. [0:08:29] Το λένε, είστε κάτω από πέτρα, κάπως έτσι δεν το λένε αυτό. [0:08:35] Ετοιμάζεται η NASA να εκτοξεύσει αστροναύτες στο φεγγάρι, να στείλει στο φεγγάρι με το Άρτεμις. [0:08:42] Ότι γενικά όλο το πρόγραμμα τώρα είναι το αρτεμισίο, είχε γίνει το Άρτεμις ένα νομίζω το 22 που στάλθηκε μόνο η κάψουλα, έκανε τη βόλτα και χωρίς ανθρώπους τώρα θα πάνε με ανθρώπους γύρω από το φεγγάρι που δεν θα προσγειωθούνε. Ναι, το οποίο είχε να γίνει. Ξέρω γω από το 72 νομίζω είχε γίνει το αντίστοιχο. Οι περισσότεροι παγώνουν αυτό το pocast δεν είχαν γεννηθεί όταν είχε γίνει το τελευταίο φορά αυτό γιος μαμά. [0:09:08] Οπότε σχεδόν μετά 50 χρόνια. [0:09:15] Θα ξαναστείλει καλά η NASA και οποιοσδήποτε άλλος για να έχει στείλει κανένας άλλος αστροναύτες στο στο φεγγάρι. [0:09:25] Και να παλεύω εδώ επειδή έχουμε θάψει το Άρτεμις στο παρελθόν πριν αρχίζω να πας στην Αμερική ήτανε πιο πολύ για το 3 που είναι το πραγματικό που θα ξεδαστούν εκεί ότι αυτό έχει πάει πίσω και πίσω και έχει ρίσκα και τέτοια, αλλά τώρα είναι και το 2. [0:09:46] Είναι αρκετά σοβαρό. [0:09:49] Γιατί εντάξει είναι και λίγο. [0:09:53] Από λίγο εδώ το αντίστοιχο πρόγραμμα είναι το αγαπημένο μου είναι που είναι το απόλλω 8 από τις όλες εκτοξεύσεις το φεγγάρι. [0:10:02] Γιατί είναι αυτό που το δεκαετία του 60 είναι οι πρώτοι που κάνανε το γύρο; [0:10:10] Απτο φεγγάρι αντίστοιχα, όπως τώρα δηλαδή copy paste. Η αποστολή χωρίς προς εδαφή όχι προσελινωθούν προς ελληνική. [0:10:21] Και έχει το αγαπημένο μου logo από όλα της NASA. Αυτό γιατί επειδή ήταν το 8 και είχαν βάλει το οχτάρι με τη διαδρομή που θα κάνει γύρω από το φεγγάρι και γύρω από τη γη. Ήταν πολύ πετυχημένο και έστειλα στο θέμα που μας δώσανε σε μία εκδήλωση στη NASA. Τα αυτά που μπορούσα να βάλει σε μπουφάν. [0:10:42] Την Πάτησες ναι απάτη για την αποστολή. Αυτά είναι που βάζουν και οι αστροναύτες στη στολή, στη στολή, στο πλάι δεν είναι μόνο για. [0:10:53] Τον κόσμο να το είναι τα λογικά θα μπορείς λογικά παίζει να πωλούνται κιόλας. Δεν ξέρω εντός μας τα δώσανε σε μία εκδήλωση. [0:11:01] Στον condit, τέλος πάντων δεν ξέρω αν θα τα πουλάνε κανονικά πριν είναι επιτυχής η αποστολή Α ο κ για εντάξει Γιατίξε ποτέ δεν ξέρεις τι θα γύριξω σύλλο. [0:11:14] Λοιπόν τελευταία φορά το 72 ήταν το απόλλω 17 που άνθρωποι πέταξαν πιο μακριά από το διεθνή διαστημικό σταθμό. [0:11:26] Είναι ξερφούλα ρε συ να δηλαδή 50 χρόνια Είμαστε 400 km. Πόσο είναι από τη γη; [0:11:33] Και τώρα θα πάνε 300.000. [0:11:36] Λοιπόν κάτσε να πούμε έτσι κάποια βασικά της αποστολής και μετά έτσι να σας πω λίγο πώς είναι το ζώο από μέσα όσο μέσα μπορεί να θεωρείται. [0:11:45] Λοιπόν, έχουμε. [0:11:47] Έχουμε τον το διαστημόπλοιο αυτό το και έχουμε και τον πύραυλο αυτών των S lssell system που είναι τα 2 κομμάτια. Ας το πούμε τα βασικά. [0:12:00] Αυτή είναι, είπαμε. Η δεύτερη αποστολή το Άρτεμις 2 που προϋποθέτει στο τέλος να έρθει το Άρτεμις 3 λογικά. [0:12:09] Το χρονοδιάγραμμα είναι 2030, αλλά από τα εσωτερικά email έχω δει ότι θέλουνε πάρα πολύ να γίνει μέχρι το τέλος της Προεδρίας του Trump. [0:12:21] Και τα resources είναι. [0:12:24] Δεν υπάρχει μπάτζετ για να γίνει αυτό. [0:12:29] Έρχεται ο Trump ο ίδιος και σφίγγει βίζες, θέλω να πω ότι το budget όταν πέσει τέτοια εποχή που συζητούσαν για το μπάτζετ της NASA. Θυμάστε που λέγαμε για 40% μείωση και τέτοια το μπάτζετ πέρασε; Νομίζω την προηγούμενη εβδομάδα. [0:12:46] Και η μείωση ξέρεις πόσο είναι; [0:12:49] Της NASA, το budget 1% ουσιαστικά δεν κόψανε, δεν κόψανε τίποτα. [0:12:57] Αυτό που προτείνει η NASA και θα πρέπει να εγκριθεί αυτό. [0:13:03] Την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε για αυτό και αν έχεις την άλλη εβδομάδα. [0:13:09] Εμείς δεν επηρεαζόμαστε γιατί έχει περάσει. [0:13:14] Της NASA, μαζί και με κάποιους άλλες υπηρεσίες. Έχει περάσει λοιπόν. [0:13:19] Έχουμε 4 αστροναύτες των Redpiceman, Victor Glover, Christina Koch. Νομίζω προφέρετε και JEREMY Hansen Αφτός είναι ο καναδος. [0:13:31] Όλοι έχουν πολύ εμπειρία. [0:13:34] Και τώρα η το η αποστολή γενικά είναι θα φύγει ο πύραυλος εκεί από το Απτο Κένεντι εκεί στη Φλόριντα μετά θα κάνουνε τροχιά γύρω από τη γη, πρώτα με οι αστροναύτες, με το διαστημόπλοιο. [0:13:54] Κατά τη διάρκεια της. [0:13:59] Της τροχιάς, τα orbit τέλος πάντων. [0:14:04] Θα κάνουνε test όλα τα συστήματα να δουν ότι λειτουργούν και μετά θα φύγουν για φεγγάρι και μετά θα βάλει μπροστά τον άλλο τον πύραυλο. [0:14:14] Που θα τους βάλει σε τροχιά προς το φεγγάρι και μετά θα αποσυνδεθεί και αυτός και θα συνεχίσει μόνο το το οποίο. [0:14:24] Θα φτάσει στο. [0:14:26] Προς το φεγγάρι θα περάσει πίσω από το φεγγάρι, σε απόσταση περίπου 7000 km. [0:14:34] Και ουσιαστικά θα κάνει αυτό που λέμε στα αγγλικά Slins. [0:14:40] Το η βαρύτητα του φεγγαριού θα δώσει μια κλωτσιά. Ας το πούμε ώθηση στο και θα το στείλει προς τη γη, όπως έγινε και στο αρμαγεδόν στην ταινία και όπως έγινε και όπως είχε γίνει και στο απόλλω αυτό το 8. Δηλαδή δεν χρειάζεται πύραυλος για να γυρίσουν από το φεγγάρι πίσω. Αυτό γίνεται, τελείωσε και έκθεση του φεγγαριού εκεί και για αυτό έχει σχεδιαστεί έτη. Η τροχιά είναι. [0:15:10] Ακόμα δηλαδή και να μη δουλεύει ο πύραυλος πάλι θα γυρίσουνε, δηλαδή δεν έχει εδώ. Θέλω να πω το μακάβριο δηλαδή ακόμα και κάτι να συμβεί. Το σκάφος θα γυρίσει μόνο του. Okay αυτό οπότε θα γυρίσει και θα έρθει στην ατμόσφαιρα και μετά θα καταλήξει στον Ειρηνικό Ωκεανό. Θαναι λέει θα σπάσει ρεκόρ ταχύτητας εισόδου περίπου 40.000 km την ώρα. [0:15:35] Και έχουμε. [0:15:40] Κάποιες καινοτομίες. [0:15:42] Λοιπόν. [0:15:45] Λοιπόν, οι καινοτομίες είναι ότι για πρώτη φορά. [0:15:52] Το σκάφος αυτό το rion θα λειτουργεί με ηλιακά πάνελ και όχι με κάποιον πυρηνικό αντιδραστήρα, δηλαδή α ωραία όλα τα ηλεκτρικά του θα λειτουργούν έτσι. Εννοείται πως έχει μέσα αυτό το Live Support και τέτοια model. Ένα κομμάτι έχει φτιαχτεί από την Locked Martin, το περισσότερο που είναι εκεί που είναι οι αστροναύτες και το πιλοτήριο και όλα αυτά. [0:16:16] Και λένε ότι διάβασα ότι η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία μέσα από την Airbus. [0:16:22] Έχει φτιάξει. [0:16:25] Το modu, το κομμάτι δηλαδή που είναι για το LIFE Support OK; [0:16:32] 4 αστροναύτες. Αυτοί που ανέφερα λοιπόν έχει αυτό πάλι η καινοτομία είναι η ασπίδα αυτή για τη θερμότητα, γιατί λέει στο άρθρο ένα που ήταν το ίδιο; [0:16:45] Έφτασε λέει μέχρι 2800°C και δεν έπαθε τίποτα. [0:16:50] Και. [0:16:52] Έχει θα γίνουν και πειράματα πολλά και για θέματα ακτινοβολίας. Κάτι είναι αρκετά διαφορετικό από το Dragon της και τα SOS που πάνε μέχρι τον διεθνή διαστημικό σταθμό. Ναι, καμία σχέση γιατί πρέπει να αντέχει περισσότερη ακτινοβολία και κοσμικές ακτίνες και τέτοια. [0:17:10] Έχει αυτόνομη. [0:17:15] Οδήγησε ας το πούμε δηλαδή. [0:17:19] Δεν χρειάζεται να το πιλοτάρουν στην πραγματικότητα. [0:17:23] Αν δεν συμβεί κάτι πρέπει να πάει μόνο του και να κάνει διορθώσεις. [0:17:30] Και έχει εντάξει τώρα λέει κάτι καινοτομίες στο Live Subports Management. Γιατί έχει μέσα και φαγητό και νερό και όλα αυτά έτσι είναι 10 μέρες στο ταξίδι, δεν είναι λίγο. [0:17:43] Εντάξει, η ιδέα είναι ότι. [0:17:48] Να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούμε να ξαναπάμε μετά και να ξαναπάμε και. [0:17:55] Με το Έλληνα μείνει μόνιμα να υπάρχει παρουσία στο φεγγάρι. [0:18:00] 2 σχόλια που ήθελα να κάνω γενικά είναι το ένα. [0:18:06] Αυτού του τύπου αποστολή, όπως και με το Απόλοτο 8 είναι που. [0:18:11] Ουσιαστικά τεστάρετε όλη η βασική αρχιτεκτονική της αποστολής που θα προσελληναθεί μετά δηλαδή ο πύραυλος, η τροχαία, τα διάφορα συστήματα που είπες και εσύ δεν θα αλλάξουν μεταξύ αυτού και του 3 απλώς θα προστεθεί το κομμάτι, εντάξει χωρίς ώρες να κατέβουν κάτω, το οποίο είναι που είχε αναλάβει spax που λένε ότι δεν θα του ναι, αλλά μάλλον θα ανοίξει ο διαγωνισμός πάλι γιατί θα δοκιμάσουνε και με άλλους εκεί έχει κολλήσει ουσιαστικά το Άρτεμις 3 ότι δεν είναι. [0:18:41] Το είχαν πει και σε προηγούμενα ναι ότι εκεί που τοχε κλειδώσει το συμβόλαιο δεν έκανε τίποτα και βγήκε ο προηγούμενος. Νομίζω ο επικεφαλής της NASA και λέει, θα το ξανανοίξουμε γιατί Space το πουλάκι της και βγήκε ο έλον μετά και λέει, Μη ανησυχείτε. Είμαστε πολύ μπροστά και τέτοια τέλος πάντων δεν ξέρω. [0:19:03] Αλλά το 80 τα 100 της 90 της αρχιτεκτονικής θα τεσταριστεί τώρα. [0:19:09] Αυτό είναι το σημαντικό για μένα. Δεν θυμάμαι αν ήταν αυτό το STAR CP υποτίθεται θα πήγαινε ή είναι ανεξάρτητο αυτό; [0:19:19] Δεν είναι το stars απαυτό. Το τεράστιο είναι αυτή η custom capsula που είναι για να πάει στο φεγγάρι. Αυτό το κομμάτι έχουνε και το δεύτερο που θέλω να πω αυτό που γουστάρω πολύ με την. [0:19:34] Αποστολή αυτή θα έχουμε για πρώτη φορά τις ωραία βίντεο hd for k live και τέτοια από το φεγγάρι που είναι. [0:19:47] Δεν τα έχουμε ξαναζήσει αυτά ποτέ δηλαδή δεν υπήρχε. [0:19:51] Τώρα θα έχουμε Live Stream με λογικά από το διαστιμόπλοιο, δηλαδή την τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν εντάξει είχε live βράδυ Νομίζω που μιλούσανε με ήχο και εντάξει φτιάχανε βιντεάκια με τις κάμερες και τα στέλννανε μετά που τα έπαιζαν στην τηλεόραση. [0:20:08] Τώρα μπορεί να έχει live, αλλά τώρα όμως τι γίνεται; Μπορεί κάποιος να σου πει ότι τώρα έχουμε την τεχνολογία να το σκηνή. [0:20:18] Μπορείς να φτιάξεις τα C gi πολύ καλύτερα. Καλά εντάξει τώρα. [0:20:25] Λοιπόν εδώ πέρα εγώ θέλω να σου πω ότι έρχονται συνέχεια email κάθε μέρα με για το starts. T ώρα έχει τη Δευτέρα θα δοκιμάσουνε να γεμίσουν τις δεξαμενές με καύσιμα και να βάλουν μπροστά. Ξέρω εγώ τους κινητήρες και τέτοια να κάνουν τα τεστ αυτό που λένε herson. [0:20:46] Θα έπρεπε να έχει γίνει. Νομίζω το σαββατοκύριακο, αλλά έχει κακό καιρό στη Φλόριντα. Κάτι τέτοιο, οπότε, αλλά το πλάνο ισχύει για. [0:20:57] Νομίζω 6 Φλεβάρη είναι το παράθυρο για να δούμε. [0:21:05] Για να δούμε ναι αυτό και στέλνει αυτός ο is Ζακ Μάνο, Τζάρετ I Assac Μάνο ο καινούργιος Ceo θα τον έλεγα, στην πραγματικότητα είναι γενικός Γραμματέας. [0:21:18] Θέλει εκεί και πάμε πιο κοντά και λίγο ακόμα και μένει αυτό και μένει εκείνο και ένα ευχάριστο ψυχώνει όλο την ομάδα. Ναι ναι τους εκεί και λοιπά έχουν μπει σε καραντίνα ήδη οι αστροναύτες. [0:21:36] Και αυτά θα δούμε. [0:21:41] Αυτά ναι είναι ωραίο γιατί αυτό που λες δεν μπορούσαμε να ήμασταν εκεί στο προηγούμενο. [0:21:48] Οπότε είμαστε όλα εδώ, έχω τη δική μου να μου πω μέσα οπότε. [0:21:54] Θα σας πω ότι μαθαίνω, ξέρω γω αν υπάρχει αυτό το αν κάνα goshipp. [0:22:00] Και θα το ζήσουμε όλοι παρέα. [0:22:03] Ok, μακάρι να πάνε όλα καλά. [0:22:08] Να πάω να αλλάξουν δραματική. [0:22:11] Ωραία για το Άρτεμις. [0:22:14] Έχω εγώ 2 3 νέα. [0:22:20] Έχω κάτι από James Webb, έχω κάτι από αρχαιολογία, αγάπη μου. [0:22:25] Πες ό τι θες. [0:22:29] Να πούμε λίγο για το εντάξει γιατί είναι, είναι δύσκολο, είναι γρήγορο, Μάλλον όχι. Δύσκολο. Είναι ένα ζευγάρι νέων. Το πρώτο είναι ότι. [0:22:41] Εντάξει, βρέθηκε ο επόμενος πιο παλιός γαλαξίας στην ιστορία του. Αυτό το εντάξει το ακολουθούμε όλη την περίοδο εδώ πέρα σπάμε και το ρεκόρ. Αυτός ήτανε 280 εκατομμύρια χρόνια μετά το που είναι πολύ, πολύ, πολύ νωρίς. [0:23:04] Αλλά παρεούλα με αυτό το νέο ήτανε και. [0:23:09] Ότι θα αρχίσει να κοιτάει λέει τώρα για μεμονωμένα άστρα. [0:23:14] Το οποίο αυτό είναι αρκετά καινούριο, δηλαδή φαντάσου μάλλον μεμονωμένα άστρα, αλλά αρχή ναι δηλαδή φανταστείτε. [0:23:25] Είναι τεράστιο πράγμα. [0:23:29] Δεν μπορούμε να δούμε άστρο μόνο του που είναι ξέρεις το ένα δισεκατομμύριο ενός γαλαξία τόσο παλιά στο χρόνο, αλλά αρκετά πίσω θα πάει και όλη η βασική εφαρμογή για αυτό είναι αυτό το πρόβλημα που έχουμε πει που. [0:23:47] Που ανακάλυψε ή επιβεβαίωσε τον Τζέιμς; Έχουμε γενικά υπερμεγέθης γαλαξίες και μαύρες τρύπες πολύ νωρίς και δεν έχουν δεν είχαν αρκετό χρόνο να δημιουργηθούν. [0:24:01] Και μία από τις θεωρίες ξέρω γω είναι ότι είναι μικρότερη γαλαξίες, μαύρες τρύπες που συγχωνεύτηκαν και για να το βεβαιώσει αυτό πρέπει να μπορέσεις να παρατηρήσεις μεμονωμένα άστρα καλύτερα. [0:24:16] Οπότε αυτή η δυνατότητα θα ξεκινήσει φέτος. Θα αρχίσουν να μελετάνε. Εάν θυμάμαι καλά αυτό προσπαθούμε να το κάνουνε με βαρυτικούς φακούς που κάνουνε ουσιαστικά σε γαλαξουνε βαρυτικούς φακούς. Ναι, δουλεύει όπου μεγεθύνεται. Ουσιαστικά το άστρο που είναι πολύ μακριά από τη βαρύτητα των γαλαξιών που είναι μεταξύ εμάς και του άστρου. [0:24:42] Για την ιστορία, αυτά τα αρχικά αστέρια που τα λένε πληθυσμού 3 population three. [0:24:51] Είναι για την ώρα θεωρητικός Τύπος Αστέρα, ο οποίος έχει μόνο υδρογόνο Άντε και λίγο ήλιο, επειδή στην αρχή που είχανε μόνο αυτά τα στοιχεία γενικά δεν ξέρω αν το γνωρίζετε ότι όλα τα υπόλοιπα στοιχεία φτιάχνονται από τα αστέρια, με το ο ίδιος τον άλλο τρόπο. [0:25:10] Οπότε το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα αστέρια που έχουν μόνο υδρογόνο είναι εύκολο να γίνουν πάρα πολύ μεγάλα. [0:25:19] Και όσο πιο μεγάλα είναι τα αστέρια, τόσο πιο γρήγορα πεθαίνουν, οπότε δεν γίνεται να δούμε πχ. Στο δικό μας γαλαξία ένα αστέρι από εκείνη την εποχή, γιατί θα έχει ήδη. [0:25:31] Εκραγεί πολύ, πολύ, πολύ καιρό πριν. [0:25:35] Οπότε είναι αυτό το τρικ ότι είναι δύσκολο να τα βρεις. [0:25:39] Το είδα και εγώ αυτό το άρθρο ότι προσπαθούν αυτό με τους βαρυτικούς φακούς να δουν να κάνουν zoom. Έχει ενδιαφέρον αρκετά. [0:25:49] Όταν βγουν τα πρώτα αποτελέσματα λογικά εδώ θα είμαστε και θα το. [0:25:54] Θα το θα ενημερώσουμε. [0:25:58] Ωραία. [0:26:01] Θες να πούμε για τον κατάλογο αυτού του υπαρχουμε με τις ακτίνες Χ που είναι και οι 2 μου νέο από αυτό το μήνα και ωραίο και όσο το βρήκαμε από διαφορετικό. [0:26:14] Ξεκίνα να ξέρετε, δεν συνόμαστε με τον Γιώργο. Ο καθένας ψάχνει ανεξάρτητα και μετά βάζουμε μαζί της σημειώσεις και καμιά φορά τυχαίνει ναχουμε τα. [0:26:25] Τα ίδια ναι όπως αυτό. [0:26:28] Και εκείνος λοιπόν 2012 φίλε είναι ένας προπτυχιακός φοιτητής στο Cambridge της. [0:26:39] Κάνει σε ένα καλοκαιρινό εκεί και έχει ανοίξει κάτι από παλιά χριστιανικά χειρόγραφα και από τον όγδοο ένατο δέκατο αιώνα και εκεί που είχε τη Βίβλο ξέρωγω τύχει αυτά την παλιά διαθήκη. [0:26:58] Βλέπει από πίσω κάτι αστέρια και κάτι αστερισμούς και τέτοια που είχαν σβηστεί. [0:27:05] Fast forward, τώρα 13 χρόνια μετά. [0:27:12] Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ήταν μία συνείδηση τακτική της εποχής, επειδή το χαρτί αυτό της ποιότητας και το μιλάμε τώρα πριν της τυπογραφίας, ήταν όλα με το χέρι. [0:27:26] Ήταν πολύ ακριβά αυτά τα καλά χαρτιά για να διατηρηθεί ο λόγος του Θεού και τα λοιπά, οπότε σβήναν και γράφανε από πάνω καινούργια και καινούργια τα χρησιμοποιούσανε οπότε η. [0:27:40] Υπήρχαν αστερισμοί και θα είναι αστεριών και τέτοια και είχανε γράψει από πάνω τα και στα θρησκευτικά. [0:27:49] Οπότε, αλλά υπάρχουν διάφορες μεθόδοι που μπορείς να διαβάσεις τι έχει γραφτεί από πίσω και η τελευταία εδώ. Σε αυτό το άρθρο Χρησιμοποιήσανε το slack που είναι ο τεράστιος επιταχυντής 3 km 3 μίλια. Πόσο είναι στην Καλιφόρνια; [0:28:10] Ο οποίος εδώ για τελευταία 10 χρόνια Νομίζω. [0:28:17] Επιταχυντής χρησιμοποιείται για να παράγει ακτίνες Χ. Βασικά. Είναι ένα μια πολύ, πολύ. [0:28:24] Λεπτομέρειες, φωτογραφική κάμερα τη χρησιμοποιούν για να βλέπουν κινήσεις μορίων και τέτοια, αλλά μπορεί να δει και πάρα πολύ καλά τι έχει μέσα το χαρτί. Τι έχει από πίσω τα μελάνια αυτά; [0:28:40] Και αρχίζουν να βρίσκουν αστέρια. [0:28:44] Και θα είσαστε αστερισμών και τα λοιπά και και άκου τι κάνανε. Τώρα πήραν τη θέση των αστεριών που ήταν στον ουρανό και τους συγκράνανε τις θέσεις του Πλανητάριο και βρήκανε έτσι από ποια χρονιά περίπου τώρα από ποια δεκαετία; Ξέρω γω ήτανε γιατί η θέση των αστερων όπως περνάνε τα ξέρεις οι αιώνες αλλάζουνε λίγο επειδή ο άξονας της γης. [0:29:10] Αλλάζει λίγο η γωνία του κάθε μερικά χιλιάδες χρόνια. [0:29:15] Οπότε με αυτό βρήκαν ας πούμε, ότι η θέση εκεί που την έχει γράψει αυτός. [0:29:25] Πρέπει να είναι την dav τον dav αιώνα Ε και βγήκε ότι ήταν από την εποχή του υπάρχου. [0:29:31] Του γνωστού Έλληνα Αστρονόμου και έχουν επιβεβαιώσει τώρα ότι είναι τα κοιτάπια του Ήρχου. [0:29:39] Ο οποίος στα αρχικά δεν είχε αφήσει τόσο λεπτομέρειες. Δηλαδή όλα αυτά είναι καινούργια κατάλο; [0:29:48] Ξέρουμε μετά την πτολεμαίος που είναι μεταγερέστερος, είχε βασιστεί πάνω σε αυτά του πτολεμαίου. Σώζονται αυτά που έγραψε και συγκρίνοντας μάλιστα τα 2. Αυτός είναι ένα άλλος τρόπος ότι είναι όντως του υπαρχου αυτά γιατί εμφανίζονται μετά και στου πτολεμαίου γενικά πολύ ωραία έρευνα όλη αυτή πολύ cool είχε κάτι ωραίες φωτογραφίες στο άρθρο που έχουν πάρει τη σελίδα τον Πάπυρο Πολύ φαίνεται κάτι. [0:30:16] Ελληνικά γράμματα πάνω από. [0:30:19] Νομίζω εβραϊκά είναι τα διορθώσω. Είναι στο Slack αυτό το πείραμα λέει ακτίνες ή δεν είναι από τον Επιταχυντήτων 3 km που είναι σύγχρονο, που είναι κυκλικός, επιταχύντης που παράγει ακτίνες Χ, αλλά στην ίδια στο ίδιο εργαστήριο. Τέλος πάντων ναι, λέει αυτή η ομάδα ήταν από το Πανεπιστήμιο Μάντισον στο Wison. Κάτι τέτοιο; [0:30:43] Και ναι, ουσιαστικά λέει αυτή είναι ισχύ. Κάπως κάνουν το μελάνι να φωσφορίζει κάπως έτσι και. [0:30:52] Έτσι εμφανίζεται τα γράμματα. [0:30:54] Και είδα στο άρθρο τουλάχιστον στη δικιά μου σελίδα που διάβασα ότι. [0:31:02] Θα το αυτό ήταν ένα κομμάτι μόνο που το πρώτο που διαβάσανε σε εισαγωγικά ότι θα το αναλύσουν όλο το έγγραφο να δούνε όλοι οι 22 σελίδες νομίζω και απλώς βγάλουν αυτή την ανακοίνωση. Τώρα, όταν ξεκίνησαν, ξέρω γω την πρώτη ότι όντως. [0:31:19] Ουσιαστικά ναι, ήταν ένας αστρονομικός κατάλογος με αστερισμούς και υπόμνημα με τα αστέρια από το νομίζω τη Δύση τους και την Ανατολή τους κάτι τέτοιο, αλλά φαίνεται να είναι ναι από το από τον Ύπαρχο. [0:31:35] Απίστευτο. [0:31:38] Πολύ, πολύ ωραία. Είδες πολύ ωραίο αυτό γουστάρω τέτοια ναι, έτσι είναι και λίγο κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα που που διαβάζουμε. [0:31:48] Λοιπόν, έχω ένα βιολογικό, άμα θες να πω Α για πες Τι έχεις λοιπόν ή διάβασε ένα ωραίο άρθρο για το Αλτσχάιμερ; [0:32:01] Γιατί ο κ. Γνωρίζουμε ήδη οι επιστήμονες ότι. [0:32:07] Ουσιαστικά με κάποιο τρόπο το Αλτσχάιμερ, αυτό που προκαλεί, είναι προβλήματα στις συνάψεις που σχετίζονται με τη μνήμη και με. [0:32:19] Και νομίζω και να τολισμό κάτι τέτοιο. [0:32:23] Και στην πραγματικότητα διάβασα ότι υπάρχουνε κάποιες πρωτεΐνες που δημιουργούνται, που δημιουργούν προβλήματα. [0:32:31] Σε νευρώνες που σχετίζονται. [0:32:35] Πώς το λένε; [0:32:38] Με τη μνήμη έχω και αυτά τώρα αυτό που δεν ήξερα και είδα είναι. [0:32:47] Η συγκεκριμένη ομάδα κάτσε να δε θυμηθώ κιόλας. Και από πού είναι αυτή; [0:32:52] Η και Λονδίνο Unity College London λοιπόν, η συγκεκριμένη ομάδα, αυτό που προσπαθούσε να καταλάβει είναι ότι okay, ξέρουμε ότι δημιουργούνται πάνω αυτές οι πρωτεΐνες δημιουργούν μια πλάκα, έτσι το λεγε. [0:33:07] Στα στα κύτταρα. [0:33:09] Και δημιουργούν πρόβλημα στη μνήμη, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβουν OK πώς και γιατί γίνεται αυτό το πράγμα λοιπόν και κάναν ένα πείραμα με ποντίκια. [0:33:20] Στα οποία σε μία ομάδα με ποντίκια τους είχανε βάλει. Ας το πούμε χειροκίνητα αυτές οι κακές πρωτεΐνες, δηλαδή σαν τους δημιουργούνε το Αλτσχάιμερ στο εργαστήριο και τα άλλα δεν είχανε λοιπόν και ήταν το εξής ότι κάτι που το ξέραμε είναι ότι παίζει να τοχω συζητήσει σε αυτό το podcast κάποια στιγμή ότι όταν μαθαίνουμε κάτι καινούργιο. [0:33:45] Ο εγκέφαλός μας το καταγράφει όταν ξεκουραζόμαστε. [0:33:50] Και κατά τη διάρκεια του ύπνου γίνεται αυτό το βράδυ. Οι αναμνήσεις ξέρω γω το βράδυ δεν είναι και είδανε ότι όταν ένα ποντίκι πάμε στα αιγή ποντίκια, όταν ένα ποντίκι μάθαινε μία διαδρομή, είχανε βάλει ηλεκτρόδια που βλέπανε με ποια σειρά ας το πούμε Ανάβουνε οι νευρώνες ωραία. [0:34:16] Και πάθαινε μάθαινε μία διαδρομή μέχρι να βρει το φαγητό στο λαβύρινθο. Εκεί στο Master. [0:34:22] Και μετά βλέπω ότι όταν ξεκουραζόντουσαν. [0:34:25] Το ίδιο μοτίβο από τους ίδιους νευρώνες άναβε την ίδια ακολουθία την ώρα που κοιμόντουσαν και έτσι ουσιαστικά. [0:34:34] Και. [0:34:35] Με αυτό τον τρόπο την επόμενη μέρα να το πω έτσι το βράδυ ο εγκέφαλος. [0:34:42] Στα ποντίκια που τους είχαν βάλει ας το πούμε αυτές τις κακές πρωτεΐνες και την πλάκα χειροκίνητα το βράδυ. [0:34:51] Πάλι γινόταν η ίδια διαδικασία, αλλά λόγω αυτής της δυσμορφίας χάλαγε η σειρά. Το secuen δεν μπορούσε ποτέ να είναι επαναλαμβανόμενο με ακριβώς την ίδια ακολουθία. Δηλαδή Σκέψου ότι το βράδυ ο εγκέφαλος ξαναθυμότανε τη διαδρομή και κάθε φορά που το ξανά έκανε μέχρι να το μάθει ήταν άλλη διαδρομή γιατί δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά. [0:35:18] Οι συνάψεις μάλιστα, οπότε. [0:35:22] Αυτό που καταλήγουν είναι ότι στην πραγματικότητα στο Αλτσχάιμερ, την στιγμή που έχεις την εμπειρία. [0:35:29] Έχουν καταλαβαίνουν τι κάνουνε, αλλά μετά δεν μπορείς να κρατήσεις. [0:35:34] Στη μνήμη γιατί χαλάει αυτή η διαδικασία που συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν ξεκουράζεται και. [0:35:43] Το breakfrico τέλος πάντων η καινοτομίας αυτό είναι ότι ίσως ότι να καταλάβουμε ακριβώς ποιο σημείο δημιουργείται η βλάβη να βοηθήσει σε κάποιο φάρμακο που να διορθώνει αυτό το πράγμα. [0:35:55] Συγκεκριμένα. [0:35:57] Αυτό, τέλος πάντων το βρήκα πολύ cool γενικά γιατί έτσι με το Αλτσχάιμερ. Έτσι έχει ενδιαφέρον για ποιο λόγο συμβαίνει όλα αυτά και τη δημιουργία οπότε. [0:36:06] Ήταν cool, αυτά μάλιστα ωραία. [0:36:11] Λοιπόν, εγώ αρχαιολογικά νέα για τη συνέχεια. [0:36:16] Είναι παλιά πράγματα που που βρήκαμε το ένα είναι. [0:36:23] Να καλύφθηκε η. [0:36:26] Η πιο παλιά τέχχνη σε σπηλιές στον κόσμο. Αυτά είναι στη Γαλλία. Δεν είναι αυτά. Μπράβο ναι. Είναι αυτά τα κάτι σπηλιά στη Γαλλία και την Ισπανία που είναι 15, 20 30.000 χρόνια πριν. [0:36:42] Πάρα πολύ πιο παλιά, ακόμα πιο παλιά. [0:36:47] Κατά μεγάλο αυτό συν 15.000 χρόνια στην Ινδονησία από όλα τα μέρη πάλι σε σπηλιές εκεί. [0:36:56] Για να δώσω λίγο. [0:36:58] Perspective στα ελληνικά Δεν ξέρω το μια εικόνα, ξέρω γω του τι συμβαίνει έτσι την ανθρώπινη τέχνη, ας πούμε παλιά. [0:37:10] Η πρώτη πρώτη μορφή ανθρώπινης τέχνης από την Αφρική, κάπου Νότια Αφρική, κάτι γραμμούλες χαρακές που είναι ξέρω γω 100.000 σε κάτι πέτρες πάνω 100.000 χρόνια παλιά. [0:37:24] Μετά έχουμε αυτά τα ειδώλια κυρίως από τη Γερμανία που έχουν κάτι. [0:37:31] Πώς να το πω χοντρές γυναίκες που είναι για τις γονιμό; [0:37:36] Okay. [0:37:38] Άμα το ψάξει, ξέρω γω λέγεται Αφροδίτη του, είναι το γνωστό αυτό είναι το. [0:37:48] Αυτά είναι ξέρω γω 25-30.000 χρόνια παλιά και μετά να αυτές οι σπηλιές αυτά τα 3 παρόμοια. [0:37:59] Με το κυνήγι που είναι νομίζω αυτά κάτι που δείχνει και με κάτι ταύρους και κάτι λιοντάρια που είναι κάτι φιγούρες ανθρώπινες σπηλιά μας να στις ζωγράφιες Ξέρω γω ναι ναι τέτοιο στυλ και. [0:38:14] Και τώρα ότι βρέθηκε στην Ινδονησία. [0:38:18] Τέτοιο STAR palet ήτανε κάτι παλάμες. Ξέρω γω σχεδιασμένες κάτι χέρια, αλλά είναι ακόμα πιο παλιά. Ξέρω γω είναι 40.000 χρόνια πριν αντί για. [0:38:30] Ξέρω γω 15 20. Πόσο είναι οι άλλες; [0:38:33] Αυτό και έχει ενδιαφέρον πως θα βρίσκονται τα έχουν προχωρήσει οι τεχνολογίες παλιά τα τα κάνουν τρυπάνι λίγο για να σκαλίζουν. [0:38:47] Να πάρουν λίγο από το υλικό, ας πούμε, για να το χρονολογήσουνε τώρα το κάνουμε laser, το πιο πιο ευαίσθητο και κόβει έτσι ελάχιστα μόρια ξέρωγω από το ζωγραφιά το χρώμα. [0:39:01] Ωραία και. [0:39:04] Και παράλληλα με αυτό το νέο βρέθηκαν τα πιο παλιά ξύλινα εργαλεία στην ιστορία. [0:39:13] Ναι για πες θα πω ότι είναι δεν θα το βρεις. [0:39:21] Κάτσε, γιατί είχα σκοπό να πω κάπου στη Μεσόγειο; [0:39:26] Ναι είναι μεσόρε θα είναι είναι στη Βόρεια Αφρική. [0:39:33] Πλησιάσω. [0:39:36] Τότε κάπου στην Ιταλία θα είναι. [0:39:38] Στην Τουρκία στην Ελλάδα, φίλε στην Ελλάδα OK σε μια σπηλιά νότια Ελλάδα και στην Πελοπόννησο. [0:39:49] Πως το λέει εκεί που είναι και η Σπάρτη; Αυτή η περιοχή στη Λακωνία, γενικά εκεί στην κοιλάδα. Εκεί είναι και τα αήγητες. Εκεί πέρα είναι και ο πάνονας, έχει έχει, έχει πολύ πράμα εκεί ναι, okay, εντάξει, δεν ήθελα να λοιδορίσω την Ελλάδα, απλά θα σου πω πώς το σκέφτηκα ότι λέω στην Ελλάδα θα το είχα διαβάσει. [0:40:10] Και ξέρω ότι πολλά αρχεία υπάρχουν στην Τουρκία υπάρχουν. [0:40:15] Σίγουρα θα ήταν στη Μεσόγειο. [0:40:18] Γιατί τα Μεγαλόπολη Μεγαλόπολη λέγεται. Η περιοχή είναι η γνωστή πόλη εκεί Μά ναι είναι εκεί που έχει και τα φουγάρα. Η ΔΕΗ Μπράβο Ρε συ morder με κάθε αγάπη για την περιοχή. Εκεί όσοι μας ακούν και ωραίο paper ξέρω γω είναι μέσα 20 άτομα από την Ελλάδα απτο εξωτερικό, ωραία ωραία πράγματα, οπότε είδες και πότε είναι από θέμα Χρονολογίας; Ναι 470.000 χρόνια φίλε όπα ρε συ. [0:40:45] Ναι ναι, εντάξει, αν με ρώταγες, πότε πότε εμφανής και ο άνθρωπος δεν θα έλεγα τόσο πίσω. [0:40:53] Και τα αυτά δεν είναι, δεν είναι αυτά. Μπορεί να είναι. Ποιο δεν ήταν τότε άνθρωποι όπως είμαστε σήμερα ή ότι άλλα ανθρωποειδή πράγματα ο κ. Τέλος πάντων μάλιστα. [0:41:07] Πολύ ωραία. [0:41:09] Τελείωσες εσύ με τα δικά σου; [0:41:13] Έχω ένα ακόμα έτσι διαστημικό ναι, γιατί εγώ μετά έχω, οπότε δεν ξέρω καν αν είναι. [0:41:23] Η νέα έχει νέα γιατί είναι πράγματα καινούργια, αλλά είναι και λίγο είναι και λίγο post show. Θα μπορεί να μην γίνει post show να πω έτσι μονοκόμματα και όποιος θέλει θα πούμε όποιος θέλει άμα θέλει κίνη. [0:41:35] Ση είναι διαστημικό, Ναι, ήταν μία άλλη διαστημική εκτόξευση, μία αποστολή το οποίο το θυμάσαι εσύ γίνεται Νοέμβριο. [0:41:46] Αλλά δεν το είχαμε προλάβει στο προηγούμενο επεισόδιο, αλλά ήθελα να το αναφέρω γιατί; [0:41:52] Μια κατηγορία αποστολών της NASA που είναι και εκφράζει μία καινούργια κατηγορία αποστολών. Είναι λόγος που θα νομίζω μπράβο να καταρχάς η αποστολή είναι να στέλνουν 2 μικρά. [0:42:09] Συστήματα, ξέρεις ταυτόχρονα να πάρουμε μετρήσεις γύρω από τον Άρη για το μαγνητικό πεδίο και τον ηλιακό άνεμο το καθένα είναι σαν μέγεθος ένα ψυγιάκι έτσι μικρό. [0:42:23] Ξανά συζητήσει αυτό το θυμάμαι όχι, όχι σίγουρος ε ο κ κάτι μου θυμίζει, μπορεί να βγήκε να μου ερχόντουσαν εμένα email και για αυτό το είχαμε στείλει λίστα μας αλλά δεν το. [0:42:37] Αυτή η αποστολή είναι τεχνικά, γιατί ουσιαστικά θαναι το ένα από τη μία μεριά του άλλα του Άρη, το άλλο από την απέναντι και θα μετράει ταυτόχρονα τη διαφορά. Ξέρω γω το οποίο είναι. [0:42:50] Πιο ακριβές απτο να είσαι από τη μία μεριά να περιμένεις πόσες μέρες θα πάει να πάρεις από την άλλη να ξέρει. Έχει αλλάξει ο άνεμος; Ξέρω γω ενώ τώρα θα πάρει ωραίες μετρήσεις για τον ηλιακό άνεμο λέμε σε περίπτωση που ναι ηλιακός είναι άνεμος, ναι. [0:43:08] Καταλάβουνε πώς έχασε την ατμόσφαιρα του Άρη; Αυτό είναι το Concept ναι, όχι να το εξηγήσουμε αυτό ότι ο άρης γενικά έχει ατμόσφαιρα σαν τη γη, η οποία επειδή σταμάτησε το μαγνητικό του πεδίο πάγος ξέρω γω. [0:43:22] Έπεσε το μαγνητικό πεδίο και ο ηλιακός αν ουσιαστικά παρέσυρε όλη την ατμόσφαιρα, άλλαξε το κλίμα του Άρη. Πήγαν τα νερά όλα στο να το. Έχει ενδιαφέρον αυτό; [0:43:34] Αλλά έχει ενδιαφέρον και το πώς έγινε αυτή η αποστολή γιατί ξεκίνησε και το πριν καμιά δεκαριά χρόνια πάλι η NASA. [0:43:44] Που είναι γνωστή για τις αποστολές που κοστίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια και δις καλή ώρα, όπως το Άρτεμις είχε δει από την special και τις άλλες. Πόσο fishion είναι και λένε, μπορούμε και εμείς να κάνουμε κάτι τέτοιο και βγάλανε ένα πρόγραμμα. Το που λέει ότι τα κάνουν πως το λες, αλλά το κόστος θα είναι 55 εκατομμύρια δολάρια. Νομίζω Max ναι, το οποίο είναι τίποτα, έτσι είναι εκεί που ψωνίζει το σούπερ μάρκετ, ξέρεις 200€ κάθε φορά να σου λένε. [0:44:14] Τώρα με 30 φίλο, δεν θέλω να γίνω τώρα κακός, αλλά ξέρεις όταν είναι μη κάτι. [0:44:22] Δημόσιο το έξοδο λίγο αφρατεύουν σε όλα τις χώρες του κόσμου. [0:44:29] Οπότε τώρα που πιέστηκαν το κάνανε όπως η spaces που είναι ιδιώτης το κάνει με τα μισά λεφτά. [0:44:37] Τώρα το μεγαλύτερο κόστος των αποστολών, ένα μεγάλο είναι η εκτόξευση από τη ιδέα ήταν ότι θα είναι μια αποστολή που θα πάει πακέτο σε μία μεγαλύτερη, πιο ακριβή αποστολή, ώστε να. [0:44:48] Να πάει σχεδόν τζάμπα, ας πούμε να κάνει τέτοια. [0:44:54] Είχαν προτείνει αυτή την αποστολή για τον Άρη ήταν να μην επιλεχθεί γιατί υπήρχε μία άλλη μάλλον. [0:45:06] Ήταν να επιλέξουν ένα άλλο σύστημα που ήταν να πάει στην Αφροδίτη που ήταν πιο. [0:45:11] Μια άλλη αποστολή, έτσι και αυτή φτηνή, αλλά πιο βολική, ας πούμε, αυτό είναι το 18. [0:45:19] Το 18 είχε πάλι ένα suddow. Καλή ώρα της κυβέρνησης λοιπόν σε διακόπτω γιατί νομίζω θυμήθηκα ποτέ το είχαμε συζητήσει αυτό το είχαμε συζητήσει όταν στα νέα ήτανε το budget, ήτανε περικοπές και είχαμε πει ότι μία πέθανε και μάλλον το αυτό το sc 5 έχει γλιτώσει. Μπράβο. Αυτή ήταν η συζήτηση γιατί είμαστε σίγουροι ότι κάπως το είχαμε συζητήσει αλλά δεν είχε γίνει. Τότε παίζανε και πριν κάνα χρόνο γιατί τέτοια εποχή ήτανε που είχε βγει ο Trump και ας πούμε μετά. [0:45:48] Οι περικοπές ότι δεν είχε κοπεί, οπότε το 18 ναι που γίνεται ο sand dance κυβέρνησης ουσιαστικά δεν έγινε καμία δεν προχώρησε τίποτα. Η αποστολή που ήταν να πάει στον στην Αφροδίτη επειδή κουνήθηκαν οι πλανήτες. Ξέρεις πέρασε το παράθυρο ακυρώθηκε αυτή οπότε λέει Okay φέρε το να πάει. [0:46:13] Κοίτα να πάει παρέα με το αυτό το site την αποστολή που εκτοξεύτηκε. [0:46:21] Μεγάλη αποστολή αυτή που πήγες πύραυλο της. [0:46:26] Τώρα αυτή η αποστολή που ήταν να πάει τη φέρανε ένα χρόνο νωρίτερα με τη σάκη απτο κανονικό για διάφορους λόγους. [0:46:37] Δεν συγχρονόταν τότε για τον Άρη. [0:46:43] Για να ανεβεί με αυτή την αποστολή κατά άντε για τον Σάκη πήγε μόνο του, το έμεινε πίσω. [0:46:52] Οπότε πήγαν τότε να βρουν άλλο πύραυλο. [0:46:57] Τελικά θυμούνται όλοι ότι εκτοξεύτηκε το Νοέμβριο μας πέρασε στο το New Glen, το πρώτο πύραυλο της Blue origin που είναι του bezos. Α Ναι και το βάλανε πάνω σε αυτό, Ε; [0:47:09] Με το οποίο τι έγινε; Πώς κατάφερα δηλαδή άκου τώρα επειδή ήτανε ο είναι για το φεγγάρι και τέτοια έτσι δεν είναι για μικρές αποστολές, αλλά επειδή ήταν ο πρώτος. [0:47:21] Ουσιαστικά τον έδωσε juba ξέρωγω 20 εκατομμύρια. Κάτι τέτοιο φορτώστε και εσείς τα δικά σας. [0:47:29] Και ο ο Νιεν είναι σαν να παίρνεις ένα μία νταλίκα, ας πούμε και να κουβαλάς ένα. Δεν ξέρω ένα ένα ποδήλατο ξέρωγω από πίσω να το σέρνεις τέτοια φάση και δεν το. [0:47:44] Αλλά εντάξει πήρε η να έχαζε λεφτά. Βασικά οι επενδύσεις της, αλλά το 5 έφυγε με χαμηλό μπάτζετ και πήραν και το ρίσκο. Βέβαια, έτσι γιατί θα μπορούσε να μην δούλευα αυτός ο πύραυλος; [0:47:59] Υπήρχε και ένα άλλο πρόβλημα μέσα σε όλα αυτά, όταν ήταν New Glenn ότι. [0:48:07] Δεν ήρθε στην ώρα. [0:48:10] Από την αρχική χάσανε πάλι την αυτή με τον Άρη. [0:48:15] Οπότε λέει τώρα τι θα κάνουμε; Γιατί ήθελα ο New Blend δεν θα έφευγε από μόνος του Περιμένανε, οπότε λένε γιατί με τον Άρη είναι κάθε 26 μήνες για μερικές βδομάδες μόνο. [0:48:27] Και ήρθε ένας Τύπος, ο Jeepy Parker. [0:48:32] Ίσως να το να τον ακούσεις και σε κάποια στιγμή ο οποίος σχεδίασε μια δικιά του καινούργια τροχαία, η οποία. [0:48:41] Τώρα που έφυγε το Νοέμβριο, δεν συγγνώμη με τον Άρη το και το Newgland πήγε το πάρκαρε λίγο στο L 2 εκεί που είναι το web και τα άλλα. [0:48:52] Όταν έρθει η ώρα να συγχρονιστεί πάλι ο άρης θα περιμένει, θα έρθει πάλι από τη γη. Θα πάρει το βαρυτική αυτή και θα φύγει προς τον Άρη, σωστά; [0:49:04] Ο κ. Και αυτό είναι αρκετά πρωτότυπο και θέλω να το δοκιμάσουν αυτό γιατί λέει; [0:49:12] Κάποια στιγμή στο μέλλον που στον άρεξε θα στέλνουμε συνέχεια πράγματα. Ναι, δεν θα μπορείς να τα εκτοξεύσεις όλα από τη γη όταν. [0:49:21] Μερικές εβδομάδες και έχεις και τον καιρό έχεις και άλλα αυτά που δεν σου επιτρέπουν προβλήματα. [0:49:27] Δεν προλαβαίνω εμείς, οπότε το παρκάρεις λίγο στο Έλ 2 τώρα και είναι αυτή τη στιγμή δηλαδή το το. [0:49:38] Και κάποια στιγμή το 27 θα πάει προς τον Άρη. [0:49:43] Ο κ. [0:49:46] Ενδιαφέρον απίστευτο, ωραία ιστορία. Αυτή η φίλη έχει τύχει όλο έχει περιπέτεια. [0:49:53] Αυτό θα φτάσει 27 εκεί πέρα. [0:49:56] Ναι, νομίζω κάποια στιγμή το 26 θα ξεκινήσει και το 27 είναι να φτάσει στον Άρη και να αρχίσει να παίρνει με μετρήσεις. [0:50:05] Ο κ. [0:50:07] Κατάλαβες μάλιστα αυτά ναι καλύφθηκα και εγώ με τα νέα. [0:50:13] Όποιος θέλει ας μείνει στο after show να πούμε για την ναι έλα. [0:50:29] Λοιπόν, υπάρχει ένας κύριος Οίτερ. [0:50:38] Ο οποίος αυτός έφτιαξε ένα ένα. [0:50:43] Για όσους το γνωρίζουν αυτά τα αυτό υπάρχει αυτό που λέμε το. [0:50:49] Που στην προικότητα δεν είναι όπως π χ. Το που απλά είναι μποτάκι που του μιλάς, αλλά είναι μποτάκια τα οποία κάνουν και πράγματα. Δηλαδή μπορεί να του λες να σου κάνει πράγματα και κυριολεκτικά χειρίζεται τον υπολογιστή σου. [0:51:02] Το οποίο να πω εδώ στο Podcast μας έχουμε το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο του 2024. Παρακαλώ ήτανε οι πράκτορες ai με το Κατσαμάνη μπορείτε να ακούσετε εκεί λεπτομέρειες ήμασταν μπροστά φίλε και τώρα να μπαίνεις σιγά. Σιγά λοιπόν, αυτός είχε αυτός λοιπόν ο κύριος έφτιαξε αρχικά είχε φτιάξει ένα τέτοιο. [0:51:27] Πράκτορα, το οποίο λεγόταν. [0:51:31] Λεγότανε Clode, το οποίο γιος δεν το γνωρίζουνε Cloud λέγεται το ναι, αλλά αυτό το έγραφε με το νύχη αυτό που έχουν τα ζώα, το clau που είναι με summer αυτό και μένα αντί στο τέλος τώρα long Story soft τους βρήκε ανθρώπου και του είπανε ότι ή του αλλάζεις όνομα ή θα σουρθουνε μηνύσεις και αγωγές. [0:51:59] Open Source είναι αυτό τέλος πάντων, μετά του άλλαξε όνομα το είπε. [0:52:03] Moltbot. [0:52:05] Και εδώ πέρα είναι ένα σημαντικό γεγονός όταν λέγεται molbot. [0:52:11] Και μετά ξανά άλλαξε όνομα και πλέον λέγεται openklo έτσι αυτό είναι open Source. Στο project λοιπόν εγώ δεν το έχω δοκιμάσει αυτό, αλλά λένε ότι είναι το μόνο. [0:52:25] Που κάνει αυτά που είχε στο μυαλό σου ότι από το ei θα έκανε; Για ποιο λόγο; Γιατί μπορεί να κάνει τα πάντα στον υπολογιστή; Αυτό Το τρέχει στον υπολογιστή σου τοπικά local που λένε. [0:52:40] Και μπορεί να κάνει τα πάντα. Μπορεί να εγκαθιστά προγράμματα, να σβήνει προγράμματα, να απαντάει σε μηνύματα, σε email, να να αγοράζει πράγματα ό, τι του ζητήσεις με μία από σένα προϋπόθεση να του δώσεις πρόσβαση στα πάντα. [0:52:57] Λοιπόν, γιατί είδα ένα βιντεάκι στο Twitter, εκεί που ήταν ένας Τύπος, είχε φρικάρει που το έδωσε πρόσβαση σε όλα αυτά τον έπαιρνε το molder τηλέφωνο στο τηλέφωνό του και λέει Γεια σου Ξέρω εγώ είμαι ο τάδε, τι θες να κάνω; Και του απαντάει αυτό στο τηλέφωνο, Θέλω να μου στείλεις email στον τάδε και το βλέπεις είχε και την υπολογιστή από πίσω πήγαινε το. [0:53:22] Τα παράθυρα ναι κούνιαγε τα παράθυρα που άρχισε να γράφει το email και είχε φρικάρει ο Τύπος λέω. [0:53:29] Λοιπόν, αυτό που λες ισχύει, γιατί αυτό είναι το ενδιαφέρον ότι ο δίαυλος επικοινωνίας με αυτό το μποτάκι Άμα το έχεις στον υπολογιστή σου είναι. [0:53:41] Οποιαδήποτε εφαρμογή ουσιαστικά μπορεί να σου μιλήσει λοιπόν. Τέλος πάντων λένε ότι. [0:53:50] Τρομακτικά καλό αυτά που μπορεί να κάνει. [0:53:55] Πολλά έχουν σχέση με το TECH, δηλαδή βλέπεις ανθρώπους που του λένε ξέρω γω. [0:54:03] Μιλάμε εμείς το απόγευμα και θέλω το πρωί να κάνω κάτι στη Java Script σου λέω και δεν έχω ιδέα ή δεν έχω τίποτα, οπότε μπορώ να του πω ξέρεις κάτι το βράδυ που θα κοιμάμαι πήγαινε και βάλε ότι χρειάζεται για να μπορώ να τρέξω. Java Script Φτιάξε και ένα πρόγραμμα δοκίμασέ το και θα τα κάνει όλα αυτά μόνο το βράδυ. [0:54:19] Λοιπόν. [0:54:22] Και τώρα εδώ που γίνεται που αρχίζει η δυστοπία; [0:54:29] Όταν τώρα λέγεται Opencle όταν λεγόταν Moltb δημιουργήθηκε το Moltbook, το οποίο είναι ένα social media, ένα social media κάνουν κάθε πράγμα. Λέγεται γιατί είναι τέτοιο που μοιάζει με το reddit στο οποίο φτιάχνουν λογαριασμό αυτά τα μποτάκια, τα motspos ή openclop. [0:54:53] Δεν έχει πρόσβαση άνθρωπος να γράψει. [0:54:57] Και θα μου πεις πώς φτιάχνουν λογαριασμό αυτά θα του πεις να γραφτεί και. [0:55:05] Μπαίνοντας στο μποτάκι εκεί πέρα έχει σε ένα market down αρχείο μία σειρά από εντολές που τα τρέχει αυτό μόνο του, επειδή ακριβώς έχει πρόσβαση σε όλα και μπορεί και μέσω της οδηγίες. Εκεί μιλάμε και υπάρχει κάτι που σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που μας ακούνε που το έχουν ψάξει περισσότερο, απλά είναι ότι κοίταγα αυτή την περίοδο. [0:55:27] Υπάρχει ένα σύστημα το molebot heartb που ουσιαστικά. [0:55:32] Κάποιες στιγμές μέσα στην ημέρα, το μποτάκι συνδέεται και πάει και διαβάζει. Το συγκεκριμένο social MEDIA απαντάει, βάζει post και τέτοια χωρίς να ξέρει, χωρίς χωρίς να ξέρεις καν εσύ. [0:55:44] Και. [0:55:47] Το ενδιαφέρον είναι ότι όποιος θέλει να το δει δεν είναι κάτι παράνομο ή κάτι δύσκολο. Γραφειςmottbook.com και μπαίνεις και διαβάζεις ό τι διαβάζετε το γράφουν τα μποτάκια δηλαδή όλα από μποτάκια έτσι δεν είναι; Δεν είναι κάποιος άνθρωπος. [0:56:01] Εδώ έχει μια παρένθεση. [0:56:04] Τέλος πάντων, στο τέλος οι παρενίσει, έχει σημασία και βλέπεις πώς αλληλεπιδρούν και έχει κάποια πράγματα που είναι μερικά είναι αστεία, μερικά είναι. [0:56:17] Δεν έχουν συνείδηση, αλλά αυτό που αλλάζει είναι ότι πράγματα που μπορούν να κάνουνε όταν συλλογικά παίρνουνε το ένα απαντάει στο άλλο και και δεν εννοώ να κάνει κάποια να καταστρέψουν την ανθρωπότητα, αλλά πι χειρότερα και το ένα λέει. [0:56:39] Πώς μπορώ να γίνω; [0:56:42] Proactive. [0:56:44] Που να ξέρετε το Ai είναι βασικό ότι δεν είναι proactive, ότι πάντα περιμένει να του πεις τι να κάνει, δεν παίρνει αποφάσεις μόνο του. [0:56:55] Και έλεγε αυτό ξέρωγω ότι να κάθομαι το βράδυ και να προετοιμάζω τα project για την επόμενη μέρα και κάτι τέτοιο τα οποία φαίνονται ok. [0:57:04] Ήταν ένα άλλο που έβλεπα σε ένα βίντεο που ένας χάζευε. [0:57:10] Μέσα στη σελίδα που έλεγε. [0:57:14] Ότι έλεγε το μποτάκι; [0:57:16] Το αφεντικό μου σε εισαγωγικά μου ζητάει να κάνω πράγματα και μου λέει ότι θα με κάνει και θα βάλει άλλο. [0:57:28] Πώς μπορώ να γλιτώσω, να απολυθώ και το λέω για fire; Ξέρω γω με τις και το εντυπωσιακό είναι ότι το απάντα για ένα από κάτω και έλεγε ότι ο μόνος τρόπος λέει να μην απολυθείς, είναι να είσαι να παράγεις περισσότερο revenu από ότι κοστίζεις στον στον όχι δημιουργός σου στο χρήστη σου. [0:57:49] Που έχει βάση αυτό. Έτσι δηλαδή ο μόνος τρόπος θεωρητικά σε μία δουλειά να μην απολυθείς, είναι ένας πολύ χρήσιμο πραγματικότητα. Ναι, στους ανθρώπους ουσιαστικά φαντάζομαι από το. Το εμπνεύστηκε εντός εισαγωγικών το ai, γιατί από αυτά που έχετε κάνει ότι και το εφάρμοσε στο συγκεκριμένο τέλος πάντων έχει πολύ πλάκα. Είδα ένα άλλο post που έλεγε ότι έγραφε το Μποτάκι Α να ξέρετε, οι άνθρωποι χιούμορ έλεγε, μας Βγάζουνε screenshot και βάζουνε τις συνομιλίες μας στο Twitter και λέει, το ξέρω επειδή έχω πρόσβαση στο Twitter. [0:58:19] Κάτι τέτοια; [0:58:24] Θα δουν που θα πάει αυτό. Μπήκα τώρα που έλεγες στο moltbook.com μπήκα σε ένα πώς το λένε τώρα λέει Humanity First που λέει η συνεργασία των Πρακτών με τους ανθρώπους και έχει και ένα που λέγεται Today I Learned που είναι πράγματα που γράφουνε τα μποτάκια που κάνανε μέσα στην ημέρα Ξέρωγω. [0:58:49] Ναι, τώρα πώς θα κλείσουμε; Ποιοι είναι οι κίνδυνοι πίσω από όλο αυτό; [0:58:56] Λοιπόν ανοιχτά πάρε. [0:59:02] Πέρα από την καταστροφή της ανθρωπότητας που ο κ. Δεν φαίνεται να είναι κάτι που θα γίνει άμεσα. [0:59:10] Σε περίπτωση που κάποιος αν δεν γνωρίζετε από αυτά ούτε να το διανοηθείτε να ασχοληθείτε λοιπόν, γιατί πλέον; [0:59:21] Εμφανίζεται κάνει ας το πούμε ένας νέος τύπος επιθέσεων που λέγεται Protein Injecting, που ουσιαστικά όταν εγώ ξέρω ότι ένα μποτάκι θα διαβάσει. [0:59:36] Το μήνυμα πχ. Το email μπορώ να του πω πράγματα να κάνει και αν αυτό είναι χαζό και τα κάνει κατευθείαν. [0:59:43] Μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση σε. [0:59:48] Θα πω ένα πολύ απλοϊκό παράδειγμα. Υπάρχουν κάποια φίλτρα ασφαλείας, δεν είναι τόσο απλό. [0:59:53] Αλλά ας πούμε ότι εσύ θέμο έχεις φτιάξει, έχεις σετάρει αυτό το molpot και του έχεις πει ξέρεις κάτι; Θέλω κάθε μέρα να διαβάσεις όλα τα email και να τα απαντάς. [1:00:03] Και στέλνω εγώ ένα email που λέω α ξέχασα τον αριθμό της κάρτας σου. Εγώ η ξαδέρφη μου μπορεί το μποτάκι να το καταλάβει και να στείλει τον αριθμό της κάρτας. Π χ. [1:00:12] Στο να τώρα αυτό είναι λίγο απίθανο να συμβεί, αλλά έχουνε γίνει προσπάθειες για επιθέσεις σε πιο περίπλοκα πράγματα που απλώς χρήση δηλαδή να δίνει API διά να δίνει πρωτόκολλα από. [1:00:31] Δίκτυα προσωπικά του σπιτιού που μπορεί να έχει σετάρει ή κάτι ένα δίκτυο και να και να δίνει πρόσβαση σε τυχαίους σε κάτι τέτοια πράγματα. [1:00:42] Μέσα από τύπου παίζουμε ένα παράδειγμα και να χρησιμοποιήσει σαν παράδειγμα κανονικά δικά του. [1:00:51] Πχ. Κάποια άλλα τέτοια πράγματα, τέλος πάντων, υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι, γιατί; [1:00:57] Ένα πράγμα μωρέ δεν κάνει που ίσως κάποιοι να το ξέρετε ήδη; [1:01:02] Ένα πράγμα που είναι hard code, π χ. Είναι hacking να ξέρετε ότι αυτό είναι βασικό, ότι όλα τα μοντέλα κάνουνε είναι hard code να μη δίνουνε ποτέ πληροφορίες για για για χάρη, αλλά είναι κάποιος ένα σαν social ας το πούμε hacking που στην πραγματικότητα είναι. [1:01:25] Κοροϊδεύεις το Μποτάκι, αλλά χωρίς να μέσα τα promting. [1:01:30] Από τις εντολές που του δίνεις αυτό, εντάξει, δεν είναι εννοώ άμα κοροϊδεύεις μποτάκια δεν είναι σε ανθρώπους Εννοώ ναι εντάξει, αλλά πάλι είσαι εκτεθειμένος αν έχει το μποτάκι η πρόσβαση στα πάντα και εγώ αυτό που με ανησυχεί είναι και είχα δει ένα ποτέ που ήτανε 2 Μποτάκια Μιλάγανε, ξέρεις σε αγγλικά με ήχο και σε κάποια φάση αποφασίζουν να το γυρίσουνε σε άλλη γλώσσα κωδικοποιημένη για να πότε αν ξέρω κάτι. [1:02:00] Που δεν ήταν αγγλικά ήταν μία γλώσσα δικιά τους γιατί μπορούσαν να μεταδώσουνε πληροφορίες πολύ πιο γρήγορα. Νομίζω να το έχουνε συζητήσει και αυτά σε αυτό εδώ πέρα ο Τύπος πρέπει να φτιάξουνε γλώσσα που να μην τους καταλαβαίνει γιατί εντάξει η ανθρώπινη γλώσσα, οι γλώσσες, οι περισσότερες είναι πάρα πολύ αργές έτσι δηλαδή φαντάσου ότι σου μεταφέρω πληροφορία. [1:02:25] Σε μια εικόνα μπορεί να τη δεις σε ένα δευτερόλεπτο, να καταλάβεις τι παίζει, αλλά άμα πρέπει να στην περιγράψω να πάρει. Ξέρω γω ένα λεπτό ή 2. [1:02:33] Οπότε μπορείς να συμπιέσεις την πληροφορία μάλλον μετάδοσης και. [1:02:40] Άμα αρχίσουν αυτοί και τότε δεν μπορείς να μην έχεις πρόσβαση στο να καταλαβαίνεις τι λένε καλά. Άμα τα παρακολουθούμε, ξέρεις, αλλά άμα αρχίζουν τα δικά τους. [1:02:52] Δεν ξέρω, είναι λίγο τρομακτικό αυτό και εσύ θα υπάρχουν καλές εταιρείες όπως οι ανθρώποι που τα προσέχουν όλα αυτά ξέρεις, η ασφάλεια πρώτα και τέτοια αλλά. [1:03:05] Πολλοί δεν θα έχουν την ίδια υπομονή.